Tartışma sonrası 8 gündür yazmayan erkek için düşünceleriniz nelerdir sizce yazmalı mıyım 1.5 yıldır görüşüyoruz?

Ek olarak her iki tarafta boşanmış çocukları var. Erkek hep çekimser ve her buluşmada saat ayarlıyor en fazla görüştüğümüz 3 saat ayda bir kez
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Tartışma sonrası 8 gündür yazmayan erkek için düşünceleriniz nelerdir sizce yazmalı mıyım 1.5 yıldır görüşüyoruz?
Cevapla