Evlenmeden yaparsanız hiçbir erkek evlilik düşünmez diyor doğru mu?

Abla dediğim birisi var bana hep şunu der " bunu yobazlık olarak algılama ama asla evlenmeden bişeyler yaşama , çoğu kadın erkeklerde yaşıyor vs diye konuşsada , sonları saçlarını kırmızıya boyatip evde kedisiyle yaşlanmak , şimdi bana cahil diycen ama bı erkek 10 kızlada yatsa gidip kız olan kızla yuva kurar , ama evlenmeden biseyler yaşayan kızla çoğu erkek evlilik düşünmez , en fix dost hayatı yaşar , benim başımdan geçti biliyorum şu an 40 yaşında tekim , ben doğruları konuşuyorum kendinize sahip çıkınki evlenince en ufak kavgada laf yemeyin , ben beraber yaşadığım sevgilimle kavga edince sende kendini bozdurmussun ben bozmadım dedi. özür diledi ama demekki içindeki oymus. Yani demem o kız kendinize sahip çıkın kızlar ilerde mutlu huzurlu yuvanız olur dedi...
Evlenmeden yaparsanız hiçbir erkek evlilik düşünmez diyor doğru mu?
Cevapla