İnanır mısın, en boktan ilişkilerimde dahi engelleyip, engeli kaldırıp yeniden engelleyip, engeli kaldırmadım.
Ne kadar saçma birşey bu?
Arkadaşın psikolojik problemleri var herhalde. Anlaşılan sevgiye aç, ilgiye muhtaç. Engelleme yoluyla SOS yardım çağrısı yapıyor anlaşılan. Işık yakar gibi bir engelliyor, bir kaldırıyor. İlgi göster, ne b*k yiyeceğimi şaşırdım diyor kendince. Sende sellektör yapma l*n de, tartışma çıkar.
Şaka bir yana, hakikaten ne yapacağını şaşırmış bu arkadaş. Bence biraz ilgi göster yazık. Sonra yine tekmeyi vurursun. Bu ne lan? Hohooyy. :D
www.google.com.tr/imgres422 Yorumla- +1 yıl
yok ben ona tekmeyi vurmam sevenbenim ama öyle sanırım haklısınız ilgi göstereyim de kızma ihtimalinden tırsıyom aman kızarsa kızsın sellektör yakmasaydı o zaman
- +1 yıl
Tabi, sellektör yapmasın boş yere.
Hayır, bir insanı seni rahatsız ettiği sürece engellersin, başka bir sebepten engellemeye dahi gerek yoktur. Ayrılmışsanız, ilişkiniz bitmişse veya aranızda ne yaşamışsanız artık bilemiyorum, engellemeye dahi gerek yok. Ha engelliyorsanda, artık seni umursamıyorum, bana ulaşmanıda istemiyorum, aramızda hiçbir bağ kalmasın istiyorum demektir bu.
Bu adam işi çocuk oyuncağına çevirmiş. Engellemeninde bir adabı var. Engellersin, muhattap olmak istemediğini, sözlerinle canımı sıkma artık dediğini gösterirsin biter. Bu nedir bayan?
Hangi çağda yaşıyoruz? Biraz mantık olsun yapılan şeylerde. Bir engellersin, sonra tamam ya bana ulaşsın artık dersin ve engeli kaldırırsın. Ama bir daha engelle, bir daha kaldır, bir daha engelle, bir daha kaldır. Bu kadarıda saçma. - +1 yıl
HAKLISIN KARDEŞ DE sinirler yıprandı artık gülme krizi ağlama krizi fabrika ayarlarımla oynadı yaa resmen
- +1 yıl
Yapma be kardeş. Yaş kaç olmuş bak, yol yordam bilen bir insanın yaşına gelmişsin artık. Yaptığı şey mantıklı mı sence?
Ey sevgi, sen nelere kadirsin. Sırf sevdiğinden katlanıyorsundur eminim. Neyse, hakkında hayırlısını diliyorum. Ama kendini yıpratmaya değmez.
Nasıl olsa bir gün bitecek bu ilişki ve her çıktığımızla evlenmiyoruz. Bitme zamanı geldi diyorsan bitir gitsin. Devam etmek istiyorsanda sağlık olsun diyorum. Kendini üzmeye değmez, biraz mantıklı olmak ve gerçekleri görmek gerek. Hakkında hayırlısını diliyorum.
https://i.hizliresim.com/XYG5E6.jpg - +1 yıl
çıkmıyoz ya orası ayrı sıkıntı
- +1 yıl
olamaz bu imkansız cidden allahım ya yani hep yanında mı olmamı istiyor olsun dayanırım sevsin dalga geçmiyo olsun dayanırım bu ne ki
- +1 yıl
O zaman denemeye başla ve ilişkinin biteceği güne kadar dilediğin gibi yaşa.
Mutluluklar dilerim.
Herşey gönlünce olsun bayan.
https://i.hizliresim.com/jY7l6g.jpg - +1 yıl
çıkana kadar biz çıkmadan kastediyon anladım ooo iyiymiş risk zaten babam annesi hocalar başta kızlar ve erkekler linç ederler bizi
- +1 yıl
boşveremem kızın birine de öyle demiş o çok iyi bn onu üzerim kırılır filan yok ayrı dünyaların insanıyız alakası yok saçmalamasın
- +1 yıl
Şimdi ben hiç birşey anlamadım inan.
• Siz bununla çıkmıyorsunuz, ancak sen bundan hoşlanıyorsun oda senden hoşlanıyor.
• Bu sebepsiz yere seni sürekli engelliyor, yeniden engeli kaldırıyor. Bunu defalarca yapıyor.
• Beraber olamıyorsunuz, çünkü etrafınızdaki insanlar ve yakınlarınız buna engel.
Peki siz ne yapacaksınız bu durumda? Biraz duygularını kenara bırak, mantıklı düşünmeye çalış. Çıkar yol bul kendine. Bu böyle olmaz. Çocuk oyunu gibi devam etmez bu şekilde. - +1 yıl
sevmesinden emin değilim ama hep yanımda nasıl iş bu zaten mezuniyette açılcam da korkuyorum rezil oluruz diye kırılgsan çok çünkü
- +1 yıl
Bu işin kemi kümü yok.
Tutacaksın bir gün kolundan, zoraki yapacaksın. Canım canım arkadaş istiyor, haydi bana kahve ısmarla diyeceksin. Tenha bir yer bulacak, yavaştan yavaştan anlatacaksın, anlatırkende izleyeceksin. Baktın iş sarpa sarıyor, muhabbeti keseceksin. Baktın ilgi gösteriyor, sende ilgini söyleyeceksin.
Hem neden rezil olacaksın? Bir insanın bir insana ilgi duyduğunu söylemesinden daha doğal ne var? Bunu söylemese insanlar, bunu belli etmese, milyonlarca insanın hiçbirinin sevgilisi olmazdı şu an. Bazılarıda hala bana ilgi gösteriyor diye g*tü tavanda yürüsün. Ne yapacaktı? İlgi göstermeden, sana ilgisini söylemeden sevgili nasıl olunuyor? Yok yani, insan biriyle sevgili oluyorsa ilgisi var ki oluyor.
Utanma, sıkılma, durumun gidişatına göre bak. - +1 yıl
BENİ ÖYLE BİRİ OLARAK BİLMİYOR hiç yani olmadım umarım beceririm
- +1 yıl
Bunda öyle biri, böyle biri yok.
Kendisine ilgi gösteren bir kişi var. Bence siz beraber olmayın, sizinkisi yasak aşk.
Bazı insanları uzaktan sevmek daha iyidir. Onları hep iyi hatırlarsın, zihnindeki ufak hatıralarla kalır. O ilişkiye başladığın zamansa keşke hiç başlamasaydım dersin. Sizin sonunuzuda böyle görüyorum ama, haydi hayırlısı.
Yani ben bile ne diyeceğimi şaşırdırdım, kafam durdu bu muhabbette. :D - +1 yıl
O KADAR MI KÖTÜ durum yani :D bn kırmam onu ne olursa olsun kırsa da kırmam kulu kölesi olurum. neden yürümesin ki
- +1 yıl
yapıyom zaten yarışma var deli gibi desteğim her yerde her türlü ama rahatsızolmuyo yani gerçekten istemeseydi yüzüme yeter artık bırak peşimi sülük ne bileyim o tarz şeyler derdi çünkü bir kıza demiş kızı istemiyomuş küs kaldılar kız okuldan ayrıldı sonra konuşmadı 2 yıl boyu fena kin tutuyo kız da pek tekin değildi her neyse yani yapsaydı yapardı.
- +1 yıl
aynen tesekkürler
En İyi Cevaplar
Zaafların var ona karşı çünki o ne yaparsa yapsın sen onu bekleyeceksin bunu ona belli etmişsin :D
Bugün paylaştığım bir söz "Arkadaş biz akıllanmayız gerçekten bir değil bin kez kırılsada yüreğimiz affetmeye veya yeniden inanmaya hep musait kalbimiz!!!"
Sen içini çok belli etmişsin karşı tarafta vicdansızca aklınca oyun oynuyor nede olsa hiç kaybetmeyeceğini düşündüğü bir sen varsın ne yaptığını ya da seni nasıl üzdüğünü neden düşünsün ki?1521 Yorumla- +1 yıl
mantıklı da öyle biri değil gibi kimseyi incitmez beni neden incitiyor ki
- +1 yıl
peki bu beni yanında istiyor demek mi oluyor çünkü kimse ihtimal vermiyor onun beni seveceğine ama insanlar ne bilsin ki
- +1 yıl
O senin kıymetini asla anlamaz.
Sadece boşluktayken boşluğunu doldurursun onun.
Futboldan ne kadar anlarsın bilmem ama futbolda yedek oyuncu gibisin takımın hep ilk 11 vardır ama bir tanesi olmadığında takım eksik olur ve yedek oyuncu sadece o anlık devreye girer.
Bence yedek olma bu senin tercihin ama Kesinlikle Yedek Olma ! - +1 yıl
peki ben ana takıma nasıl girebilirim
- +1 yıl
hayırrr hayırr arkadaşlaryla çok içli dışlıyım erkeklerle bunu tribi olabilir mi aa seçme şansım yok kızlarla uyuşmuyoz napabilirim en sadık arkadaşlara sahip napabilirim ki
- +1 yıl
Senin durum çok karışık, sen bir papatya o bir güneş o açtıkça sen açıyorsun o olmadığında hep hüzünlüsün güneşini kaybetmek istememeni anlıyorum ama o açtığında onun etrafında senin gibi bir çok papatya var gibi bence biraz kendini uzaklaştır ondan kaybedeceğini anlasın belki aklı başına gelir
- +1 yıl
nasıl uzak kalınır napayım mesela
- +1 yıl
zaten konuşamıyoz ya sürekli çalışıyo ders antrenman münazara ama yemekhanede ters mi otursam hep düz oturur o bana tam karşıma belki bu biraz aklını başına getirir ama çok hassas duygularını yıpratmaktan korkuyom bn gibi değil o dram filmine oturur hüngür hüngür ağlar korkuyorum ya
- +1 yıl
Aşkta korkular hata yaptırır korkularını fırsatlara çevirmeyi öğren :D sana bunları çok derin anlatmak isterdim ama içinde bulunduğun durum çok kötü bir durum şu anda ismini vermek istemediğim bana çok aşık olan birinin yerindesin aslında yani senin yaşadığını bende yaşıyorum tıpkı senin sevdiğin kişinin rolündeyim :D ve sende beni seven kızın rolündesin :D
- +1 yıl
peki hiç mi sevmiyorsun o kızı
- +1 yıl
Hayır sadece mantığımı dinliyorum ona karşı beni çok seviyor belkide beni onun kadar sevecek birini bulamam diye yedekte bekletiyorum çok canı yanıyor bunu biliyorum ama benimde canım çok yandı be karışık işler onun suçu ne dersen onun suçu sevmek benim suçum ne dersem benimde suçum sevmekti
- +1 yıl
evet galiba bu durumda ne o zaman sevmesine fırsat ver mutlu ol bu çok mu zor gerçekten böyle severse sıkmaz üzmez mutlu etmek için çırpınır
- +1 yıl
onu asla üzmeyeceğimin garantisini nasıl vereyim bilmiyom bilmiyom ama öyle bn üzüşeyim o üzülmesin onun bir damla yaşı bana cehennem zulüm hatta ölüm
- +1 yıl
yok yok ben bırakmadıysam herkes pes etti neler demediler en değerli dediklerim bile vazgeç dediler ama olmadı yapamadım olmuyor da biliyorum karşıma çıkan insanlar oldu ama bn istemmedim onsuz olamıyorken napiyim ben başkasını
- +1 yıl
ne alaka bn dedim onsuz yapamam diye istemem de başkasını
- +1 yıl
Cok dogru soyledin nekdr hata yaprsam yapiyim gidersem gidiyim ailem hep sahip cikti yuzum olmya olmaya geldim ama gene ayni seyleri yaşatiyrum kafam cok karsik
O insanın kendisiyle sorunları var. Kafasıyla yaşayan biri. Kafasına göre hareket ediyor. Bu sağlıklı bir durum değil. Ani kararlar veriyor ama çok yanlış yolda. Seni degil herkesi kaybedebilir. Bunu anlayacak kapasitesi oldugunuda sanmıyorum. Çocukca tavırlar bunlar.
161 Yorumla- +1 yıl
beni kaybetmez bunu iyi biliyor ama istemiyorum sevgini demedi suratıma bir kere bile ağır konuşmadı ciddi manada
dikkatini çekmeye çalışıyordur ve başarmış da. sen onu engelle ama engeli kaldırma, kalsın öyle :)
123 Yorumla- +1 yıl
kıyamam ah bu yumuşaklığım benim
- +1 yıl
tamam iyiymiş
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
28Cevap
sevildiginin farkındaysa seni yedekte tutmaya çalışıyor olabilir. hayatında biri yokken senin engelin kalkıyodur hayatında biri varken seni engelliyodur.. tabi bu engelin kalktıgı zamanlarda seninle iletişim içindeyse geçerli...
13 Yorumla- +1 yıl
yok ki biri hayatında olsa duyarım kıskandırma moduna falan geçer hep öyle oluyor çünkü
+1 yılcok yoruldum bana yardimci olun 5aydir birlikte yasadik 5gundur ayriyiz kendisi dun antalyaya gitmis engelliyken whatsabtan engeli kaldirip bana duruma sahilin videosunu atti baktim durumu kaldrdi 5dk sonra tekrar koydu engelldi birde konum atiyo sildi bitti diye dusunrken açicagi aklima gelmemsti ki yaşı 48 bnse 32 bnim engelde dgil acik ama resmimizi kaldrdim sizce neden boyle yapio
20 Yorumla
+1 yılKarşındaki kişi dengesiz bir ruh halinde olabilir.
Ya da senle o tam olarak birbirinizi anlayamamışsınız, ama arada sevgi var gibi..
Amaç dikkat çekmek olabilir51 Yorumla- +1 yıl
sevgi var mı yani
+1 yılO engeli kaldirinca hemen engelle onu.1 haftabekle engeli kaldir. bunu bir kac hafta devam et. bak nasıl sasiriyor. deliden daha deli olki yenemesin seni.
74 Yorumla- +1 yıl
mantıklı sevdim fikrini
- +1 yıl
Yap canim görsün nasil engelleniyormus. oyna onla.
- +1 yıl
ya çok kırılırsa ağlarsa üzülürse sen de mi böle oldun derse
- +1 yıl
Acima acidikca acinacak duruma dusersin. bu tavsiyemi kulagina kupe yap.
Ne zaman engelledi engeli ne kadar süre sonra kaldırdı?
25 Yorumla- +1 yıl
engel 1.5 aylık falandı ama yeni kalktı gene geldi of of o arada bir ara takip de etti beni sonra onu da kaldırdı çıldıracam valla ya
- +1 yıl
olabilir sevme ihtimali var mı sonuçta sevmese engeller siler bir kıza öyle yaptı çünkü
- +1 yıl
tamamdır aklı başına gelsin o kadar başka şey istemiyom :D
+1 yıl"gönlüm sende değilde sana yeşil ışık olsun gibi gibi" kısaca kızı yedeğe almıştır hem dikkat çeker hemde umut verir oynatııır oynatıır
12 Yorumla- +1 yıl
sevmez mi yani ilgi de mi duymaz
- +1 yıl
bana bir benzerini yapan akıllı çıkmıştı tabi defedince tutuştu salla
Gizli Üye(30-35)+1 yılkısa ve öz çocuk başka kızı seviyor senide canı sıkıldıgı için ekliyor ve sevdiği kızla geri konuşmaya başlayınca tak engeli çakıyor bende yaptım bir kaçkere
28 Yorumla- +1 yıl
hadi yaa :/// ama soruşturdum öyle bir kız yokmuş.
Cevap sahibi+1 yılher erkek der kız yok hayatımda ilk seni sevdim ilk senle çıktım son kişide sen olacaksın falan :) inanma
- +1 yıl
yok o demedi bn öğrendim çok yakınından öğrendiğimden bile haberi yok arkadaş gerçek aşşkı arıyor da yanlış yerde arıyor iki kızla çıktı ama bıraktı onları ben gene sabrettim ederim de ama zaman yok son yılımız ve üniversiteyi bile ona bağlamışken yıkılırım ben
Cevap sahibi+1 yılooo son yılın bak çocugu unut gitsin hayalinin peşinden mesleğinden koş sakın o çocuga bağlanma hayatının yanlışını yapmış olursun hayatının tadını çıkar
- +1 yıl
çok geç bağlandım bile ama idare edebiliyorum netler falan iyi baya da onsuz bir hayal kuramıyorum bu da beni bitiriyor.
Cevap sahibi+1 yılbilinç altından dolayı kurtul gitsin zamanı gelince boş yere üzülen sen olacaksın abinden söylemesi kurtul gitsin sevecek çok insan var kısmet bu işler
- +1 yıl
yok işte yok onun gibi olmaz başkalarını da sevmeyi denedim olmuyor
Cevap sahibi+1 yılmecbur kalınca öğreneceksin merak etme
Çok merak ediyorum. Şimdi son durum ne. Engelleyip kaldıran çocukla
20 Yorumlabu annem icin, bu. babam icin, bu. kardeslerim icin gibi bir sey sanirim
47 Yorumla- +1 yıl
hahaha çok komik
- +1 yıl
ama komik :D
- +1 yıl
yok bn kimseyi terslemem iki kişi tersledim bu zamana kadar kız zaten onlar da :D
- +1 yıl
sorun değil :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılsürekli engelleyip kaldırıyorsa senin onu takip edip etmediğini ilgilenip ilgilenmediğini ölçüyor, korkak
64 Yorumla- +1 yıl
yani benle ilgileniyor öyle mi
Cevap sahibi+1 yılbence öyle umursayıp umursamadığına bakıyor ama ergence
- +1 yıl
daha ne umursaması yahu tüm okul anladı neyi kaldı daha
Cevap sahibi+1 yıldengesizler çok
+1 yılSeni bu soruyu soracak duruma getirmek için olabilir.
31 Yorumla- +1 yıl
deli yarabbiim delii bu çocuk aaa
- Aşk İlişkileri konusunda 4,9b cevap paylaştı.
+1 yılsevgilisi varsa senin de onu sevdiğini biliyorsa yapıyor olabilir
01 Yorumla- +1 yıl
yok eminim
Bende yaşadım o durumu çok farklıydı yani sürekli bir kaç gün geçiyordu 3_4 sonra kaldırıp 3_4 engelliyordu
10 YorumlaO da kararsız demek ki ne yapacağından emin degil
22 Yorumla- +1 yıl
bu ne biçim iş ya tam aşık oluyoz olanlara bak
Kafasi karisiktir. bu olayi sen cozmen lazim. sen onu bir dürt bence :)
18 Yorumla- +1 yıl
PARDON neyine karışık gene ya dürtiim mi twetterda
- +1 yıl
yok başkası da bn de bilmiyom ondan soruyoz zaten
- +1 yıl
denemedim lacağım cevaptan korkuyorum :/
- +1 yıl
tabiyki de ne alaka
+1 yılpesinde kostukca daha cok sründürür helal olsun hemcinsime
010 Yorumla- +1 yıl
niye öyle diyon ya duygusala bağlamayı biliyo ama
- +1 yıl
baglar tabi senle daha işi var cünkü
- +1 yıl
o ne demek yani
- +1 yıl
anlarsın zamanla
- +1 yıl
açıklasanız ben zamanla uğraşamam hayatımı ona bağladım her türlü bana o öğretti hayatı mutluluğu sevinci herkesi sevmeyi şimdi böyle yapamaz anlamsız
- +1 yıl
seni sevmiyor yani acıklaması bu suanlık elindesin ve zamanı gelene kadr senle tkılır sadece sonra tekmeyi basar güle güle
- +1 yıl
niye l*n niyee
- +1 yıl
:) kızma ama gercek bu yasa ve gör
- +1 yıl
kızma mı kızma mı o zaman ilk o yaklaşmıcaktı korumucaktı her şeye beni sokmucaktı birileri bir şeyler dedi tam düzeldik gene bu sonuç işte. kızlar iftiraa falan attılar o da inandı belki de hala inanıyor ama bildiğimi bile bilmiyor nasıl toparşayacağım of of
- +1 yıl
köprüyü gecene kadrmıs demekki kolay elde etmis kolay bırakır secici ol bundan sonra
Aşk İlişkileri konusunda 808 cevap paylaştı. Eli kaşınıyordur belki
18 Yorumla- +1 yıl
o nasıl bir şey para mıyım ben :D
- +1 yıl
allahım sana geliyom füzeyle töbe töbe :D
- +1 yıl
yok o manadaa demedim :D
- +1 yıl
yani bu ne ya bn oyuncak mıyım para hele hiç olamam sen sabır ver ya rabbim olarak dedim
Aşk İlişkileri konusunda 405 cevap paylaştı. hesabını dondurmuştur 2 kez
16 Yorumla- +1 yıl
ciddi misin sen
- +1 yıl
tamam ciddisin :)
- +1 yıl
tamam aynen dicem de arkadaşlardan girince hesap var da bu engellendi yazıyo
Kafasına göre takılsın umursama bence onu
03 Yorumla- +1 yıl
söylemesi kolay
- +1 yıl
aynen de bitmiyor bitsin deistemiyomj sadece sevsin istiyom bir damla da olsa
iyide kızda bunu görüyosa boşversin ozman
017 Yorumla- +1 yıl
sevgi öyle unutlacak bir şey değil
- +1 yıl
yok yok olmuyor denedim unutamıyorum her fotosunda her sesini duyuşumda ayak sesleri bile yetiyor böyle bir şey bitiyom ya
- +1 yıl
canım benim üzüldüm seni anlıyorum yakında kalbinede sancı girer böyle solundan aşşağı içeri doğru bir acı hissedersin ağlarsın özlersin isyan edersin bağırırsın sonra AKILLI BİR DELİ olu verirsin sonra susar ve üşünürsün hayaller kurarsın geceleri uyuyamassın bir çok şey daha 9 yıl boyunca her gün yaşa öl tekrar et
- +1 yıl
yaa ama bu haksızlık seviyosam sevse olmaz mı
- +1 yıl
Çünkü bu şekil Düşünüp yaşadığında Bu şekil düşünen biri ile karşılaşıp bir birinizi severseniz dünya gelse hatta evren kahinat toplansa sizi allahtan başkası ayıramaz unutmaki allah adem ile havvayada bir birlerini görmeyi yasak etti ama onlar dayanamayıp birbirlerine kavuştu :))
- +1 yıl
kastettiğinizi anladım ama insanız işte sevmesini sarılmasını hatta sadece bir günaydın aşkımını istiyoz naparsınız ki çok sabırlıyım okuldan peşinde iki kız vardı onları reddtti ben onlarla savaştım ilk defa kız kavgasına karıştım yanlız kaldım hepsi onun için o bir sanşye ağlasa benim dünyam kararır nasıl bir sevgi bu
- +1 yıl
bu kimine göre ilahi bir aşk kimine göre kara sevda kimine göre gelip geçici birşey ama gel bide bunu yaşayana sor ne isim koyarsanız koyun bu aşkın tek adı var bence eksiklik tam olamamak yarım kalmak bir bakıma insan kendini zavallı hissediyor sanki bütün kaleleriniz zapt edilmiş çaresiz kalmış gibi :(
- +1 yıl
yess evet öyle sevse dünyalar benim olacak bir damlasına razıyım
- +1 yıl
onu zaten yapıyorum dualarımda bile var her hecesinde unutmak için dua edemiyorum çünkü unutmak istemiyorum sadece sevmesini istiyorum
- +1 yıl
inşallah bana bayan derdi kızım derdi of derdi derdi amma özledim ya keşke o kız gelmeseydi okula bizimsınıfa kızların gözünde değerim olmadığını anladı diye mi böyle ki ama napiyim hepsi kaf burunlu bn öyle olamam olmam.
- +1 yıl
BEN DE İŞTE ama onun arkadaşları adam gibi adam benimkiler değil napablirim başka çarem yok
Bkz; Yalama olmuştur.
03 Yorumla- +1 yıl
çok komik cidden:D ŞU AN hiç gülesim yoktu teşekkür
- +1 yıl
sürekli gözleri üstümde olmasa anlayacağım aynı durum kankasında da var gerçi de bn de bakınca ya bakmasana falan diyor o da ben napayım sorunlu silsilesi iyi ki bir sevelim dedik be
Aşk İlişkileri konusunda 348 cevap paylaştı. dalga geçiyor egolu arkadaş
19 Yorumla- +1 yıl
niye yahu insanların duygularıyla dalga geçmek komik mi
- +1 yıl
o öyle biri değildi kim bilir neye kızdı of of
- +1 yıl
fazlasıyla kesinlikle hayatımda tanıdığım en nazik insandı yardımsever kibar acaba kızlarla değil de kankalarınla takılıyom diye böyle olmuş olabilir mi ama onun yüzünden kavgalıydık soonra kapanmadı o durum napabilirim ki
- +1 yıl
len onla takılmıyo değilim okul şartları uymuyo yanına bir şey demeye gitsem allah bin tane dalga napayım ben üzülüyor kızıyor daha fena
- +1 yıl
allahım keşke keşke
Gıcıklık amaç tamamen gıcıklık.
12 Yorumla- +1 yıl
naptım ki ben ona sevmekten başka
+1 yılbulmuş aptal aşığı dalgasını geciyo
211 Yorumla- +1 yıl
pardon aptal aşık mı aşığım ama aptal değilim :D
- +1 yıl
soruda ne yazıyo kız fena aşık eğer aptal olmasaydın onu düşünmezdin adam bunun farkında senle dalgasını geciyo sende aptal duruma düşüyıosun sordkça
- +1 yıl
sitedesoruyom çünkü böle biriyle ilk defa karşılaştım fazla acemiyim. ama burada falan anlaşılıyo yani
- +1 yıl
boşver öyle ergenleri bence uğraşma aşık olabilirsin ama gururunuda düşün senle eğlkenmesin
- +1 yıl
napabilirim hayatımda ilk defa böyle seviyom o kadar tatlı bir duygu ki ondan başkasında bulamayacağım kadar tatlı bambaşka resmen tutuldum öyle sıradan bir sevgi değil yani insanız severiz birilerini ya üzer ya cesaret verir hayatını tümden değiştirmez olmayı istediğiniz insan olarak görüp sizin o insan oluşunuzu izlemez. aklınızı karıştırmaz. bir kes ayağı yarıldı duyduğum an yığıldım kaldım akşam eve gittim uyuyana kadar ağladım gözlerine baktığımda bambaşka bir şey olduğunu hissediyom onda hem cesaret veriyo hem mutlu ediyo bazen sinir ediyo ama seviyorum keşke o da sevse
- +1 yıl
bunu yazarak aptal oldugunu ispatladın bende sevdim ama böyle salakça şey yapanlardan sogudum senin bu durumunu kullanıyor işte sen acık cekmeyte devam et
- +1 yıl
diyorum ki fikrinizi öğrensem fena da olmaz
- +1 yıl
diyorumkiiiii senin bu duygularını biliyosa senla dalga geciyo senle oynuyo iştee fikrim buuuu :)
- +1 yıl
tamam anlaşıldı saolun gene de
- +1 yıl
sen saol allah sabır versin
- +1 yıl
amin teşekkürler
Kafasini karistirmak icin
31 Yorumla- +1 yıl
KAFAM ALLAH bullak zaten o da öyle de neyse
kararsız
22 Yorumla- +1 yıl
başlarım ama aaa yeter be neyin kararsızlığı bulamazsın benim gibi seveni
canı sıkılmıştır belki. senin düşünmeni istiyodur.
11 Yorumla- +1 yıl
aklımdan çıkıyo mu bir sorsun bir
Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. bana kalırsa seni sarıyordur o
015 Yorumla- +1 yıl
o ne demek
- +1 yıl
neden ki bu çok sinir bozucu
- +1 yıl
nasıl yani belki de öc alıyor hakkımda çıkanlara inandı çünkü onun acısı ama yalan ya herkes dedi ona bu kız öyle bildiklerine benzemez sevdi mi tam sever ama gözleri sürekli üzerimde ben yokken sınıfımda yakaladım onu bu ne iş allah aşkına
- +1 yıl
en yakın arkimle çıktığım ama eski bir mevxzu aştık sanıyodum
- +1 yıl
tabiyki yalan beni tanıyanlar da dediler en yakıınlarının hepsi saçmalıyosun kız kafa kız falan almanca sözlüsünde benim üstüme çok gelmişti bütün sınıf kızdı ona ama anlamıyom bn onan destek beklerken not almancam süperdir almanca sınavları zamanı herkes benden medet umar
- +1 yıl
yani anlaşılabilir tam senlik falan
- +1 yıl
aynen en yakınları da öyle diyor da ah ah okulda sıcak yakın sosyal medyada fos
- +1 yıl
LİSE YA
+1 yılMesaj atmasını bekler
26 Yorumla- +1 yıl
şaka?
- +1 yıl
Değil gerçek
- +1 yıl
yok artık engellerse neremden mesaj atacam
- +1 yıl
Engeli kaldırdığında , " Derdin ne aptal? " diye mesaj at.
- +1 yıl
ciddi misin sen hayatımda öyle laf etmedim twitterda da herkes görür
- +1 yıl
@Kıvırcıkcadınız iyimiş tavsiyenizi uygulucam
+1 yılilgi çekmeye çalışıyor..
20 Yorumla
+1 yılO kızı cok takıyo anlamına gelr bu
31 Yorumla- +1 yıl
emin misin ya yani kafasında takıldım öyle mi bugün zaten çarpışıyoduk bn tınlamadım iki dakka bir baktım karşımda gözlerime bakıyor millet bağırıyoo ooooo ooo sonnra yürümek aklına geliyor ama sosyal medyada böle
sende onu engelle ama hiç engeli kaldırmamak üzere
23 Yorumla- +1 yıl
korkuyom incinir pek hassas pek
- +1 yıl
evet ama o daha hassas hayatımda gördüğüm en hassas kişi ve ben onun bu halini seviyorum çok her halini de yani çıksak fi
l*n dramda beraber ağlarız hayali bile güzel alışveriş falan yaparız of of
+1 yılDemek ki bir rahatsiz kadınlar degilmiş :)
02 Yorumla- +1 yıl
HOPP hopp rahatsız derken şaka tabi bn ayrıca sizin bildiğiniz erkekler duygusuz diyen kadınlara benzemem bayım hatta tam tersine etrafım duygusal dolu erkek yanlış kıza laf gönderdiniz:D
- +1 yıl
Hıh hasbam :)
+1 yılHem seviyor hem kin duyuyordur buda ayrı bir cins
25 Yorumla- +1 yıl
ya nee ne ne petrova damon hesabı öyle mi kin duyabilir hakkı var ama iftiraya inan diyen olmadı ki of of kızlar of hakkımda en yakın arkisiyle çıkıyo diye bir şey çıkardılar o da inandı ama eskidendi bunlar anlaşılan hala geliyo arada kızgınlık sonra yumuşuyor.
- +1 yıl
Takma kafana biri gelir biri gider ilerde bunlara güler geçersin
- +1 yıl
hiç sanmıyorum resmen hayatımı değiştirdi olmak istediğim insan olamı sağladı bunu yapıp çekip gidemez hakkı yok
- +1 yıl
Ahını aldıysa oda aynısını yaşar emin ol
- +1 yıl
yaşamasın istemiyom sadece sevsin ya da şans versin mutlu edecem onu biliyorum bir denese ahbi denese
Dengesizliği kim yapacak ozaman :)
15 Yorumla- +1 yıl
yapmasın o da kim yaparsa yapsın
- +1 yıl
eskiden yapmazdı en azından bana yapmazdı of of çocuğu alt üst etmişler ya
- +1 yıl
denemedim mi sanıyonuz denedim ama bittim o iki gün hiçbir şey yapamadım dersimi dinleyemedim ama onun sevgisi çok farklı bir şey eğer sevdği gibi bir hisse kapılırsam resmen kendimi aşıyom kendime şaşırıyom
+1 yılergen işte.
33 Yorumla- +1 yıl
allahım sabır napayım bn şimdi
- +1 yıl
Kesinlikle ergen ne yaptigini bilmiyor bende öyle bir mala aşğm ya iki ay sonra engeli kaldrdi brz konuştk kücücük bişeye sinirlenp engelledi bide dalga geçerek çıldrıcam ya
- +1 yıl
@sananekiaq senle aynı durumdayız
+1 yıldikkat çekmek ister
13 Yorumla- +1 yıl
zaten her şeyiyle dikkat çekiyo daha ne ben anlayamıyom istemese engeller biter o zaman bu ne
- +1 yıl
triptir o zaman
- +1 yıl
neyin tribi aşkımızdan öldük geberdik daha ne tribi
+1 yıloyun oynuor heralde :/
11 Yorumla- +1 yıl
bilmiyom ya bir anlasam
+1 yılDengesiz galiba.
111 Yorumla- +1 yıl
bilmiyorum bn de az uğraşmadım takip et tuşuyla ama bn sadece napıyo bilmek onu tanımak istiyodum
- +1 yıl
Madem onu istiyorsun git açıkça konuş bu ne böyle ergen hareketleri olursa olur olmazsa böyle gitgellerde kalmazsın hiç değilse. Ben olsam söylerim, seviyorsam ve bir nebzede umut varsa onu almak icin çaba gösteririm hiçte gocunmam ama degecekse tabi iyi düşünmen gerek.
- +1 yıl
değeceğini biliyorum ama zaten mezuniyet sonrası böyle bir planım var şu an aklım karıştı sadece anlamsız geliyor bana ilk defa bu kadar uzadı önceden ya engellerdi biri ya takipederdi böylesiyle karşılaşmadım.
- +1 yıl
İstediğini almış baksana ezber bozmuş aklını karıştırmış ;) hayırlısı olsun.
- +1 yıl
ne yani amacı bu mu
- +1 yıl
Orasını bilmem ama bak onun için kafa patlatıyorsun şu an buda birşey.
- +1 yıl
hep patlatırım ben ama acaba hala şu çıkma olayında mı kaldı he bir de benim shate hesap var sadece onu tanımak için açmıştım ama aştık sanıyodum bu sorunları
- +1 yıl
Ben olayları bilmiyorum böylede yanlış yorumlayabilirim ama işin zor madem bu kadar sarpa sardı al karşına açıkça konuş..
- +1 yıl
şu okul bitsin onu yapıcam da ya istemezse çok ırılırsam toparlanamazsam diye korkuyom
- +1 yıl
şu olay iki kız buna aşık biri üç yıldır ilkiylebi şeyler olacak sanmış kız sonra kızdan nefret edip konuşmamış ve engellemiş iknciisi yeni gelmişti okula en yakınım oldu bana onu anlattırdı bn de bni anlamasına şaşıyordum bunlar bütün kızları nerdeyse örgütlediler iftira attılar en yakın arkisiyle çıkıyo diye falan bu bir triplere girdi sonra bn bu kızlarla baya mücadele verdim maçını izliyom diye tuvalete kilitlendimm dayak yedim bir iki tanesinde yanımdaydı engel oldu lafla sözle o bile tüm okulu ayağa kaldırdı kızlar bana kzıdılar kapıştık olay büyüdü en son bu yıl anladım hoocalar öğrenmişler annemi çağırdılar ama şöyle kıznınz okulun en saf ve en temiz oğlanına aşık olmuş bu nedir ya annem de durumı-u toparladı da hocalar bile böyle diyorsa bn nasıl sevmem onu
- +1 yıl
Bunların hepsi lisede mi oldu? :/ Allah sabır versin sana ve maşallah olmayan/duymayan kalmamış, kalbin ne diyorsa onu yap hakkında hayırlısı olsun pembiş.
+1 yılcanım sıkılınca:D
27 Yorumla- +1 yıl
pardon bn oyuncak mıyım ölür mü öyle dursa
- +1 yıl
durdurmaz seni gıcık eder klasik erkek unutma diye yapıyor onu arada mesaj atar her şeyi hafızana yerleştirir sonra engeller sonra yine sen engelle gitsin:D
- +1 yıl
unutmamam zaten neyin kafasında bu
- +1 yıl
unut çünkü sen şu an onun için yedeklerdesin
- +1 yıl
unutmasam da unuttu rolü yapsam allahım zulüm geliyor gözlerine bakamadan nasıl dayanırım zaten gündee bir iki kez görüyom çok yoğun
- +1 yıl
Beerebilirsen rol yap alisirsin:)
- +1 yıl
tamam denerim :D
Dengesiz pijjj
01 Yorumla- +1 yıl
demeyin öyle ama bnce de dicem
- Aşk İlişkileri konusunda 17,5b cevap paylaştı.
+1 yılseviyordur
03 Yorumla- +1 yıl
ciddiysen şurada bayıluırım :D
- +1 yıl
profiline girmek istiyor vede istemiyor. kendine engel olamıyor engellıyor :D sonra geri açıyor :D en azından kendımden yola cıkarak cevap verdım o kısının psıkolojısını tabıkı bılemem b
- +1 yıl
ciddi oha çok ilginç
+1 yıl:D oyun oynuyor
15 Yorumla- +1 yıl
neden ama
- +1 yıl
o daha cocuk ablası
- +1 yıl
YA BİLİYOM ZATEN DE sevdğini anlasam okey ne isterse yapsın
- +1 yıl
belkı sevmıyor takma kafaya yol ver sevıyorsa ıt gıbı geler
- +1 yıl
tamam deneyecem ama zor zor zor
Sacmâ
11 Yorumla- +1 yıl
olabilir ama böyle
ne konuda engeller
02 Yorumla- +1 yıl
durduk yerde ne bileym twitter face falan
Asdfg:D
11 Yorumla- +1 yıl
bence de tam olarakfbvfb
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar