Bu duam hiçbir zaman kabul olmayacak ama bir türlü alışamadım hâlâ daha çok üzülüyorum?

Merhaba ben 26 yaşımda tesettürlü bir kızım. Tek çocuğum anneanne ve dedeyle büyüdüm Küçükken kalp ameliyatları geçirdiğim için hiçbir zaman evlenebilme şansım yok. Geçen sene umre ibadetine gitmek nasip oldu. orada çok mutlu oldum ama evli ve ibadet eden çiftleri görünce o kadar çok özendim ki keşke bende evlenebilseydim çocuklarım olabilseydi diye. Sizce beni neden kimse sevmedi evlenmek isteyen talip bile çıkmadı çok üzgünüm😰

Bu duam hiçbir zaman kabul olmayacak ama bir türlü alışamadım hâlâ daha çok üzülüyorum?
Cevapla