Hepsi saçmalık bana sorarsan yakın çevrenle huzurlu bir düğün yaparsın bu kadar gerisi tanımadığın millete boş yere para akıtmaktan başka bir şey değil
evet hatta yabancılara bak mesela 50 kişi falan maks düğün yapıyorlar kendi aralarında yakın çevre oluyor sadece ne güzel olması gereken de o, ben tanımadığım insanlara para akıtmak yerine o parayla balayına çıkmayı düşünürdüm eşimle
Aslında nişanlanma durumu saçma değil nişanlanma konusunu katılıyorum insanların birbirini tanıması evlilik yoluna giderken uygun olup olmadığını görmesi için nişanlanmak önemli bir durum, Ama şu gerçeği göz ardı etmeyelim kına bilmem ne derken bir sürü israf yapılıyor en azından düğün olayı bile bana gereksiz geliyor sadece bir nikah yeter.
Zaten günümüzde birçok genç sadece evlilik durumunu anne nikahla taşlandırıp bitirebiliyor.
bizim insanlarımızın çoğu bunu anlamaz boşuna kendini yorma özellikle kızlardan saçma saçma yorumlar gelcek bu konuda hemcinslerinin en büyük suçu bu durum