Hayatımda kızılcık şerbeti fatih gibi biri vardı beni terketti neden ben böyle birini özlüyorum hala?

her şeyime karışan, her hareketimi yargılayan, hiçbir sözüme güvenmeyen inanmayan, sevgi kırıntılarıyla besleyen, sürekli kızan, benim geçmişimin kötü olduğunu söyleyip kafada kuran biriydi. güzel günlerimizde oldu. fakat kötü günlerimiz çoğunluktaydı. her şeye rağmen hep onun yanında oldum. ama o beni yine kafasında kurduklarıyla terketti. hiç aramadı sormadı. 1 ay oldu belkide geçti.. ben neden onu özlüyorum? keşke bana yazsa arasa diyorum, hiç mi merak etmez bir insan? siz 1 sene boyunca sevdiğiniz sevgiliniz olan kişiyi merak etmez miydiniz hiç?

Hayatımda kızılcık şerbeti fatih gibi biri vardı beni terketti neden ben böyle birini özlüyorum hala?
Cevapla