Ben doğmadan önce ölmüş birine aşığım, hastalık mı bu?

Yaşayan birine nasıl aşık olabileceksem ona da öyle aşığım. Ben doğmadan önce ölmüş, yani yüzünü bile bilmediğim 27 yaşında ölmüş biri. 40 yıl önce ölmüş. Okulumuzun yakınlarında mezarlık var. Bir gün oraya gittim fakat orada tanıdığım kimse yatmıyor, sadece gittim... orada çoğunun mezarı çiçeklerle kaplı iken onunki kupkuruydu. Belki üzüldüğüm için sebebini bilmem, her gün onu ziyarete gitmeye başladım. Mezarına bulabildiğim en güzel çiçekleri ektim. Onunla konuştum, ağladım, dualar ettim. Sanki en yakın dostummuş gibi, ben daha doğmadan ölmüş olan adamın mezarı ile her gün konuştum. Ve daha önce kime aşık olduysam, ona çok daha fazlasını hissettiğimi düşündüm. 2-3 gün bundan kurtulmak için ona gitmesem de dayanamadım. Her okul çıkışı ona gidiyorum. Onun hiç görmediğim yüzünü rüyalarımda görüyorum ve onu herkesten çok sevdiğime, aşık olduğuma eminim. Bu bir hastalık falan mı?
Ben doğmadan önce ölmüş birine aşığım, hastalık mı bu?
Cevapla