Nush İle Uslanmayanı Etmeli Tekdir, Tekdir İle Uslanmayanın Hakkı Kötektir... bilmem anlatabildim mi 😄😄
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bende böyle derdim erkek arkadaşımla sınırlı olduğumuz bir an içelim dedik içtikten sonra da eee sakinlesmedik boş boş is diye daha fazla sinirlendik dhjsjcksksksl
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bunlar papatya mı jhjhj
https://www.youtube.com/embed/9ahqbZXmunQResme bakan yok ki xdxd
Jhjuj şeytan ayrıntıda gizli
Severim şeytani xdxd
Bol olsun juhyh
Hep bol la xdxd :) artık kaçar oldu egilemem önünde diyor xdx d
Euzubillahimineşşeytanirracim Bismillahirrahmanirrahim
Jsjsjsjs artık sıfır oldu
papatya çayı da ne bileyim.. hiç çekici değil
Gorseldekiler papatya değil yahu :))
ay görsele değil soruya odaklanmışım.
görseldeki çay sakinleştirir dinginleştirir.. tam bana göreeeeeee miiiissss
Nush İle Uslanmayanı Etmeli Tekdir, Tekdir İle Uslanmayanın Hakkı Kötektir... bilmem anlatabildim mi 😄😄
Bende böyle derdim erkek arkadaşımla sınırlı olduğumuz bir an içelim dedik içtikten sonra da eee sakinlesmedik boş boş is diye daha fazla sinirlendik dhjsjcksksksl
Papatya tarlasını da yesen fayda etmez…
Ben rakı şişesine düşeyim anason şart bana anason
Anason varsa bana da gönder 😏
Fincanıyla isterim😊
Papatya bahçesinde.
Papatya tarlasından 😄
Ben olsam papatya çayına da gerek kalmaz
Direk damardan direk damardan diyor
Hahahahaha
Papatyanın yapamayacağıni sen nasıl edeceksin hele damarcı Co
Papatya gibi kızımda ondan
Dikkat et seviyor sevmiyora kurban gitme ,:)
Yok ben yaprakları soyulmuş olduğum için 😂
Öyle bi durum olamaz
Dimdik ayaktayız ama
Hahahaha kalmadı diyor yaprak. falan xdxd
Aynen
Hayat atacağı kazığı attı 😂 Savrulduk
Ama hala çokkk neşeliyim
Yaşamayı seviyorum
Yolun bahtın açık olsun yapraksız papatya
Kol yapraklarım var
Sarılmak için 😂 hahahahah
Aman iyi bak onlarda gitmesin :) artık eli verdiğin kolu kapiyor :))
Sen merak etme beni
Ben dara düşmem 😂 Hahahahahahah
Sağ ol yine de
🙂↕️
İyi bakalım amcam hadi kal. sagkicakla.
Amca mı
Kendine amca dedirteni de ilk defa görüyorum 😂 tamam amcacığım
Bak bir ilk işte hadi kal sağlıcakla amcam.:)
Papatya ve Melisa çayı çok seviyorum
Senin sevgili vardıya abey