Tanışma, buluşma, konuşma derken randevunun evrim noktasına gelir insan. Kimisi ikinci buluşmaya dair olumlu konuşarak tarih belirler. Kimisi elektrik alamadığını açıkça belirtir. Kimisi ise hayalet moduna geçer ve ne yazar ne de arar. Peki sen genelde hangisini yapıyorsun?
Bir buluşma sonrası hoşunuza gitmeyen kişiye bunu söyler misiniz? Yoksa, hayalet moduna mı geçersiniz?
Hayatım boyunca hiç ilk buluşma deneyimimi yaşamadım, Ama eğer ki hayatımı alacağım kişiden İlk buluşmada olumsuz bir durum söz konusu olduysa, kendisine bunu Eğer kırmadan söyleyebileceğim bir mevzuysa güzel bir şekilde ifade ederim, ama diyorum ki onun hassas olduğu bir mevzu ya da söylediğim zaman toplumun genel kaidesinde hoş karşılanmayacak bir durum varsa, yani mesela işte yok duruşunu beğenmedim yok kaşını beğenmedim gözünü beğenmedim demek yerine, evlenmeyi düşünmüyorum hayatta başka planlarım var gibi kırmayacak şekilde tavırlara girmek bence daha doğrusu olur.