Bir buluşma sonrası hoşunuza gitmeyen kişiye bunu söyler misiniz? Yoksa, hayalet moduna mı geçersiniz?

Tanışma, buluşma, konuşma derken randevunun evrim noktasına gelir insan.
Kimisi ikinci buluşmaya dair olumlu konuşarak tarih belirler.
Kimisi elektrik alamadığını açıkça belirtir.
Kimisi ise hayalet moduna geçer ve ne yazar ne de arar.
Peki sen genelde hangisini yapıyorsun?
Bir buluşma sonrası hoşunuza gitmeyen kişiye bunu söyler misiniz? Yoksa, hayalet moduna mı geçersiniz?
Bir buluşma sonrası hoşunuza gitmeyen kişiye bunu söyler misiniz? Yoksa, hayalet moduna mı geçersiniz?
Cevapla