Sevgilimle kavga ettik bir haftadir aramiyor, cok simartmisim galiba. Simdi ne yapayim?

Ben onunla ilgili cok onemli bir durum icin onu aradim durumu soyleyip kapattim. Beni aramadi bile. Mutlaka ariycak ama belki gelecek hafta arar. Daha oncede benzer durum olmustu. Simdi o aradiginda ne diyeyim ki havasi sonsun beni kaybetme korkusu baslasin?
Gec kaldin 2 gundur baskasiyla gorusuyorum desem mi? Ya da baska tavsiyeniz?
Sevgilimle kavga ettik bir haftadir aramiyor, cok simartmisim galiba. Simdi ne yapayim?
Cevapla