Bu cocuk neden saka olarak “gel yanima uyu bosver” 😂 dedi?

Arkadasimla mesajlasiyorduk (erkek) sabah, oda cok daha yeni uyandini soyledi (gec uyandi baya) bende “baya gec uyandin “ diyenci oda saka olarak “gel yanima uyu bos ver 😂 ” dedi..

sence arkadas olarak mi bakiyor

Bu cocuk neden saka olarak “gel yanima uyu bosver” 😂 dedi?
Cevapla