Güncellemeler
+1 yıl
Soruyu kaydetmişim sorayım bari kalmasın.
Güncellemeler
+1 yıl
😏😏😏
Makarna yiyenden olmaz, yalan söyleyenden olmaz, küfredenden olmaz, narsistlerden olmaz, boş özür dileyenden olmaz, suçu sana yıkandan olmaz... 🙃
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Tüm engelleri aştım da makarnaya takıldım 🥴 Benden olmazmış 😞
Makarna sıkıntı değil abicim de birine olan kinimi kustum aslında 😂 bu arada soru gündemde falan mı nasıl buluyonuz iki gün oluyo soralı
@shrekins2 ninemin profilinde gördüm damladım 😂 o görüş yapmış 😂
O nereden gördü bilmiyorum 👀
Ahaahahahaha ooo stalk stalk torunum
@ShrekinS2 mirasa konmak için gün sayıyorum 😂 öldün mü hayatta mısın diye bakıyorum 😂
Puuh sana😂
@ShrekinS2 tükürme be 😑 beni paranla döv nine 💵 🤑
Kıvırcık saç ve başak ne alaka kız? Boğa erkeğinden olmaz diyorum bende.
O öyleydi o yüzden
Ay ne alaka kiz boga erkegi candir😂😂
Valla hiç de can değil canımı çıkardı.
Başar erkeği de öylee... Ben de boğa kadınıyım bu arada
Başak burcuyum kıvırcık saçlıyım ama çokta güzel sevdim. Hak etmedi aldattı boğa burcu erkeği
Asko senin ki srfsiz mis.
Ay basak erkekleri ya mal oliyor ya da normal
Kızlar soruyu dün sormuştum nasıl buldunuz anasayfaya mı düşmüş napmış
Valla benim tanıdığım boğa erkeği çok manipüle ediyordu, ulan aldatıyor aldattığını da kabul etmiyordu kafayı yedirtti resmen. Boğa kadını ile bir derdim yok benim erkeği sorunlu.
Vallaha kanka benim ki tam tersi😂😂 afedersin s*ctigini dahi haber ediyordu, cok bagliydi bana.
Aynn boga kadini hakkinda bende bir sey diyemem pek tanisikligim olmadi
Yükseleni aslandı benim tanıdığım boğanın. İllallah ettirdi ruh hastası valla.
Kızlar sakin olun 😂😂 galiba burçtan bağımsız erkeklerin geneli böyle çünkü o da başak ve manipülatördü
Ona sinirime sordum bu soruyu onu anlattım soruda dbıdndjd
Siz embesillerin gtunu fazla kaldirmis olmiyasiniz? Ki evet erkeklerin geneli oyle
@ShrekinS2 bence de kaldırdık ama ben kestim komple muhatapı
Yükseleni neydi bu başak erkeğinin? Bileyim de aklımda kalsın bari. Benimki çok bencildi birde hiç kendinde suç aramazdı hiç
Doğru çok kaldırdım ben onun gtünü sevince herşeyi çok yapıyorum ondan sanırım.
Yükselenini bilmiyorum
Başşak erkeğinden uzak durun
Ya aslandır ya da boğa belki.
Başak erkeği ile bende anlaşamıyorum zaten.
En iyisi surunduruceksin abi
@ShrekinS2 kıvırcık saçlarından çeke çeke süründürülesi ama zaten komple konuşma yasağı verdim yemin ettim yazamam xbsıdbjd
Hahahahahaa go sis geri adim atma
@ShrekinS2 geri adım atarsam 1300 tl kefaret ödemem lazım 🥲 zaten o yüzden yemin ettim geri adım atmıyım diye 🥲🥲🥲🥲
@ShrekinS2 bilgilendirme yapayım vallahi gibi yeminler edildiğinde o yemin gerçek sayılıyor, yemin ederim dediğinde olmuyor yani ben de buna vallahi ömrümün sonuna kadar görüşmeywceğim anlamında yemin ettim 🥲 sonra bi baktım yeminin kefareti 10 fitre parasıymış bu senede fitre 130 tl etti 1300 tabi yemini ne zaman bozarsan o seneye göre ödüyorsun misal 5 sene sonra belki 5000 olacak bozmazsan da ödemiyorsun 🥲 öğrenci halimle ettiğim yeöinlere bak ya 😂😂 sinir oldum ama yemin etmesem de kendimi tutamayıp yazıyordum öyle aman neyse kurtuluş için gerekliydi bu ama bi daha yemün eder miyim Allah korusun 😂
Evet çünkü Allahı şahit tutmuş oluyor kişi yalan yeminine allahı şahit tutmakta ayrı bir günah zaten. Ben kolay kolay yalan söylemem söylesem bile asla yemin etmem doğru söylersem evet ederim. Hani derler ya inanmam yemin et diye ben hep korkmuşumdur bu nedenle.
Kızçem ben yalandan nefret ederim ve bu tarz yemini belki de ilk defa ettim, yaptığım doğru değil ama bana hakaret ediyordu canımı sıkıyordu sonra özür diliyordu ve barışıyorduk yediremedim kendime en son gene canımı yaktı ben de geri dönüşü olmasın istedim yemin ettim bu arada ona değeceğini bilsem 1300 tl öğrenci olsam da gözüme gözükmez biriktiririm öderim vs değmeyeceğini bildiğim için yemini gereksiz yere bozmak istemediğimden iyi bir çözüm oldu şimdilik ama evet yemin kolay kolay ağız alınmamalı ben de doğru bulmuyorum umarım bi daha yapmam böyle bir şeyi.
Knk ben 3 gun oruc tutuyorum😂😂😂
@ShrekinS2 3 gün orucu tutabilmen için sadece yeme ihtiyacını giderecek kadar paran olması lazım 🥲 olmuyomuş öyle yani durumu baya kötü kişiler için
Knk benim gelirim yok, yani o imkanimda yok. Bildigim uzere baskasinin parasiylada olmuyor (anne, baba vs)
@ShrekinS2 valla ben öyle duydum bilmiyorum sen genede araştır bi 🥲 ve etme olum oruç tutuyorum deyip geçme yani
Bakalim ya en fazla oluruz😂
Ya hatanı anlamakta güzel bir şey ama yemin edip bozmaman güzel olmuş kendini korumuş olursun. Allah irade versin hepimize inşallah.
Amin insAllah
Erkek arkadaşım makarna yemeyi geç makarna yapmasını biliyor... hamuru yani
Fenerli erkekten olmaz
Fenerliden de gs liden de olmaz
Gs liden olur
OLMAAAAAAZZZZ
Oluuur
Iyi bari hicbiri uymadi djdjd
😏 tebrikler 👍🏻
Tuh bak makarna da varmis makarna yemeyenden olmaz asil 😏
Erkeklerden olmaz kral
Tofascidan olmaz
Senden olmaz mesela.
ne kaldı
Kimseden olmaz o zaman
Oh ohhh
0 çektik iyi mi adjsjsj
Ne kaldı
Benden de hahahah