Öpüştükten sonra madem adını koymak istemiyorsun o zaman beni neden öptün dedim sizce bir erkek olarak soğumuş mudur?

Arkadaşlar flört ettiğim adamla 4. buluşmamızda önce yeni nesil meyhaneye gittik orada alkol aldık kafamız biraz iyi oldu ama sarhoş değiliz karışıklık oynadık eğlendik sonra bu adam dedi ki bu gece böyle bitmesin clube gidelim dedi iyi tamam dedim clube gittik clubtede içtik sarmaş dolaş dans ettik derken bir anda öpüşmeye başladık sonra clubtende el ele çıktık bu öpüşme arabada da devam etti ve ben bir anda alkolün de etkisi ile bu ne şimdi böyle falan dedim o da seni arkadaş olarak kesinlikle görmüyorum olumlu hislerim var ama sevgililik adını koymak için erken dedi veeeee bende alkolün etkisi ile o ergence cümleyi yönelttim "madem adını koymaya korkuyorsun o zaman beni niye öptün" dedim 😅 o da gülerek çocuk muyuz yetişkin insanlarız öpüştük diye hemen ad konulacak diye bir şey yok biraz daha vakit geçirmemiz lazım falan filan dedi işte. Şimdi benim size sorum şu bu adam benim adını koymaktan korkuyorsan beni neden öptün cümleme takılıp benden soğur mu? Çünkü benim derdim de adamla ille de sevgili olmak değil benim derdim bu adamla yiyip içip gezip eğlenmek ve bu kurduğum cümle yüzünden elimden kaçırmak istemiyorum

Soğur
Soğumaz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Öpüştükten sonra madem adını koymak istemiyorsun o zaman beni neden öptün dedim sizce bir erkek olarak soğumuş mudur?
Cevapla