Flört ettiğim kız seni seviyorum diyor. Ama mesajlarda pek ilgili değil ve aramalarda utanıyor. Bu normal midir?

Arkadaşlar uzun zamandır bir kızla flört ediyorum. Beni sevdiğini söylüyor. Mesajlarda çok ilgisiz sesli konuştuğumuzda biraz utangaç. Arada kalıyorum. Sizce beni seviyor mu? Yoksa yalan mı? Bunun yüzünden sıkça tartışıyoruz.
Flört ettiğim kız seni seviyorum diyor. Ama mesajlarda pek ilgili değil ve aramalarda utanıyor. Bu normal midir?
Cevapla