Arkadaşlar yorum bekliyorum napıcağım bilemiyorum kötüyüm pişmanım?

arkadaşlar 6yıldır sevdiğim bir çocuk vardı onu unutmak için biriyle buluştum ama olmadı aklıma o geldi ve buluştuğum çocugu terkedip o 6yıl sevdiğim çocuğu aradım ağladım onu sevdiğimi söyledim beni dalgaya aldı hiç umursamadı bile ve bu durum beni çok üzdü hiç aramama lazımdı belki duygulanır ona olan sevgimi anlarssandım ama takmadı bile beni bir insan bukadar duygusuz olabilirmi?
Arkadaşlar yorum bekliyorum napıcağım bilemiyorum kötüyüm pişmanım?
Cevapla