Arkadaslar lütfen bi akıl verin. Siz olsanız napardiniz?

Şimdi benim takip ettiğim bi youtube kanalı var. Tam 1 senedir izleyip, yorum yapıyorum. Kanalin sahibi de her yorumuma begeni atıyordu. Son zamanlarda bayagi bi yakın konuşmaya başladı ve bana "Instagram"min olup, olmadığını sordu. Bende var deyince takiplesmek istedi. Bi süredir konuşuyoruz ve benle ciddi olduğunu söylüyor. Surekli evlenmekten bahsediyor. Elinden gelse onumuzdeki hafta nikah kiyicak bana. Surekli "Seni Konya'ya gotureyim, ailemle tanis"diyor. Kendisi birde Acunmedya ile çalışıyor. Ama ben karşı cikiyorum. Az önce yine konuştuk. Cok hızlı gidiyorsun, benim için sıkıntı bu dedim. Seninle aramda bisi olacaksa en az 1 veya 1.5 seneyi bulur dedim. Bana"Haklisin, ben erkek olduğum için hersey daha kolay geliyor, senin için sıkıntı. Ama lütfen birbirimize dürüst olalım. Bi sıkıntı varsa benimle paylaş" dedi. ilk sıkıntı daha önceden yunanlı biriyle evlenmiş, boşanmış ve 8 yasinda kızı var. Ama daha soylemedim bunu. Annem büyük problem yaratır. Mesela benim instaya attığım fotolara filan karışıyor. Acik foto atmami istemiyor. Bu ay sonunda yanıma gelmek istiyor. Hatta istersen bi yer tutarım. Bi süre orada kalıp, işlerimi burdan yürütürüm dedi. Yaa sizce bu ciddi mi evlilik konusunda. Ve niye bu kadar acele ediyor? Siz napardiniz? Duzgun yorum yapın lütfen?
Arkadaslar lütfen bi akıl verin. Siz olsanız napardiniz?
Cevapla