Aramızda büyük nedenler yokken bitti biseyler?

Ben bir kaç kez durumu izah ettim ama o kendi bildiğini okudu ama ben biraz bir taraflarini kaldırdım egosu oksandi ama hala iletisim kuruyoruz ama ilişkiye donemedik bende bıraktım artık kendimi çektim durumlarimi izliyordu bir bakıp bir bakmiyordu sonra bakmayı bıraktı bende atmayi ben sildi diye dusunmustm tekrar baktı durumlara arada böyle yapıp duruyor gidemiyor mu ya da ne yaptığını bilmiyor mu anlamiyorum ben ne yapmam gerek

Aramızda büyük nedenler yokken bitti biseyler?
Cevapla