Sevgilim benden her uzaklaşıp her iletişim kurmadığında onu aldatıyorum ve bunu gerçekten hakediyor kavga etmekten iyi değil mi bu?

Sürekli bir ilgisizlik sürekli beni manipüle ediyor. Sevgisini göstermiyor. Gerçekten sevse bile bu böyle. Soğudum artık başka erkeklerde anlık heyecanlar yaşıyorum ilgi ve mutluluğu orada buluyorum. Vicdanım rahat çünkü sevilsem bunu yapmazdım. Sadece istediğimi yaşıyorum o kadar.
Sevgilim benden her uzaklaşıp her iletişim kurmadığında onu aldatıyorum ve bunu gerçekten hakediyor kavga etmekten iyi değil mi bu?
Cevapla