Kız arkadaşımin gereksiz arkadaşlıklari vardı ilk başta konuştum bu durum bana göre değil ayrılalım diye, kendime çeki düzen verecem dedi , masuz bir arkadasiymis giibi yazdim hemen düştü
Gereksiz insanlarla samimi olmayacam diye söz veren sevgilinin bukadar kolay tongaya düşmesi normal mi?
Şimdi sevgilini kontrol edersin, ileride eşinin peşine dedektif takarsın. Benden sana tavsiye bırak bu gönül işlerini, erken yaşta saçların beyazlar kafayı yersin.
Korktum demesi bile Bi sürü boklar yediğinin belirtisi. Geçmiş olsun..
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Eski bir arkadasiymis gibi yazdım dalgasına hiç ozenmeden, konusmicam muhattap olmiyacam dediği bir arkadaşı gibi , çay içmeye çağırınca Direk foto istedi emin olmak için, hayır dicek karı foto istermi emin olmak icin
Yani sen aslında bu kişiyi başka biriymissin gibi denedin doğru mu? Oda iletişimi kesmek yerine devam etti.. eğer öyleyse yol ver gitsin.
0
6 Yorumla
Soran
+1 yıl
Aynen öyle , eski bir arkadasiymis gibi yaptım, gorusmicem konusmicam ddigi bir arkadaşı gibi, sonra çaya davet edince hayır demek yerine foto at dedi emin olmak için
Bence değil. Her insan sevdiğini bir iki kez dener. bu da normal bir durumdur. Bende çok yaptım böyle şeyler.. karşındaki kendini zeki zanneden ama öyle olmayan biriymiş. Sen daha uyanıksın onun için 1-0 öndesin ondan. Kafana takma keke
Yok babacan değişmez kimse.. O yüzden göründüğü gibi olan insanlar lazım bize.. sonradan değişmeyen.( Anlıyor herkes sadece işine gelmediği için anlamamış gibi yapıyor. İstiyorlar kendilerinden daha sala*k biri olsun karşısında..
Sıkıntı güvensiz bir ilişkiyi bitirmeye çalışırken karşı tarafın tekrar deneyelim deneyelim demesi sonrasında , gereksiz biri gibi yazınca çaya gidelim diyince foto istemesi emin olmak için engelle geç yanu
Okanim dediğim kişi hayatindaki önceden bir arkadaşı gereksiz bir arkadaşı, kendisine öncesinden dedim mesafeni koru diye oda tamam ne istiyorsan tamam dedi, ama çaya gidelim diyince foto isteyip emin olmaya çalışması beni kuskulandirdi
Mesele burada şu , birkaç guvensizlikten ayrılmak istedim , oda kendimi toplayacagim ayrılmayalım lütfen dedi bir şans verdim kendine , eski bir arkadasiymis gibi yazdım gorusmicem konusmicam dediği , çaya davet edince foto isteyip emin olmak istedi, siz olsaniz önce bir cevap mi verirsiniz yoksa onun o olduğundan emin olmayami calisirsiniz
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Normaldir. akıl yoksa
Senin gibi ruh hastasından acilen kurtulması lazım. Trip atan erkekle, etek giyen erkek arasında fark göremiyorum.
Memkelette tek erkek sensin dayı basarilar
Bengay kaplanisin çakma ariktotas
Şimdi sevgilini kontrol edersin, ileride eşinin peşine dedektif takarsın. Benden sana tavsiye bırak bu gönül işlerini, erken yaşta saçların beyazlar kafayı yersin.
Korktum demesi bile Bi sürü boklar yediğinin belirtisi. Geçmiş olsun..
Eski bir arkadasiymis gibi yazdım dalgasına hiç ozenmeden, konusmicam muhattap olmiyacam dediği bir arkadaşı gibi , çay içmeye çağırınca Direk foto istedi emin olmak için, hayır dicek karı foto istermi emin olmak icin
Aynen öyle. Demek ki tahmin ettiği ya da olabileceğini düşündüğü birileri var ondan foto istemiş..
Hayir Okan dicek karı zaten foto istemesine gerek kalmadan Hayir derdi diye dusunuyorm
Alt tarafı okan sen misin demiş nerelere getirmissin konuyu gereksiz olmuş
Çaya davet ettim yaa foto istedi busefer emin olmak için ,
Ee arkadası mı okan
Arkadaşlar çay içemiyo mu 🤣🤣
bana Muhattap olmayacağım dediği bir arkadaşı , gereksiz bir arkadaşı yani
Hımm
O zaman haklısn
İnsan muhattap olmayacagi birisi çay icmeye çağırınca önce fotomu ister emin olmaya yoksa direk hayır der gecermi sence
Hayır der
İşte zaten sıkıntıda orada ne diye uzatirsin hayır der geçersin, o olduğundan emin olabilseydi bence hayır diyemicekti
Olabilir
Yani sen aslında bu kişiyi başka biriymissin gibi denedin doğru mu? Oda iletişimi kesmek yerine devam etti.. eğer öyleyse yol ver gitsin.
Aynen öyle , eski bir arkadasiymis gibi yaptım, gorusmicem konusmicam ddigi bir arkadaşı gibi, sonra çaya davet edince hayır demek yerine foto at dedi emin olmak için
Boş ver ozaman. Kafana takmaya değmez.
Sence masum bir durummu
Bence değil. Her insan sevdiğini bir iki kez dener. bu da normal bir durumdur. Bende çok yaptım böyle şeyler.. karşındaki kendini zeki zanneden ama öyle olmayan biriymiş. Sen daha uyanıksın onun için 1-0 öndesin ondan. Kafana takma keke
Güven gittimi ugrasmanin alemi yokta sevince ya değişirse diyor insan, ama huylu huyundan vazgeçmiyor işte
Yok babacan değişmez kimse..
O yüzden göründüğü gibi olan insanlar lazım bize.. sonradan değişmeyen.( Anlıyor herkes sadece işine gelmediği için anlamamış gibi yapıyor. İstiyorlar kendilerinden daha sala*k biri olsun karşısında..
Ben anlamadım sıkıntı ne
Sıkıntı güvensiz bir ilişkiyi bitirmeye çalışırken karşı tarafın tekrar deneyelim deneyelim demesi sonrasında , gereksiz biri gibi yazınca çaya gidelim diyince foto istemesi emin olmak için engelle geç yanu
Ayrıldın mı peki aldatacak birine benziyor
Okanim dediğim kişi hayatindaki önceden bir arkadaşı gereksiz bir arkadaşı, kendisine öncesinden dedim mesafeni koru diye oda tamam ne istiyorsan tamam dedi, ama çaya gidelim diyince foto isteyip emin olmaya çalışması beni kuskulandirdi
Evet her yola gidecek biri gibi görünüyor
Kaç yaşındasın siz
12 yasindayiz
Ben daha küçük sanmıştım ama 😆
Mesele burada şu , birkaç guvensizlikten ayrılmak istedim , oda kendimi toplayacagim ayrılmayalım lütfen dedi bir şans verdim kendine , eski bir arkadasiymis gibi yazdım gorusmicem konusmicam dediği , çaya davet edince foto isteyip emin olmak istedi, siz olsaniz önce bir cevap mi verirsiniz yoksa onun o olduğundan emin olmayami calisirsiniz
Yani WhatsApptan bir mesaj geldiyse ben cevap vermem diyen insan yoktur. Sende şüpheci birisin belli güven yoksa ayrılık doğru bir karar
Ben niye anlatamıyorum ki gorusmicem etmicem diye cevap verdiğin insan çaya gidelim diyince emin olmak isteyince foto istemesi mesele
Şüphe duymuş işte kanıtlamak istemiş