Son ilişkiden sonra erkeğe olan ilgimi tamamen kaybettim. Siz nasıl aşabildiniz?

Son ilişkiden sonra erkeğe olan ilgimi tamamen kaybettim, birisi bana ilkel bir şekilde yazarsa veya beni tanımak için inisiyatif alırsa bu beni çok kötü etkiliyor. acaba böyle bir durum yaşadınız mı ve tüm bunları nasıl aşabildiniz?

Son ilişkiden sonra erkeğe olan ilgimi tamamen kaybettim. Siz nasıl aşabildiniz?
Cevapla