
Geçmişi geleceği dünyayı her şeyi unutmak için Bir Kadehim kaldı hala hiçbir şeyi unutamadım

Geçmişi geleceği dünyayı her şeyi unutmak için Bir Kadehim kaldı hala hiçbir şeyi unutamadım
İçerek unutulsa karaciğerim bende kalırdı:) saçmalamayın ne kadar içersen o kadar derin olur yaran. Ne kadar kendin ile ilgilenir kendine zaman ayırırsan o kadar çabuk örtersin üstünü.
Not: Kolpadan bir parça dinle (yatağın soğuk tarafı)
Teşekkür ederim şimdi açıyorum kardeşim
Kendine acımayı ve acını içinde büyütmeyi bıraktığında unutursun.
Kendimi acımıyorum iyi geldiğini düşünüyorum ama o gece son oldu
Unutmak isteyen unutmuştur
Evet hayat bu bazı insanlar kolay unuturken bazıları unutamıyor
Unutmaya yeltenmek kafadan silmeye bir adım atmış oluyo ayrıca unutulmaya mahal verilmişse bi zahmet unutulsun
😅aynen öyle ama yaşanmışlık çoksa da unutmak yine kolay olur mu?
Ya ne neyi unutmak istediğinle alakalı eğer bi bireyse ve gönül ilişkisi ise, ben ayrılıkların yalan veya ölüm dışında olmasına inanmıyorum. Herhangibi vaka, olay geçmiş yaşantı ise bu unutulmak istenen şey, evet kolay
Öyle şeyler tabii ki unutuluyor üzerinden zaman geçtikçe derin yara açmadıysa çok sevdiğin biri değilse kaybettiğin genelde gönül ilişkileri karşı tarafın sahtekarlığı yüzünden Yalanlar yüzünden bitebiliyor soylediginiz gibi
Öyle
Cevap
4Cevap
İçmek unutturmaz, ateşi körükler
Kesinlikle haklısın
düşünmemek lazım
Düşünmüyorum
Alkol çözüm olmuyor, deneme boşuna. Maddi olarak zarar edersin, o an unutursun ama etkisi geçince gene başlar.
Peki bir Çare biliyor musun
Hiç içme aklın hâlâ içmekte
Hiçbir faydası olmadı ki birisini unutmak da istemiyorum geçmişi unutmak istiyorum sadece yaptığım hataları unutmak istiyorum boşu boşuna sevdiğim insanları unutmak istiyorum
Biliyor musun artık bıraktım
Her unutmak isteyen içse oooohooo. Böyle iyiyim. Unutmiyim ki herkese ona göre davraniyim
Zaten unutamıyorum ki
etkisi geçtikten sonra yine kafana dank ediyor
Kesinlikle öyle
Abi insana değer verilirmi ya köpeğe ver daha iyi
Sonuna kadar haklısın kardeşim
Uyuman yeterlıydı
Birazdan sızar kalırım Başka türlü uyuyamıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?