Ayrılıyorum kapımda bacamda yatıyor ağlıyor yalvarıyor aileme gelip yalvariyor karımı istiyorum seviyorum diye , ama hep aldatıyor, barışmak istemediğim de , tehtit ediyor kolumdan tutup sürüklüyor , elinin kanıyla adımı kapılara yazıyor bıçak cekiyor kısıtlıyor ama aldatıyor bu adam ne istiyor amacı ne?
Güncellemeler
+1 yıl
Guncel
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Karaktersiz çünkü.. nasıl olsa ayrılmayan saf kadın bulmuş
Hem ayranı dökülmesin hem.. Bir yandan evinde karısı olsun işini gücünü yapsın ona baksın istiyor, bir yandan bekar hayatı yaşamak istiyor
Yok iş yapmiyorum evi bok götürüyor yine saçından tutup eve getiriyor yapma senden bişey istemiyom diyor
napsın kullanabildigi kadar kullanacak işte seni sen bırakıp gitsen -1 yazacak elindekileri sonuna kadar kullanıyor
Psikolojik sorunlu ayrıca aldattığı için nafaka ödeyeceğini biliyor bundan olabilir sevdiği için falan değil
Nikah yok alakası yok
Kurtul şundan
Allah başka dert vermesin 🙄
Senin derdin bitmez bu adamdan ayril
Ruh hastası bir psikopat bu. Uzak durmak en iyisi
Beni seviyorsa neden aldatıyor sevmiyorsa neden bırakmıyor kafam karist?
Aldatan kisi sevmiyordur diye bir şey yok. Seviyor olabilir. Aldatma psikolojisi başka bir şey. Sevgi ile ilgili değil bence. Ama anlattığın kisi psikopat duruyor. Her türlü zarsr gelir
İyide benden ne istiyor gitsin seviştiği kadınlarla ilişki kursun
Onlara ilişki kurmak için değil, kullanmak için gidiyor
E tm ben istemiyorum geçen hafta onunla olmadım diye yanımda mesajlasti bir kızla kız evinin adresini attı ona telefonu zor aldım elinden kızı aradım elleriyle ağzımı kapatı kıza laf soylemiyim diye , elini ısırdım karisiyim kimsin dedim kapatı kız , sonra atığı adrese gitmeye kalktm itti beni yere dustum el kaldırdı kolum sıyrıldı o geceyi asla unutmam, sabahta başka kızla sarilmis bir noydan footsunu gördüm , olsemde senle olmam dedim hala pesimde
Anladim. Söylediğim gibi işte. Ruh hastası. Onunla yan yana durmak dahi senin için risk. Hayatından çıkar. Mümkünse ulaşamayacağı bir yerde ol
Sürekli beni aldatigi için bende biriyle konuştum sadece, ama o benim onu aldatigimi düşündü yani biriyle ilişkiye girdigimi ve , dediki, neyse yanımdasın ya verdinde bitmedi sonucta , yine sende duruyor yerinde dedi, şok oldum
Ben keko seviyom
Ruh hastası
Beni seviyorsa neden aldatıyor sevmiyorsa neden bırakmıyor kafam karist?
Seni sevmiyor. Seven aldatmaz
Peki benden ne istiyor diyorum git o karilarla evlen defol gitmiyor
Manyak işte. Mantık aramamak lazım
Yav*aklığından (!)
Beni seviyorsa neden aldatıyor sevmiyorsa neden bırakmıyor kafam karist
Anlamıyorsunuz işte. Ya*sak insan yapar bunu. Mert ve düzgün insan bitirir ve ya yüzüne söyler. Daha ne diyim sana?
Seven neden aldatsın?
Peki sevmeyen neden ayrılmasin bir sürü kızlarla oluyor onlarla ilişki devam eder
Allahım sana geliyorum…
Elinin altında dursun diye. Aradığında ulaşsın, istediğinde alsın, arzu ettiğinde sahip olsun, boşa düştüğünde yanında olsun. Çok iğrençleştim anla artık 😔
Benm için bitti şimdi o takıldığı suruklerden birini alsın karısı yapsın
Bravooooo alkışlar bu gece sana gelsin. 👏👏👏👏
Kizlar onu çok istiyor bolesemiyorlar pisliği niye almıyor onları karı diye evine
Evine alması şart mı? Altına almadığını nereden biliyorsun? Senin kriter ev mi?
Altına almak başka evinin kadını yapmak başka niye evlenmiyor diyorum eşi yapmiyor diyorum
Ya neden evlensin psikopat mısın sen? Bu kadar talibi varken mal mı? Evlensin? Bence mal sence mal. Ama ona göre mal değil. Değerlendiriyor tüm imkanları ve talepleri. Alla alla. Takmış eve evinin kadınına. Adamın böyle bir gayesi yok belki. Gelene geçene çatır çutur vuruyor. Bu da çıkmış neden evinin kadını yapmıyor diyor. Cidden bazen anlamıyorum bakış açınızı. Adam yav*ak diyorum. Diyor ki evine neden almıyor? Fark eder mi altına alıyor diyorum. Önemli olan evinin kadını yapması diyor. Hakkaten beyin yakıyorsun.
Öyle bir gayesi olmayan adam beni neden eve kapatıyor?
Hadi onu da sen söyle bize. Yorma beni. Anlamış olmalıydın yorumlarımdan :) Çok ilginç bir insansın. Ben olsam bende seni eve kapardım. Toplum sağlığını tehdit etme diye.
Kusura bakma ama çok zorluyorsun anlamamak için.
Sürekli beni aldatigi için bende biriyle konuştum sadece, ama o benim onu aldatigimi düşündü yani biriyle ilişkiye girdigimi ve , dediki, neyse yanımdasın ya verdinde bitmedi sonucta , yine sende duruyor yerinde dedi.
Şunu kabullen sen kapamasın (!) O da bir yav*ak (!) Bence konuyu kapatalım. Çok mide bulandırıcı bir şey. Sen kadınlık onuruna bunu yakıştırıyorsan bize bir şey demek düşmez. Bu anlattıklarına rağmen o evde isen ne diyebiliriz ki? Ne seni ne de onu tanımıyoruz. Böyle düşünen ve buna maruz kalana diyecek çok fazla bir şey yok.
Kapama ne demek kusura bakma Türkçem zayıf ne demek siriyorsun?
Baştan desene ya ben Mülteciyim ve ya sığınmacıyım diye. Beni çırpındırıyorsun:( Onun malı gibisin demek “kapama”.
Sen bilmiyorsun burada tuekiye gibi değil ki imza şart değil normal bu tek fark imza yok evlilik normal şekilde var
Yok bende kimlik Avrupa kimliği tr vatandaşı değiliz biz
( Onun malı gibisin demek “kapama” bu ne oluyor vallahi anlamıyorum sen bana küfür mü ediyorsjn.
Yaw yaşadığın şey küfürden beter. Neden küfür edeyim aşkolsun. Hangi dili iyi biliyorsun?
Lehçe ukrayna biraz Almanca şimdi öğreniyorum ve Sırpça
Ben küfür yaşamadım biz evliyiz ok bunu başka yerlere çekme ve adam karaktersiz beni aldati sorumsuz ve ben ayrıldım
Ayrıldıysan eve getiriyor saçımdan tutup diyorsun. Bu ne alaka? Başka yerede çekmedim merak etme. Ya Türkçe bilmiyorsan anlamıyorsan neden buradasın? Anlamıyorsun da! Senin yazdıklarına cevaplarına göre cevap veriyorum
Tamam ben 1 sene evliyim ve ben evin kirasını ödüyorum kendisi sorumsuz çalışmıyor kira odemiyor annesi kaynanam bize yemek parası gonderiyor ben çalışıp kira ödüyorum kendisi esrar içiyor ve şiddete meyili
Geldiğimiz noktaya bak. Dizi çıkar 2 sezon.
Tamam Bahar geçmiş olsun. Kurtul ondan.
ОК. Я понимаю. Избавься от этого мужчины.
Beni tehtit ediyor seni bıçaklarım diye okuluma geliyor ne yapacağım
пойти в полицию Идите в прокуратуру. Ерунда, это нормальная жизнь?
polise git. Savcılığa git. Saçmalama bu hayat normal mi?
Verdim geçen sene uzaklaştırma verdiler kamu davası açılacaktı sonra kapandı geçen gün yine kimlik verdik toplum içinde beni kolumdan sürüklüyor polisi aradılar geldiler
Давай поговорим завтра. Я устал, мне нужно поспать.
спокойной ночи, ок
Hala mı güncel?
He hala
Kurtul artık!
Demi enistemler parkta oturuyorken gitmiş onların yanına benden bahsediyormus
Ne alaka ya ☺️
Kocam enistemlerle yani bacanaklariyla sohbet etmiş
Son soruma bak
Bahar neden seni anlamakta zorlanıyorum. Türkçe'nin bozuk olmasından mı? Devrik cümle kurduğun için mi?
şikayet et
Etim bırakmıyor
ayrıl uzak dur ondan
Beni seviyorsa neden aldatıyor sevmiyorsa neden bırakmıyor kafam karist?
ben uyarıyorum işte uzak durmak bence en iyisi
öyle şey olur mu hiç
Düşkün olduğu konular var