İlk adımı hep erkekler mi atıyor yoksa kızlar da yapıyor mu?

Genelde erkeklerin hikaye beğendiğini mesaj attığını takip isteği attığını düşünüyordum da kızlar da beğeni falan yapıyormuş galiba. Kızların da adım attığına şahit oldunuz mu?

İlk adımı hep erkekler mi atıyor yoksa kızlar da yapıyor mu?
Cevapla