Kızları seçme konusunda , seçici olmam, en doğal, hakkım. Diye düşünüyorum yanlış mıyım?

Param var, kaslıyım, yakışıklı olduğumu da söylüyolar. Bu durumda standartlarımın yüksek olması normal değil mi?

Kızları seçme konusunda , seçici olmam, en doğal, hakkım. Diye düşünüyorum yanlış mıyım?
Cevapla