Hayat biz erkeklere neden bu kadar zor?

(yürüyemiyorum) Lan dertleşeceğim biri bile yok Instagram'dan bi kız sevdim 4 sene boyunca kendisi 6 ocakta benden ayrılmak istedi ben neden diye sorduğumda ilişki istemediğini söyledi peki hayaller ne olcak gerçek olmuycak mı dedim bilmiyorum dedi ayrıldık felan kız benden ayrıldığı günün gecesinde sevgili yapmış tabi ben bunu görünce hem fiziksel olarak hemde bedensel olarak yıkıldım kıza yazdım bu kim diye sevgilim dedi ben tek kelime edemedim sonra hani ilişki istemiyordun dedim "dedim olabilir" dedi ben kızım ben yürüyemiyorum senin için yürüyecektim seni o evden almak için yürüycektim dedim kız şaşırdı tabi duyunca neyse dedim a*k hayatında mutlu olmak bana göre değilmiş ve şu an anlamadığım bi sebepten dolayı kızla mal gibi arkadaş kaldım

Hayat biz erkeklere neden bu kadar zor?
Cevapla