Kişiliğine göre değişir tabi ama bir kadının bana erkeğim falan demesi geldiği iticilik kadar bir kadına yavrum bebeğim denmeside o kadar itici geliyor bana
Olabilir kadınlar hoşlandığı erkeklere daha çok gülermiş onun gibi sırf hoşlandığın için kişinin kötü yanlarına farkında olmaya bilirsin dikkat et hayatta başarılar kardeşim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
28Cevap
Hayır yürüyor her kadına yürüdüğü gibi.
Güzelim yavrum yazıyorsa kankan olamaz o kişi zaten ahdba
yavrum tatlım bi tanem bi dinle
https://www.youtube.com/embed/4tQUWc96FscNormal arkadaşa söylenmez ki böyle şeyler. Benim arkadaş olarak gördüğüm biri bana yavrum derse oyarım gözünü
Ne kadar içten ve duygu yüklü söylediğine bağlı değişir bu durum ayrıca aranızdaki samimiyete tanışma zamanına
Bunlar daha fazla şeyler için söyleniyor. Flört değil daha fazlasını istiyor senden
Ne gibi daha fazlası
Seks gibi adım adım ilerliyor urkutmeden
Evlilik dışında yapmayacağımı bilir ama
O zaman tensel dokunma ister erkek milleti bu hep ister. Sen gardini düşürme. Sağlam bir şekilde kararının ardında dur
Sarılıyo zaten hep ama sapıkça değil
Kimse senden değerli değil kimse için istemediğin hiç bir şeyi yapma giderse gitsin. Sana niceleri gelir. Hakkında hayırlısı olsun inşallah 🤲😊
Teşekkür ederim canım çok sağol yorum için
Hoşlanmadir demenin kriteri bunları söylemesi olmaz.. söyleyince yorulmuyorlar öyle değil mi.. amacını asla bilemezsin
Bence bu kelimeleri sevgililik dönemine saklamak lazım
Evet hayat normal şeyler söylüyor, flört ediyorsunuz sonuç olarak dikkat çekebilen güzel sözler
ya flört ettiği için ya da sürekli kullandığı için ağız alışkanlığı
Bu kelimeler bir tek bana mı itici geliyor? Diye düşünmüyor değilim.
erkekler asssla hoşlanmadıkları kadınlarla arkadaş bile olmazlar bunu sakın aklınızdan çıkarmayın.
Yavrum tarzı şeyler bana olgun üslup gibi gelmiyor bana. Hoşlanma belirtisi mesaj üstünden değil de gerçekte gözlerinden anlarsın bence
Bir keresinde bunu sınıftan arkadaşima sormuştum ve bana bir erkek seviyorsa hemen boyle cumleler kuramazmiş utanirmiş demişti bence hakliydida
Ve sorduğum kişide erkekdi
Şahsen ben cinsellik dışında ciddi düşündüğüm kimseye bebeğim yavrum demedim demem
Oha sadece cinsellik mi yani
Kişiliğine göre değişir tabi ama bir kadının bana erkeğim falan demesi geldiği iticilik kadar bir kadına yavrum bebeğim denmeside o kadar itici geliyor bana
Benim hoşuma gidiyo belki de ondan hoşlandığım içindir
Olabilir kadınlar hoşlandığı erkeklere daha çok gülermiş onun gibi sırf hoşlandığın için kişinin kötü yanlarına farkında olmaya bilirsin dikkat et hayatta başarılar kardeşim
Teşekkür ederim yorumunuz icin
Rica ederim iyi akşamlar
erkekten erkeğe değişir önüne gelen her kıza söyleyen biriyse çokta takmamak lazim
Bence evet yoksa kim arkadaşına yavrum der ki veya güzelim
Hiç umursam erkeklere güvenme kimseye güvenme kendine güven sadece
Yok be yalandır kandırmak için söylerler böyle şeyleri tuzaklara düşmeyelim 😅
Yavrum diyən erkeğe tokat atarım.
At knk
Bence gevşek yılışık birisi
Sahipleniyom seni cici kız örneği.
Sapık dili ve edebiyatı
Erkeklerin çoğu yavrum yazıyor
Sevgili olmadan yavrum, güzelim demesi saçma bence
İyi bir oyuncu da olabilir
Sadece özel insanlara bu hitapları kullanırım.
Bu kelimeler bana itici geliyor bilmiyorum
sana çiçeğim demek lazım :D
ne var mk onu yazmasinda he yvarum
Yok bea ağız alışkanlığı
Evet ufaktan başlıyor 😄😄😄
Kişiden kişiye değişir
Bunlar ölçü olamaz çok hain var
Herkese yazıyordur takılma 😁
Hayır konusma seklı de oyle olabılır
Ya da dusurmeye calisma
hitap sekli. ciddiyet arama
Erkekler onları herkese söylüyor maalesef.
Yo hak edene denilir
He aynen
Evet aynen hak ediyorsan sanada diyen bir erkek çıkar dert etme
Bana diyenler şimdi başkalarına diyo al işte sana örnek
Demekki tek güzel sen değilsin
Hayır benim sevgili olduklarım diyordu.
Flört değil
Olduklarım derken kaç kişi kiz
3
Hmm bisey diyimmi erkekler sizin kadar çok kişi sevmiyor mümkünse tek sevdiği ile evlilik düşünür ama gerçekten seven erkek için geçerli
Yürümeye çalışıyor hoşuna gider belki diye
Öyle gibi
Neden gibi
Hoşlanma belirtisi sözleri gibi
Evet
Oleyy
Evet
🤩
Peki bebiş diyen kız flört mü ediyor
Hayır
Napıyor
Samimi davranıyor sadece
hoşlanma ihtimali olabilir
Flörtöz gibi
Evet ben de kullanırım
Sapık tır
Yürüyor
Hayır.
Abazalık belirtisi
yoo normal
Yavrumu pek kullanmam
Sordum mu peki ben
Yooo ben söyledim 😀
İnanma
Nedenn
Resmen seni elde etmeye çalışıyor
Etsin ben sevgili olmak istiyorum zaten hoşlanıyorum
Niyeti kötü o yüzden kanma o iblise
Sadece cinsellikmi yani
Evet eni sikip atmak için
😬😬😬
Ciddiyim
Nasıl bu kadar eminsin
Erkekler sevmediği kadınla bile cinsellik yaşar
Sen beni dinle
Belki seviyodur sapıklık yapmiyoki bana
Tamam sevsin bıraksın ozaman belki aklın başına gelir
SikS*n demek istedim
Neyin öfkesi bu
Sadece seni uyarmak istemiş kızma demekki tecrübeli böyle konularda böyle yapan çok erkek var o yüzden bence kulak as
Evet ama önemli olan ne amaçla dedigi
Onu düşünüyorum bende
evet öyle
Hoşuna gider diyedir
Büyük ihtimalle knk
Evet
🤩
Yess
🤩🤩
Hadi yine iyisin
Evet 😂
Eee artık bi tatlı ısmarlarsın 😂
İtici
Onu sormadım ki amacı nedir diye sordum
Yürümek
Teşekkür ederim
Rica ederim
Olabilir