
Beni sevmekten tam olarak ne zaman vazgeçti bu adam ya 🥺😀

Beni sevmekten tam olarak ne zaman vazgeçti bu adam ya 🥺😀
Evet artık seni sevmiyor. bence ayrılmalısın 1 dakika geç yazmak ne demek :D insan sevdiğini o kadar bekletir mi. 1 dakika da dünyada neler değişiyor saysam günüm yetmez
Hiç 😀
Yani dimi :D
Cevap
27Cevap
Ayrıl can, ben arkandayım :D
Ayıp etme şimdi destek amaçlı :D sana nasıl yaranacaz ya
Oha, bunu beklemiyordummm 😅 ayrılsan da ayrılmasan da arkandayım 💞 djdj
Bir dakika seni daha fazla düşünmüştür..
Yandaşım ben ama kimin yandaşı bilmiyorum..😅
Hemcinsim öyle yaptı ise vardır bir bildiği, yapacak bir şey yok.. 😅
İkiniz de trt1’e göre ayarlayın ve bu seferlik affet bence 🥹
1 dakika büyük mesele ama olmuş artık
Bence senin saatin yanlıştır. Onu kontrol et. Erkeklerde yanlış olmaz. Saat şaşar erkekler şaşmaz😂😂😂
senden nefret ediyor olabilir hatta çocuğuyla ilgileniyordur büyük ihtimalle hemen ayrıl.
İlk kime yazdı da gecikti sana atması kim bilir:/
ne demek geç mesaj attı yazın idam fermanını :D
Çok kritik 30 sn falan olsa bişey olmazdı aslında
Ganyotu hazırlayın çabuk, böyle bir şey kesinlikle kabul edilemezz. 1 nano saniye bile geçmeyecek
1 dakika 25 saniye dehilse sorun yok evlenmenize mani degil
Benimki ne mesaj attı ne aradı sen yine iyisin
Trip at biraz :D
Kötü haberi vermek istemezdim ama kesin başkası var yoksa bu 1 dakikanın açıklaması olamaz üzgünüm
Artık seni sevmiyor ayrıl. Günaydın değil “güüüüüünaaaaaaydııııııooooon” da yazmıyorsa sevmiyordur ayrıl. Bence ayrıl ilişki çok gereksiz bişey 😝😝
Geç olsun ama olsun bizde o bile yok 😂
Ayrılık sebebi ahahajajskskdldd
Hemencek ayrilsin dimi yaa 😜
Nasılsın dakika geç atar kır kafasını gözünü morart
Bunu ciddiye alıp, mesaj saatini kontrol edenler olacaktır eminim :D
30 saniye olsa neyse, bir dakika çok
aldatıyor olmasın : )
kızlar kızlar böyle şeylere takılmayı ne zaman bırakacaksınız
Sen bence kimseyle ilişki felan kurma Yanlız birşekilde hayatına devam et
Aldatıyor da olabilir ndndd
Acilen ayrııll
Muhtemelen ayrıl bence 😄
Seviyor soğumuş senden
Adama gerçekten üzüldüm, yazık.
Hemen engelle. Aklı başına gelsin.
Heee, sevmiyor, ne olacak şimdi?
Kaygıdan mı acı çekiyorsunuz?
Sabah mesajlar geç gidiyor. Herkes attığı için. Ayrıca planlı projeli saniye, saniye mesaj aliyorsan. Seni gerçekten sevmiyor
😂😂yaaa yazıııık
İşi vardır belki
Ayrıl knk
Atmış ya sen ona bak
Komedi
Ayrıl knk kesin aldatıyor
sevmiyor maalesef
Kesin sevmiyor
Direk gönder hadsizi
Ne demek 1 dk geç ayrıl knk jxjxjxjxjx
Hemen ayrıl
Sever seni
Kesin aldatıyor seni
Sevmiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?