Gizli Üye(30-35)+1 yılIhtimaller şunlar, kendimden biliyorum
1. Özgüvensiz olabilir. Eskiden böyleydim. Özgüvensiz erkekler, kendisini arkadaş olarak gördüğünü düşünür sadece.
2. Kadının statüsü yüksek olabilir. Zira kadının statüsü, erkekten yüksek olması nedeniyle, kontrol edilmesi mümkün değildir. Böylece erkek ezik ( beta ) durumuna düşecektir. Zira ilişkide kontrol, erkekde olmaz ise kadınlar bu tür erkekleri erkek gibi erkek olarak görmüyor ; ya aldatıyor ya da saygısızca davranıp egolarını tatmin ediyorlar. Ben, bu yüzden bir kadını reddettim. Zira Maaşı, benden çok yüksekti.. Özel sektörde Nadir de olsa, yüksek maaşlar var ve biri de beni buldu. Ne garip değil mi? Daha dahası var, okumaya devam..
3. Kadın bakire olabilir ve erkek ise ; evlenmeden seks yapmak istiyor olabilir. Bu yüzden , üç kadınla ilişki başlatmayı reddettim. Ne hikmetse, kemalistim ama dinci bakireler denk geliyor. Nasıl bir şeydir, çözemedim.. Bunun, tam tersi de olabilir bu arada ama çok nadirdir..
4. Kadın bakire değildir ama erkekle evlenmeden seks yapmak istemiyordur. Hiç sevmediğim, gıcık olduğum tiplerdir. Zira erkeği, enayi yerine koyuyorlar. Ha ben bakire olmayan kadınla şu şartlar oluşmuş ise evlenirim: fikirlerimiz uyuşuyorsa, aradığım fiziksel özelliklere sahipse, sadece sevdiği adamla birliktelik yaşamışsa ( kaşar ruhlu değilse) , benimle aynı geliri kazanıyorsa , kadından daha fazla seks deneyimim varsa ve benden daha az deneyimi olup olmadığını test etmem için benimle seks yapmayı kabul ediyorsa evlenirim. Zira evlenince, ayrılmak baya zor oluyor. Bu yüzden şartlara uygunluk, önemli.. Yoksa sevgiliysek ve evlenmek istemiyorsa, geçmişi önemli değil.
5. Kadın zıt siyasi görüşe sahiptir. Mesela ben Atatürkün izinde laik Türk milliyetçisi olduğumdan; Atatürkle sorunu olan kimseyle yapamam. Zaten Atatürkle sorunu olanlardan ateist pkkalılar hariç, evlenmeden seks yapmazlar. Anayasanın ilk dört ve 66. Maddesi kırmızı çizgim.6. Kadında sıkıntı yoktur ama ailesi sıkıntılıdır; mafiaya, şeriatçı veya uyuşturucu bağımlısı vs. Bana mafia denk geldi ve bunu da engelledim
Böylece karşıma; bakire olmayan , Ailesi ve kendi Atatürkçü ve ortalama tipte kadın denk gelmediğinden; 28 yaşıma kadar gerçek anlamda aşk yaşamadım ve rahat 8 kadını eledim. İki tane de evli denk gelmişti.
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılKonu şu; Sevdiğin insana açılırsan ve red yersen eskisi gibi olmaz ve hepten kaybederim korkusu ve haklı bir korkudur, red yedikten sonra hiç bir şey olmamış gibi arkadaşlığa devam eden insan sayısı çok azdır, en azından bu şekilde hayatımda kafası var
03 Yorumla- +1 yıl
Bunu nerden bilsin 😃
Aşk İlişkileri konusunda 898 cevap paylaştı. İlk bi tanımaya çalışıp yavaştan ilerlerim direkt suratına vurmam afallamasın
02 Yorumla
+1 yılAçiliyorum ben hayat kisa ya biri tutarsa
03 Yorumla- +1 yıl
Ama beni istemedi hiç biri
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
28Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılBen direk açılırım ama beğendiğim biri olmaz
01 Yorumla- +1 yıl
Bencede direkt açınılmalı
Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. İstisnalar haric Bazi kezbanlara Seksi ve güzelsin diyoruz sevilmeye değersin diyoruz hemen sapık ilan ediyorlar. Mk yinede güzel olanlara diyorum. egoları yüzünden cahillikleri yüzünden kaybediyorlar sonrada burada ağlıyorlar.
020 Yorumla- +1 yıl
Bak özgür bi yandan haklısın evet insanlar bazen böyle olabiliyor ama bunun sebebi güvensizlik korku ülkemizdeki şeyleri sende biliyosun tamamen kişinin bunu nasıl söylediğiyle bağlı ego farklı bişi çekinmek farklı bişi zaten muhabbetin olan birine seksisin demek evet normal bişi beğenmekte normal bişi ama daha yeni tanıştığın birine dersen bu sapıklık olur daha yeni tanıştıpın birinin fiziğine iltifatta bulunmak bu şekilde gözükür yüz konusunda böyle olduğunu düşünmüyorum tabi şu da var “sen kimsin ki bana güzelmdiyosun” “evet güzelim sanane bundan” gibi şeyler bunlar egodur ucuz insan laflarıdır
- +1 yıl
İste bak bu yazdiklarin konusunda haklisin ben cok ülke gezdim ve şu anda ABD kanada tarafindayim. bizim kezbanlar maalesef öyle lakin yemin olsun iki dış ülkedeki güzel kızlara cok güzel ve harikasin dediğimde dahada güzellesiyorlar gözlerindeki o parilti ve güzelliği görsen şaşırırsin bir cok kez denedim
Aşk İlişkileri konusunda 8,3b cevap paylaştı. Gittim açık açık dedim o kıza defalarca konuşmaya çalıştım, defalarca günaydın iyi akşamlar dedim gram cevap almadım, sonra da sinirlendim yok öyle ilgi görüp görüp hiç bir şey yok muş gibi davranmak
00 YorumlaEli yüzü düzgün erkeklere bakmıyosunuz sert mizaçlı olmayan temiz tipli tatlı erkekleri yakışıklı bulmuyosunuz o nedenle ben yürümüyorum , yani resmen gerçekçi gelmiyor kabul edilicegim
00 YorumlaKarşınızda ki insan sizinle iletişim halinde iken abartmadan yüzüne ve gözlerine bakın eğer ki o enerji yoksa size ilgisi dahi yoktur hiç konuşmadan başkasına yönelin
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6b cevap paylaştı.
+1 yılG. tleri kalkıyor. Ya da tanışınca hiç beklemediğin gibi çıkıyor ve hoşlantı kayboluyor, büyüsü bozuluyor
09 Yorumla- +1 yıl
Yavrum zaten kimseye direkt açılmıyoruz, o nereden çıktı
Zaten tanışmak için adım atıyor olmam ona olan ilgimi belli etmiş oluyor - +1 yıl
İlk adımda kimsenin amacının takılmak mı, eğlenmek mı, yoksa evlenmek mi olduğunu anlayamazsin ki zaten. O nasıl mantık
Olmadı bir tane 5 soruluk anket oluştur, sana adım atan herkes önce onu doldursun madem 😂 - +1 yıl
Yani? Anormal bir durum yok burada, amacına uygun hareket etmişsin, o da doğru anlamış
- +1 yıl
Ama sonuçta direkt açılmıyoruz, belli ediyrouz. Belli etmek başka, açılmak başka
- Aşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı.
+1 yılAcilmam ama belli ederim anlamiyorsa da yapacak birsey yok
13 Yorumla- +1 yıl
Hayır ya bunu erkek yapmalı bana göre
Dolaylıda açılmıyorum.
Sadece beğenip geçiyorum. Kafaya da takmıyorum kimseyi. Biriyle olacaksa olur zaten hayırlısı00 Yorumla
+1 yılreddedilme korkusu
kişinin sevdiği kadar karşının onu sevmemesi ya da sevmediğini düşünmesi
bunlar açılmaya engeldir00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılHislerimi dinlediğim için, sezgilerime güvendiğim için.. Çoğu şeyi görüyorum ve görmezden geliyorum
02 Yorumla- +1 yıl
Ne gibi mesela
- +1 yıl
Karakter olarak uyuşmayacağımızı görüyorumdur, hayalimdeki o insan olmadığını anlamışımdır ve sevdiği kişi/sevgilisi vardır gibi, herkese de mutluluklar dilerim.
Aşk İlişkileri konusunda 5,3b cevap paylaştı. Çünkü vereceği cevabı biliyorum beni reddedeceğini de çok defa yaşadım bunu
03 Yorumlapotansiyel bir karşılık sezmiyorsam ne diye açılacağım ki?
02 Yorumla- +1 yıl
ne açılması ya kızlara sakın his beslemeyin, hepten böylesiniz yalan mı şimdi barlara gitsem tuvaletlerde kim bilir ne haltlar yiyorsunuz sonra gelip çiçek böcek almıyorlar bize diye ağlamayın abi
+1 yılOlayın akışına göre söylemek daha mantıklı çünkü
01 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen beğendiğim hoşlandığım kişiden bile uzak durdum kendisi bana açılmasına rağmen 😔 sırf güvensizliklerim yüzünden
11 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılZamanında açıldıkta noldu boş...
Şimdide önümüzde kocaman bir engel var diye açılamıyoz.00 Yorumla
+1 yılŞahsen ben direkt söylüyorum gerisi de tepkiden korkuyordur
01 Yorumla
+1 yılKimseye açılmam ne gerek var
01 YorumlaBelki yanlış düşünüyorumdur
01 YorumlaOzaman bi anlamı olmaz ki😅
01 Yorumla
+1 yılOnda karşılığı olduğunu anlamak lazım
03 Yorumla- +1 yıl
Hal ve hareketinden anlarsın
+1 yılReddedilme korkusu yaşıyordur
00 Yorumla
+1 yılBegendiyim biri yok açilmakta istemiyorum
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. Ne tepki vereceğini bilemediğimiz için
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılBen açılıyorum o nereden çıktı?
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYa kabul etmezse ya red ederse ve uzaklaşırsa diye.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılKaldırmasınlar diye açilmiyom
03 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılŞeylerini işte ya neylerini olcak sjsjs
dün yaptım ama reddedildim :(
01 YorumlaCesaret yok çünkü
022 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,2b cevap paylaştı.
+1 yılAçıldım hepsine.
02 Yorumla- +1 yıl
Saklamaya gerek yok. İçimde kalmasın.
- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılKorkuyoruz
01 Yorumla
+1 yılRedderde kaldıramam diye
01 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 380 cevap paylaştı.
+1 yılSen açılıyor musun?
06 Yorumla- +1 yıl
Tüh ya kaçırdık seni desene ;)
- +1 yıl
Sen e k l. E bakalım beni. bi ;)
- +1 yıl
Ben kocanı sevmiyorsun demedim ki ahahah
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Gerek yok
01 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı. Ayol o açılsın
03 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 7,4b cevap paylaştı. Red yeme korkusu
04 Yorumla
+1 yılAçılıyorum
03 Yorumla- +1 yıl
Hayat kısa, zaman kaybetmeye gerek yok.
+1 yılBen direkt açılıyorum
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Utangacım
00 YorumlaO da olur elbet
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılBen direk derim
06 Yorumla- +1 yıl
Ama direk deyince de bu sefer kızlar olacağı varsa da ret ediyor
- +1 yıl
Yok şeyden degil, duygularımı söyleyince de
- +1 yıl
Aşık hemen olmam
beni tanimiyo
01 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAçıldıkta noldu
036 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılReddedip duruyor işte azarlıyo
Cevap sahibi+1 yılÖlene kadar devam
Cevap sahibi+1 yılOnu çok seviyorum
Cevap sahibi+1 yılHerşeyden herkesten daha çok
Cevap sahibi+1 yılOnun için herşeyi yaparım
Cevap sahibi+1 yılHemde herşeyi
Cevap sahibi+1 yılNe sapığı asla öyle düşünmüyorum
Cevap sahibi+1 yılBen ona kıysmam
Cevap sahibi+1 yılO çok tatlı biri
Cevap sahibi+1 yılBen onunla evlenicem
Cevap sahibi+1 yılÇok mutlu olucaz
Cevap sahibi+1 yılŞimdilik istemiyo olabilir
Cevap sahibi+1 yılNiye öyle diyorsun
Cevap sahibi+1 yılOnun için hep namazlar kılıp dualar ediyorum
Cevap sahibi+1 yılOnu çok masumca sevdim ben
Cevap sahibi+1 yılOnu bir yıldan fazladır karşılıksız aşkla seviyorum hepte seveceğim onu hep bekliyecrğim günün birinde beni sevecek biliyorum
Cevap sahibi+1 yılSende aşktan anlamıyosun
Cevap sahibi+1 yılBen onun için ölüyorum ama beni görmezden geliyo
Cevap sahibi+1 yılÇok ağladım onun için ben
Cevap sahibi+1 yılCevap yokmı
Cevap sahibi+1 yılSence intihar etsem onu nasıl sevdiğimi anlar mı senin için ölüyorum desem
Cevap sahibi+1 yılHiç aklına gelirmiyim
Cevap sahibi+1 yılÜzülür mi
Cevap sahibi+1 yılBeni hiç umursamıyo
Cevap sahibi+1 yılYa sen soruma cevap ver
Cevap sahibi+1 yılOnun için öldüğüm için
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer