• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Beğendiğiniz ya da sevdiğiniz kişilere neden direkt açılmıyorsunuz?

dimdim2
dimdim2 Takip Et
Xper 1 Yaş: 25
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
12
Yapay Zekaya Sor
Beğendiğiniz ya da sevdiğiniz kişilere neden direkt açılmıyorsunuz?
Cevapla
Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
3 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ihtimaller şunlar, kendimden biliyorum

    1. Özgüvensiz olabilir. Eskiden böyleydim. Özgüvensiz erkekler, kendisini arkadaş olarak gördüğünü düşünür sadece.

    2. Kadının statüsü yüksek olabilir. Zira kadının statüsü, erkekten yüksek olması nedeniyle, kontrol edilmesi mümkün değildir. Böylece erkek ezik ( beta ) durumuna düşecektir. Zira ilişkide kontrol, erkekde olmaz ise kadınlar bu tür erkekleri erkek gibi erkek olarak görmüyor ; ya aldatıyor ya da saygısızca davranıp egolarını tatmin ediyorlar. Ben, bu yüzden bir kadını reddettim. Zira Maaşı, benden çok yüksekti.. Özel sektörde Nadir de olsa, yüksek maaşlar var ve biri de beni buldu. Ne garip değil mi? Daha dahası var, okumaya devam..

    3. Kadın bakire olabilir ve erkek ise ; evlenmeden seks yapmak istiyor olabilir. Bu yüzden , üç kadınla ilişki başlatmayı reddettim. Ne hikmetse, kemalistim ama dinci bakireler denk geliyor. Nasıl bir şeydir, çözemedim.. Bunun, tam tersi de olabilir bu arada ama çok nadirdir..

    4. Kadın bakire değildir ama erkekle evlenmeden seks yapmak istemiyordur. Hiç sevmediğim, gıcık olduğum tiplerdir. Zira erkeği, enayi yerine koyuyorlar. Ha ben bakire olmayan kadınla şu şartlar oluşmuş ise evlenirim: fikirlerimiz uyuşuyorsa, aradığım fiziksel özelliklere sahipse, sadece sevdiği adamla birliktelik yaşamışsa ( kaşar ruhlu değilse) , benimle aynı geliri kazanıyorsa , kadından daha fazla seks deneyimim varsa ve benden daha az deneyimi olup olmadığını test etmem için benimle seks yapmayı kabul ediyorsa evlenirim. Zira evlenince, ayrılmak baya zor oluyor. Bu yüzden şartlara uygunluk, önemli.. Yoksa sevgiliysek ve evlenmek istemiyorsa, geçmişi önemli değil.


    5. Kadın zıt siyasi görüşe sahiptir. Mesela ben Atatürkün izinde laik Türk milliyetçisi olduğumdan; Atatürkle sorunu olan kimseyle yapamam. Zaten Atatürkle sorunu olanlardan ateist pkkalılar hariç, evlenmeden seks yapmazlar. Anayasanın ilk dört ve 66. Maddesi kırmızı çizgim.

    6. Kadında sıkıntı yoktur ama ailesi sıkıntılıdır; mafiaya, şeriatçı veya uyuşturucu bağımlısı vs. Bana mafia denk geldi ve bunu da engelledim

    Böylece karşıma; bakire olmayan , Ailesi ve kendi Atatürkçü ve ortalama tipte kadın denk gelmediğinden; 28 yaşıma kadar gerçek anlamda aşk yaşamadım ve rahat 8 kadını eledim. İki tane de evli denk gelmişti.

    1
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • joseydebana
    joseydebana Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    Konu şu; Sevdiğin insana açılırsan ve red yersen eskisi gibi olmaz ve hepten kaybederim korkusu ve haklı bir korkudur, red yedikten sonra hiç bir şey olmamış gibi arkadaşlığa devam eden insan sayısı çok azdır, en azından bu şekilde hayatımda kafası var

    0
    3 Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Olsun be belki red etmez

      Yorumla
    • joseydebana
      joseydebana
      +1 yıl

      Bunu nerden bilsin 😃

      Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      İşte deneyip görcez

      Yorumla
  • egerkan
    egerkan Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 898 cevap paylaştı.

    İlk bi tanımaya çalışıp yavaştan ilerlerim direkt suratına vurmam afallamasın

    0
    2 Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Mantıklı odbdpxnlex

      Yorumla
    • egerkan
      egerkan
      +1 yıl

      En doğru yol bu dnsksl

      Yorumla
  • Herşeydenyorulmuş
    Herşeydenyorulmuş Takip Et
    Xper 5 Yaş: 20 , eic 100%
    +1 yıl

    Açiliyorum ben hayat kisa ya biri tutarsa

    0
    3 Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Helal len yusufi

      Yorumla
    • Herşeydenyorulmuş
      Herşeydenyorulmuş
      +1 yıl

      Ama beni istemedi hiç biri

      Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Olsun yenisine geç

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

14

Cevap

28

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.

    Ben direk açılırım ama beğendiğim biri olmaz

    0
    1 Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Bencede direkt açınılmalı

  • özgür1022
    özgür1022 Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 92%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    İstisnalar haric Bazi kezbanlara Seksi ve güzelsin diyoruz sevilmeye değersin diyoruz hemen sapık ilan ediyorlar. Mk yinede güzel olanlara diyorum. egoları yüzünden cahillikleri yüzünden kaybediyorlar sonrada burada ağlıyorlar.

    0
    20 Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Bi kadına gidip seksisin dersen normal ya

      Yorumla
    • özgür1022
      özgür1022
      +1 yıl

      Güzelsinde desen kezban yine kezban hemen seks kismini alma kezbanlik yapma olurmuu

      Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Sıkıntılısın he

      Yorumla
    • özgür1022
      özgür1022
      +1 yıl

      dimdim ne dersen de şekersin balsin çiçeksin de desen yinede kezbanlar bitmiyo anladın Seksi sin demek farkli dikecem seni demek farkli dikecem seni dersen evet sapiklik olur. ve insan hoşlandiģinı diker bu da ayrı bir katagoriye girer oky

      Yorumla
    • özgür1022
      özgür1022
      +1 yıl

      Hic bi sıkıntımda yok cok şükür

      Yorumla
    • özgür1022
      özgür1022
      +1 yıl

      Gözlerin cok güzel diyoruz. dudakların güzel diyoruz. hosumuza gidene güzel diyoruz. hemen ego tavan burun havada sapiklik dillerde bizde vaz geciyoruz. cokta tınlamiyorum kapasite meselesi kezbanlar değişmez

      Yorumla
    • özgür1022
      özgür1022
      +1 yıl

      Seni bile görsemde sanada hosuma giden yerlerin icin iltifatta bulunsam eminim sende kezban gibi olcaksın

      Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Bak özgür bi yandan haklısın evet insanlar bazen böyle olabiliyor ama bunun sebebi güvensizlik korku ülkemizdeki şeyleri sende biliyosun tamamen kişinin bunu nasıl söylediğiyle bağlı ego farklı bişi çekinmek farklı bişi zaten muhabbetin olan birine seksisin demek evet normal bişi beğenmekte normal bişi ama daha yeni tanıştığın birine dersen bu sapıklık olur daha yeni tanıştıpın birinin fiziğine iltifatta bulunmak bu şekilde gözükür yüz konusunda böyle olduğunu düşünmüyorum tabi şu da var “sen kimsin ki bana güzelmdiyosun” “evet güzelim sanane bundan” gibi şeyler bunlar egodur ucuz insan laflarıdır

      Yorumla
    • özgür1022
      özgür1022
      +1 yıl

      İste bak bu yazdiklarin konusunda haklisin ben cok ülke gezdim ve şu anda ABD kanada tarafindayim. bizim kezbanlar maalesef öyle lakin yemin olsun iki dış ülkedeki güzel kızlara cok güzel ve harikasin dediğimde dahada güzellesiyorlar gözlerindeki o parilti ve güzelliği görsen şaşırırsin bir cok kez denedim

      Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Yaşıyon bu hayatı

      Yorumla
    • özgür1022
      özgür1022
      +1 yıl

      İşim gereği burdayım

      Yorumla
    • özgür1022
      özgür1022
      +1 yıl

      20 gün sonra hollanda roterdam gececem

      Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Ohh mis

      Yorumla
    • özgür1022
      özgür1022
      +1 yıl

      öyle deme ya inanki bazen cok yoruluyorum. her isin zor tarafları var uzun hikaye sen ne ediyon

      Yorumla
    • özgür1022
      özgür1022
      +1 yıl

      burada saat 18.35 siz 7 saat ilerisiniz

      Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Vala ben hiçbişi yapmıyom yaşayıp gidiom

      Yorumla
    • özgür1022
      özgür1022
      +1 yıl

      Aynen anin tadıni cıkart fazla takintili olma

      Yorumla
    • özgür1022
      özgür1022
      +1 yıl

      Tk... yollarmisin

      Yorumla
    • özgür1022
      özgür1022
      +1 yıl

      T... k...🤔pp

      Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Yolladım

      Yorumla
  • SAblaK
    SAblaK Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 42%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 8,3b cevap paylaştı.

    Gittim açık açık dedim o kıza defalarca konuşmaya çalıştım, defalarca günaydın iyi akşamlar dedim gram cevap almadım, sonra da sinirlendim yok öyle ilgi görüp görüp hiç bir şey yok muş gibi davranmak

    0
    0 Yorumla
  • cemm___
    cemm___ Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Eli yüzü düzgün erkeklere bakmıyosunuz sert mizaçlı olmayan temiz tipli tatlı erkekleri yakışıklı bulmuyosunuz o nedenle ben yürümüyorum , yani resmen gerçekçi gelmiyor kabul edilicegim

    0
    0 Yorumla
  • bellaumay
    bellaumay Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38 , eic 93%
    +1 yıl

    Karşınızda ki insan sizinle iletişim halinde iken abartmadan yüzüne ve gözlerine bakın eğer ki o enerji yoksa size ilgisi dahi yoktur hiç konuşmadan başkasına yönelin

    0
    0 Yorumla
  • Flavendirel
    Flavendirel Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 6b cevap paylaştı.

    G. tleri kalkıyor. Ya da tanışınca hiç beklemediğin gibi çıkıyor ve hoşlantı kayboluyor, büyüsü bozuluyor

    0
    9 Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Önce tanış sonra açıl

      Yorumla
    • Flavendirel
      Flavendirel
      +1 yıl

      Yavrum zaten kimseye direkt açılmıyoruz, o nereden çıktı
      Zaten tanışmak için adım atıyor olmam ona olan ilgimi belli etmiş oluyor

      Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Hayır ya ben bunu kabul etmiyorum daha çok belli edilmeli bence ben nerden bilicem arkadaş olarakmı sevgili olarakmı takılma olarakmı diye benc egerkes böyle düşünüyo

      Yorumla
    • Flavendirel
      Flavendirel
      +1 yıl

      İlk adımda kimsenin amacının takılmak mı, eğlenmek mı, yoksa evlenmek mi olduğunu anlayamazsin ki zaten. O nasıl mantık
      Olmadı bir tane 5 soruluk anket oluştur, sana adım atan herkes önce onu doldursun madem 😂

      Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Ne alaka ya ben şuanki ilişkimi başlatırken açılmaktansa direkt öpmüştüm o da takılmalık diye algılamış mesela aslınd aniyetm oydu biz ne ara ciddi olduk onuda anlamadım😅

      Yorumla
    • Flavendirel
      Flavendirel
      +1 yıl

      Yani? Anormal bir durum yok burada, amacına uygun hareket etmişsin, o da doğru anlamış

      Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      E denekki niyet belli oluyomuş onu demeye çalışıyorum

      Yorumla
    • Flavendirel
      Flavendirel
      +1 yıl

      Ama sonuçta direkt açılmıyoruz, belli ediyrouz. Belli etmek başka, açılmak başka

      Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Hıı okeey

      Yorumla
  • Kirginimcokk0
    Kirginimcokk0 Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı.

    Acilmam ama belli ederim anlamiyorsa da yapacak birsey yok

    1
    3 Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Direkt git söyle aaa

      Yorumla
    • Kirginimcokk0
      Kirginimcokk0
      +1 yıl

      Hayır ya bunu erkek yapmalı bana göre

      Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Erkek kız fark etmez

      Yorumla
  • Nonameoo
    Nonameoo Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Dolaylıda açılmıyorum.
    Sadece beğenip geçiyorum. Kafaya da takmıyorum kimseyi. Biriyle olacaksa olur zaten hayırlısı

    0
    0 Yorumla
  • lightOfMind
    lightOfMind Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    reddedilme korkusu
    kişinin sevdiği kadar karşının onu sevmemesi ya da sevmediğini düşünmesi
    bunlar açılmaya engeldir

    0
    0 Yorumla
  • 1İnciTanesi
    1İnciTanesi Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.

    Hislerimi dinlediğim için, sezgilerime güvendiğim için.. Çoğu şeyi görüyorum ve görmezden geliyorum

    0
    2 Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Ne gibi mesela

    • 1İnciTanesi
      1İnciTanesi
      +1 yıl

      Karakter olarak uyuşmayacağımızı görüyorumdur, hayalimdeki o insan olmadığını anlamışımdır ve sevdiği kişi/sevgilisi vardır gibi, herkese de mutluluklar dilerim.

  • FiqHtShoT
    FiqHtShoT Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,3b cevap paylaştı.

    Çünkü vereceği cevabı biliyorum beni reddedeceğini de çok defa yaşadım bunu

    0
    3 Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Nerden biliyosun

      Yorumla
    • FiqHtShoT
      FiqHtShoT
      +1 yıl

      Çok defa yaşadım dedim ya 🙄 bedensel yürüme engelliyim bir de

      Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Geçmiş olsun🫶🏻

      Yorumla
  • criollo
    criollo Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 99%
    +1 yıl

    potansiyel bir karşılık sezmiyorsam ne diye açılacağım ki?

    0
    2 Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Belki içine kapanık

      Yorumla
    • MaviSever1108
      MaviSever1108
      +1 yıl

      ne açılması ya kızlara sakın his beslemeyin, hepten böylesiniz yalan mı şimdi barlara gitsem tuvaletlerde kim bilir ne haltlar yiyorsunuz sonra gelip çiçek böcek almıyorlar bize diye ağlamayın abi

      Yorumla
  • Külyutmaz22
    Külyutmaz22 Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 77%
    +1 yıl

    Olayın akışına göre söylemek daha mantıklı çünkü

    0
    1 Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Evet o da doğru

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ben beğendiğim hoşlandığım kişiden bile uzak durdum kendisi bana açılmasına rağmen 😔 sırf güvensizliklerim yüzünden

    1
    1 Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Hayat öyle geçer mi ya tabiki kalbimiz kırılıcak bu korkuyla yaşayamazsın

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Zamanında açıldıkta noldu boş...
    Şimdide önümüzde kocaman bir engel var diye açılamıyoz.

    0
    0 Yorumla
  • Kızlar_S0ruyor
    Kızlar_S0ruyor Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21
    +1 yıl

    Şahsen ben direkt söylüyorum gerisi de tepkiden korkuyordur

    0
    1 Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Evet geneli ondan korkuyor

      Yorumla
  • Şiirden-bıkmış-şair
    Şiirden-bıkmış-şair Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 100%
    +1 yıl

    Kimseye açılmam ne gerek var

    0
    1 Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Sevgili olursun

      Yorumla
  • __E__
    __E__ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Belki yanlış düşünüyorumdur

    0
    1 Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Nasıl yani

      Yorumla
  • Allermes
    Allermes Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Ozaman bi anlamı olmaz ki😅

    0
    1 Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Sevgili olursunuzzz

      Yorumla
  • Arayış0702
    Arayış0702 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41 , eic 95%
    +1 yıl

    Onda karşılığı olduğunu anlamak lazım

    0
    3 Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Sormadan nası anlicam

      Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      N

      Yorumla
    • Arayış0702
      Arayış0702
      +1 yıl

      Hal ve hareketinden anlarsın

      Yorumla
  • AnkaraKrali06
    AnkaraKrali06 Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 90%
    +1 yıl

    Reddedilme korkusu yaşıyordur

    0
    0 Yorumla
  • aytenliikadin
    aytenliikadin Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Begendiyim biri yok açilmakta istemiyorum

    0
    0 Yorumla
  • ztrmax
    ztrmax Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Ne tepki vereceğini bilemediğimiz için

    0
    0 Yorumla
  • ilkersezenn
    ilkersezenn Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 63%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.

    Ben açılıyorum o nereden çıktı?

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ya kabul etmezse ya red ederse ve uzaklaşırsa diye.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Kaldırmasınlar diye açilmiyom

    0
    3 Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Neyi kaldırmasın diye 😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Şeylerini işte ya neylerini olcak sjsjs

      Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Kaldırsın nolcak 😂

      Yorumla
  • omerr9991
    omerr9991 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 20
    +1 yıl

    dün yaptım ama reddedildim :(

    0
    1 Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Yenisine geççç

      Yorumla
  • zezee19
    zezee19 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 110
    +1 yıl

    Cesaret yok çünkü

    0
    22 Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Cesaretini topla ve hemennn açılll

      Yorumla
    • zezee19
      zezee19
      +1 yıl

      O kadar kolay olsa keske😅malesef bu konularda cesaretsizim

      Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Ay kız nolcak topla cesaretini ne kaybedersin ki

      Yorumla
    • zezee19
      zezee19
      +1 yıl

      Bilmiyorum ki yani ilk adimi karsidan bekliyorum ben

      Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Sen at bişi olmaz

      Yorumla
    • zezee19
      zezee19
      +1 yıl

      Sen acilabiliyormusun

      Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Evet şu an sahip olduğum ilişkiyi ben başlattım açılanda bendim çıkma teklifi edende

      Yorumla
    • zezee19
      zezee19
      +1 yıl

      😅herkeste o cesaret yok canim

      Yorumla
    • zezee19
      zezee19
      +1 yıl

      Evlimisin

      Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Ama olsa belki onlarda istedikleri ilişkiye sahip olur

      Yorumla
    • zezee19
      zezee19
      +1 yıl

      Haklisinda iste😅

      Yorumla
    • zezee19
      zezee19
      +1 yıl

      Ne yazdin ilk nasil acildin

      Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Dudağına yapıştım😅

      Yorumla
    • zezee19
      zezee19
      +1 yıl

      Oha😅

      Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Konuşurken hep bi mesafeliydi bende en iyi çözümün bu olcağını düşündüm ve oldu😂

      Yorumla
    • zezee19
      zezee19
      +1 yıl

      İlk ne yazdin

      Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Aylar önceydi nasıl hatırlim

      Yorumla
    • zezee19
      zezee19
      +1 yıl

      Peki ilk ne yazilabilir

      Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Tanışmak için mi tanıştığın birine mi

      Yorumla
    • zezee19
      zezee19
      +1 yıl

      Bakiştigin birine

      Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Merhaba nasılsınla başla bakalım nasıl tepki vericek

      Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      İlk başta arkadaş olarak yaklaş

      Yorumla
  • Mandarinia
    Mandarinia Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 50%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 6,2b cevap paylaştı.

    Açıldım hepsine.

    0
    2 Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      En iyisi

      Yorumla
    • Mandarinia
      Mandarinia
      +1 yıl

      Saklamaya gerek yok. İçimde kalmasın.

      Yorumla
  • restinerest
    restinerest Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 61%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Korkuyoruz

    0
    1 Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Korkma be nolcak

      Yorumla
  • Anadolulucahil06
    Anadolulucahil06 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23
    +1 yıl

    Redderde kaldıramam diye

    0
    1 Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Niye kaldıramayasın

      Yorumla
  • Wertyusensei
    Wertyusensei Takip Et
    Bilge Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 380 cevap paylaştı.

    Sen açılıyor musun?

    0
    6 Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Evet açıldım ve şu an beraberiz

      Yorumla
    • Wertyusensei
      Wertyusensei
      +1 yıl

      Tüh ya kaçırdık seni desene ;)

      Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Tövbe tövbe😅

      Yorumla
    • Wertyusensei
      Wertyusensei
      +1 yıl

      Sen e k l. E bakalım beni. bi ;)

      Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Kocamı seviyorum

      Yorumla
    • Wertyusensei
      Wertyusensei
      +1 yıl

      Ben kocanı sevmiyorsun demedim ki ahahah

      Yorumla
  • ynkmert
    ynkmert Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Gerek yok

    0
    1 Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Belki sevgili olursunuz ama

      Yorumla
  • Lobellia
    Lobellia Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı.

    Ayol o açılsın

    0
    3 Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Aman ne fark eder

      Yorumla
    • Lobellia
      Lobellia
      +1 yıl

      Ben bir bakış atayım ona etkilendiğime dair, o da gelsin konuşsun

      Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Mantıklı o da olur

      Yorumla
  • gacar4886
    gacar4886 Takip Et
    Master Yaş: 39 , eic 33%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 7,4b cevap paylaştı.

    Red yeme korkusu

    0
    4 Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Red etse ne olur ya dünyanın sonu mu

      Yorumla
    • gacar4886
      gacar4886
      +1 yıl

      Bunun için in*tihar eden var

      Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Oha

      Yorumla
    • gacar4886
      gacar4886
      +1 yıl

      Aynen öyle

      Yorumla
  • PastafaryanKöfte
    PastafaryanKöfte Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Açılıyorum

    0
    3 Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Çoğu kişi direkt açılmıyo kıvranıyolar

      Yorumla
    • PastafaryanKöfte
      PastafaryanKöfte
      +1 yıl

      Hayat kısa, zaman kaybetmeye gerek yok.

      Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Aynen öyle

      Yorumla
  • Last_Guidance
    Last_Guidance Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    +1 yıl

    Ben direkt açılıyorum

    0
    0 Yorumla
  • smerfus
    smerfus Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Utangacım

    0
    0 Yorumla
  • HrdB0X
    HrdB0X Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl

    O da olur elbet

    0
    0 Yorumla
  • Dubaiprensi
    Dubaiprensi Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.

    Ben direk derim

    0
    6 Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      İşte aradığım özgüven

      Yorumla
    • Dubaiprensi
      Dubaiprensi
      +1 yıl

      Ama direk deyince de bu sefer kızlar olacağı varsa da ret ediyor

      Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Görür görmez deme cnaım tanışın kaynaşın öyle

      Yorumla
    • Dubaiprensi
      Dubaiprensi
      +1 yıl

      Yok şeyden degil, duygularımı söyleyince de

      Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Bişi olmazz en fazla aşk acısı

      Yorumla
    • Dubaiprensi
      Dubaiprensi
      +1 yıl

      Aşık hemen olmam

      Yorumla
  • d4rci
    d4rci Takip Et
    Xper 5 Yaş: 20
    +1 yıl

    beni tanimiyo

    0
    1 Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Koş tanış

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Açıldıkta noldu

    0
    36 Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Noldu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Reddedip duruyor işte azarlıyo

      Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Len bikez red ettiyse niye ısrar ediyon

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ölene kadar devam

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Onu çok seviyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Herşeyden herkesten daha çok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Onun için herşeyi yaparım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hemde herşeyi

      Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Sapık mısın ya ısrar etme edemezsin öyle bişi yok istemiyosanistemiyodur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ne sapığı asla öyle düşünmüyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben ona kıysmam

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      O çok tatlı biri

      Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Sürekli ıstar edersen öyle düşündürtürsün

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben onunla evlenicem

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Çok mutlu olucaz

      Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Hastasın sen

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Şimdilik istemiyo olabilir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Niye öyle diyorsun

      Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Öylesin çünkü

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Onun için hep namazlar kılıp dualar ediyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Onu çok masumca sevdim ben

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Onu bir yıldan fazladır karşılıksız aşkla seviyorum hepte seveceğim onu hep bekliyecrğim günün birinde beni sevecek biliyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sende aşktan anlamıyosun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben onun için ölüyorum ama beni görmezden geliyo

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Çok ağladım onun için ben

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Cevap yokmı

      Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Aşktan anlamıyosun diye bişey yok evet aşk çok acıtıyo sevmek çok acıtıyo karşındakininde sevmesini istyosun ama sevmiyosa da zorla sevdircek değiliz ya napalım yani herkes herkesi sevmek zorunda değil elbet bu acıda geçicek

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sence intihar etsem onu nasıl sevdiğimi anlar mı senin için ölüyorum desem

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hiç aklına gelirmiyim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Üzülür mi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Beni hiç umursamıyo

      Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Ergen misin sen ya

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ya sen soruma cevap ver

      Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Adı üstünde umursamıyo neden umurasın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Onun için öldüğüm için

      Yorumla
    • dimdim2
      dimdim2
      +1 yıl

      Psikologla görüşmeni tavsiye ediyorum

      Yorumla
Devamını Gör(27)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Beğendiğiniz ya da sevdiğiniz kişilere neden direkt açılmıyorsunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sevdiğiniz ya da istediğiniz kişiye neden açılamıyorsunuz engel olan ne? 16 cevap verildi
Hoşlandığınız ya da sevdiğiniz birine açılmakta zorluk çeker misiniz? 6 cevap verildi
Selamlar hoşlandığınız birine açılamama sebebiniz ne olabilir? 13 cevap verildi
Hoşlandığınız kişiye açılmak sizin için zor mu? 84 cevap verildi
Çok hoşlandığınız birine hemen açılıyor musunuz? 12 cevap verildi
Hoşlandığınız kişiye açılabiliyor musunuz? 8 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Siteden kiminle asansörde kalıp saatlerce sohbet etmek isterdin?
  • Hiç karşı cins kankanız size yürüdü mü?
  • Kadınların en sevdiği erkek tipi nedir?
  • Evinizde misafir ağırlarken özel sofra sunumu yapıyor musunuz, nasıl hazırlıyorsunuz?
  • Misafirinize böyle özenli yemek menüsü hazırlar mısınız, siz neler yapıyorsunuz?
  • Bir ilişkide fazla anlayış göstermek zamanla insanı değersiz hissettirir mi?
  • Hayalinizdeki tatil nasıl arkadaşlar?
  • Sevgilinizi arkadaşlarıyla tatile gönderir misiniz?
  • Bu Kaktüslerim ilk kez açtılar, nasıllar, beğendiniz mi?
  • Bu kombin yaz için uygun mu yoksa fiyasko mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨