Soylw anlatayım karakter açısından guveniyorsan seni sevdiğine inaniyorsan bu absürt bi durum değil benim de 1 yıllık ilişkim var bazen konuşacak konu bulamadigimiz için konuşmuyoruz bile dkskxkks ama çok seviyoruz birbirimizi çok da güveniyoruz konu olduğunda yazıyoruz konuşuyoruz hani çok takılcak bi durum değil bunları aşmak gerek ve ona güzel bi üslupla sorabilirsin de ama bence çok takıyorsun
Hmm o zaman durumlar değişir biz max yarım gün konuşmayız yine de merak ederiz hal hatır sorariz , nerdesin napiyosun kimlesin bu durumu onunla konuş istersen
Daha once konuştum beni rahatsız etmemek için yazmıyormus bende durumu anlattım istedigin zaman yazabilirsin rahatsız olmam diye öylece konu kapandı aynı davranışlara devam ediyor
Daha once hicbirsey demeden hesabı kapattım 15 gün sonra açtım o gün akşam beni neden engelledin dedi bende yalandan birseyler uydurdum konuyu gecistirdim ama konuşurken de anında cevap veriyordu eski halinden eser yoktu iki gün çok sık yazmaya konuşmaya başladı ışık hızında cevap veriyordu iki günün sonunda tekrar eskisi gibi oldu sonra düşündüm acaba benim mi yazmamı bekliyor diye bu sefer ben yazdım geç cevap vermeye başladı en son iyi geceler dedim konuşmayı kapattım 2 gündür yazmıyorum o da yazmıyor
Ayrıl canım boşuna kendini hırpalama sana değer veren biriyle olman daha iyi, düşün her yazdığına cevap veriyor seni merak diyor böyle birileri varken niye o sumuklunun kahrını cekiyorsun ilerleyen zamanalrda soğursun zaten
Çokta rahatsız etmek istemiyorum sizi belki bunalttım kusura bakmayın ama 😬 o hesabı açtıktan 2 gün sonra bana çok sık yazmaya başlayıp tekrar eski haline dönmüştü ondan başkası yok hayatımda galiba yanlış anladiniz☺️
Hayir başkası var demedim diyorum ki ayrıl bitsin başka insanlara şans ver sana ayıracak vakti bile yok. Ben birini çok seviyodum geçmişinde o kadar seviyordum ki 3 4 günde bir konusuyoduk bunu arkadaşlarıma diyince sen mal mısın sana asla değer vermiyor ayiracak iki dksi bile yok mu bırak şu çocuğu diye 7484848 kere uyardılar ona rağmen bu ilişkiyi kendi başıma 2 yıl sürdürdüm elimden gelen her şeyi yaptım ama olmadı en sonunda ayrıldım o kadar seviyordum ki bana çok acı verdi kafamı toparladım bi kac ay dedim nerde yanlış yapıyorum iyice düşündüm o sürede bana milyon kere yazdı ama asla yüz vermedim çünkü sogumustum beni o hale getirmişti sonra bi gün instagramda dolaşırken karşıma biri çıktı her şeyi unutturdu tramvalarimi güven sorunlarımı yok etti maşallah şimdi iyiyiz. Swn kendine neden yazık ediyorsun? Can çıkar huy çıkmaz bende hep böyle diye diye 2 yılımı Cop ettim
Ayrıca instagramda tanıştığım suAnki sevgilim ile aramızda sadece 2 sokak varmış ve babam babasini tanıyormuş düşün o kadar kadersel şeyler ki sen 15 yıldır oturduğun yerde karşılaşma ama instagramda tanış kısacası sende kendine gel hayat mucizelerle dolu
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Herkesin storysini beğeniyor olabilir, eğer hoşlanıyorsun da utangaç olabilir
Normalde sevgiliyiz ama hep bu şekilde yapıyor
Soylw anlatayım karakter açısından guveniyorsan seni sevdiğine inaniyorsan bu absürt bi durum değil benim de 1 yıllık ilişkim var bazen konuşacak konu bulamadigimiz için konuşmuyoruz bile dkskxkks ama çok seviyoruz birbirimizi çok da güveniyoruz konu olduğunda yazıyoruz konuşuyoruz hani çok takılcak bi durum değil bunları aşmak gerek ve ona güzel bi üslupla sorabilirsin de ama bence çok takıyorsun
2 gündür konuşmuyoruz ama ya hani dediğin gibi 3 5 saat olsa anlarımda öyle bir durumda değil
Hmm o zaman durumlar değişir biz max yarım gün konuşmayız yine de merak ederiz hal hatır sorariz , nerdesin napiyosun kimlesin bu durumu onunla konuş istersen
Daha once konuştum beni rahatsız etmemek için yazmıyormus bende durumu anlattım istedigin zaman yazabilirsin rahatsız olmam diye öylece konu kapandı aynı davranışlara devam ediyor
O zaman sevmiyordur ayrılmak istediğini soyle diretiyorsa düzelme şansı var sen bilirsin diyorsa umurunda değilsin
Daha once hicbirsey demeden hesabı kapattım 15 gün sonra açtım o gün akşam beni neden engelledin dedi bende yalandan birseyler uydurdum konuyu gecistirdim ama konuşurken de anında cevap veriyordu eski halinden eser yoktu iki gün çok sık yazmaya konuşmaya başladı ışık hızında cevap veriyordu iki günün sonunda tekrar eskisi gibi oldu sonra düşündüm acaba benim mi yazmamı bekliyor diye bu sefer ben yazdım geç cevap vermeye başladı en son iyi geceler dedim konuşmayı kapattım 2 gündür yazmıyorum o da yazmıyor
Ayrıl canım boşuna kendini hırpalama sana değer veren biriyle olman daha iyi, düşün her yazdığına cevap veriyor seni merak diyor böyle birileri varken niye o sumuklunun kahrını cekiyorsun ilerleyen zamanalrda soğursun zaten
Çokta rahatsız etmek istemiyorum sizi belki bunalttım kusura bakmayın ama 😬 o hesabı açtıktan 2 gün sonra bana çok sık yazmaya başlayıp tekrar eski haline dönmüştü ondan başkası yok hayatımda galiba yanlış anladiniz☺️
Hayir başkası var demedim diyorum ki ayrıl bitsin başka insanlara şans ver sana ayıracak vakti bile yok. Ben birini çok seviyodum geçmişinde o kadar seviyordum ki 3 4 günde bir konusuyoduk bunu arkadaşlarıma diyince sen mal mısın sana asla değer vermiyor ayiracak iki dksi bile yok mu bırak şu çocuğu diye 7484848 kere uyardılar ona rağmen bu ilişkiyi kendi başıma 2 yıl sürdürdüm elimden gelen her şeyi yaptım ama olmadı en sonunda ayrıldım o kadar seviyordum ki bana çok acı verdi kafamı toparladım bi kac ay dedim nerde yanlış yapıyorum iyice düşündüm o sürede bana milyon kere yazdı ama asla yüz vermedim çünkü sogumustum beni o hale getirmişti sonra bi gün instagramda dolaşırken karşıma biri çıktı her şeyi unutturdu tramvalarimi güven sorunlarımı yok etti maşallah şimdi iyiyiz. Swn kendine neden yazık ediyorsun? Can çıkar huy çıkmaz bende hep böyle diye diye 2 yılımı Cop ettim
Ayrıca instagramda tanıştığım suAnki sevgilim ile aramızda sadece 2 sokak varmış ve babam babasini tanıyormuş düşün o kadar kadersel şeyler ki sen 15 yıldır oturduğun yerde karşılaşma ama instagramda tanış kısacası sende kendine gel hayat mucizelerle dolu
Hayretle dinledim bende hiç yazmiyim senin gibi soğutayim su akar elbet yolunu bulur demekki kaderinmiş o senin
Onlar işi bilmiyor demekki hırpolar