Makine miyim? Bir süre daha devam eder.
Reddedilmenin acısı uzun süre geçmez.
Reddettiği anda benim için biter.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Olay basit hissim pasif duruma geçer yani etki etmez ve benzer özellikteki veya daha fazla ortak özellikteki herkesle görüşmeye açık olurum ve abartı bir özlem duymam çünkü dünya ustunde milyar kişiye yakın alternatif var o yüzden biten ilişkinin trendi düşer lakin geri dönmesi durumunda da devam eder. Kısacası bu tarz olaylara borsa mantığı ile yaklaşıyorum
Siz duyguyu tamamen bırakıp mantıkla bakıyorsunuz o zaman olaya, kimseye çarpılmamışsınız o zaman
He bu benimle olan kişiye değer vermedigim anlamına da gelmiyor tam aksi çevremdeki herkes benim için değerlidir fakat obsesif bir şekilde düşünmeye mental olarak karşıyım ve huzur, sağlık, mutluluk merkezinin bozulmaması üzerine bütün düşüncelerimi yönetirim
3 boyutlu bir hiyerarşik merkezi düşünce modeli gibi düşün
Hayır sadece duyguları gerçekte ne ise o şekilde hissederim yani yanımda olan kişiye karşı ilgi ve heyecan duyarım fakat yanımdan gittigi zaman da uzun süre karalar bağlamam çünkü düşünce sistemimi hayatta her ne olursa olsun mutluluk, sağlık, huzur etrafında dönecek şekilde yönetmeyi öğrendim
Bunu henüz basaramadigim tek yer performans anksiyetesi
Valla tebrik ederim , umarım senin gibi robot olup anda kalmayı öğrenebilirim
Aslında robot gibi değil tam olarak insan gibi... Duygu yine hissediyorsun fakat bunu işlemeyi öğrenmek mental olarak toparlanma sürecini hızlandırıyor ve duyguları anlama ve kabullenme sürecini içeriyor. Robot gibi olsam zaten ilgi ve heyecan hissetmezdim fakat ben duygulara daha olgun bir çerçeveden bakiyorum
Filmlerdeki obsesif aşklar aslında beyinde bir seulerin yanlış gittiğine dair işaretler zira prefrontal kortekste ki yanlış hatırlamıyorsam medial prefrontal korteks (emin değilim epey zaman oldu o bilgiyi ogreneli) beyindeki duygulari işler ve yanlış yorumlamalarin devamlı tekrar etmesi sonucu amigdala ve limbik sistem duyguları hatalı kodlar ve bu uzun vadede psikolojik problemlere ve o korteksin gitgide daha az kontrol sahibi olmasına sebep olur
O yüzden zaten ergenlikte hissedilen duygular ve uetiskinlikte hissedilenler çok farklı çünkü beyin gelisimini tamamladıktan sonra duygu yonetimin de gerçek halini almaya başlıyor
The medial prefrontal cortex (mPFC) is a crucial cortical region that integrates information from numerous cortical and subcortical areas and converges updated information to output structures. It plays essential roles in the cognitive process, regulation of emotion, motivation, and sociability evet bilgi dogruymus
Ne bu ingilizce yazdıkların
Uluslararası gwcerliligi olan bir araştırma platformundan alıntı olan medial prefrontal korteksin görevi işte
Cevap
3Cevap
Duygular devam eder. Reddedilmenin verdiği bir hüzün olsa da hayata devam etme kararı alırsın.
O kişiden sizi düşündüğüne dair bir mesaj geldiğinde görüldü atabilir misiniz peki
Beni neden düşündüğüne bağlı. Yedek yapacaksa geri dönmem.
Şöyle ben reddettim ama güvenmediğim , sevgisine inanmadığım için. Seviyorum ama itiraf edemedim, o yedek olmaya takılacak bir kafada değil. Açık ilişkiyi bile normal gören biri. Olduğu yerde deprem olmuş, iyi misin yazdım görüldü attı. Haklısın yazmamam gerekiyordu, deprem oldu diye merak ettim dedim bana amin emojisi atmış, sence bu top buradan döner mi? Bence artık hoşlanmıyor benden
Kafasında bitirmiş. Geri getirmek zor. Keşke reddetme sebeplerini açıklasaydın.
Dedim o zaman da inanmıyorum, güvenmiyorum diye. Güvenmeni sağlıcam demedi, güvenmediğini biliyor dedi
Güvenmediğini söyledikten sonra kestirip atmamlıydı.
Ben mi o mu
Bitti ki zaten
O bitirmemeliydi. Uğraşmalıydı, çünkü ana sorum güvendi.
Ben buna dedim ki , benden ne istiyorsun sen, yine geldin aklımı karıştırıyorsun. Bana dediği ben senden bir mesaj gelince bile çok heyecanlanıyorum, sende aynı ol heyecanlan istiyorum, bu heyecanı beraber yaşayalım istiyorum dedi. Bu bana ahlaksız bir teklif gibi geldi. Devamında da çünkü ben seni hayal ediyorum, senin de beni istediğini biliyorum filan dedi. Bende buna midemi bulandırıyorsun sus kusucam filan dedim. Ağır konuştum sussun diye. Arkadaş sınırında kalalım ben heyecan filan yaşamak istemiyorum dedim. O da ben arkadaş sınırında kalamam, senle konuşurken çok etkileniyorum , çok yükseliyorum , benden uzak dur , sen beni kaldıramazsın dedi. Ne demek beni kaldıramazsın, ben seni üzerim muhabbeti mi yapıyorsun bana dedim, ne ilgisi var , ben seni neden üzeyim, sen kendin her şeyin içine edersin dedi. Ben artık sınırlandırılmak kısıtlanmak istemiyorum dedi. Saçma sapan konuşacaksın yani dedim. Saçma sapan konuşan sensin, başkası olsa neler demiştim şu an, sana diyemiyorum dedi. Bana da diyorsun zaten ben savunamıyorum kendimi dedim, neyse zor olacak ama uzak dururum senden dedim, neden zor olacak dedi , ona da cevap vermedim. Öyle saçma sapan bitti
Sınırlarına saygı duyması gerekiyordu kendi fikrimce. Seviyorsa cinsellik yaşamak istemiyorsan saygı duyardı. Çok fazla hızlı gitmiş. Seni ürkütüp, korkutmuş aslında. Güvensizlik yaşaman çok normal.
Kendi de dedi ben seni ürküttüm diye , geçen yazdsn beri kaçıncı açılmaya çalışmadı aslında. Bende de var ne kalabiliyorum ne gidebiliyorum
Aranızdaki bu anlaşmazlık nasıl sonuçlanır zaman gösterecek. Şimdilik başka diyebileceğim bir şey yok.
Valla bence o bitirdi, yoksa benim attığım mesaja sadece emoji ile cevap vermezdi
yani bir süre daha devam eder ama unutma hayat devam ediyor
İtiraf eden o ve gitti, geri gelsin istiyorum
Sen onu reddettin gururuna dokunmuştur
Olduğu yerde deprem oldu, iy misin diye mesaj attım görüldü attı
Baska blursun hem onu gorrmezsin artik acilamazsin bitti
Hayır bana açıldı ve gitti , geri gelsin istiyorum , olduğu ilçede deprem oldu diye mesaj attım ama mesajıma görüldü attı.
Geçmez ama geçmiş gibi davranırsın.
O zaman daha geçmedi, ama mesajıma beden görüldü attı o zaman
Teyze çocuğu redd etmişsin ne bekliyorsun aşkımdan ölüyorum ya benimsin ya kara toprağın mı desin aaaaaağ
Teyze derken? Bu kadınları yaşından vurmanız terbiyesizce! Adam benden büyük ayrıca küçük de olabilir , bu benim onun bileceği iş. Reddedilince gitmesi normal tabi, en azından sağlıklı erkek gider onda haklısın. Olduğu yerde deprem oldu, merak ettim, iyi misin dedim bana görüldü attı, unutmuş o zaman beni
Musallat olur rahatsız ederim
O bana itiraf etti ve gitti , geri gelsin diye bende ona mı musallat olayım 😂
Elbette
Deprem oldu ilçesinde iyi misin diye mesaj attım görüldü attı, yine haklısın sana yazmamam gerekirdi ama deprem oldu diye yazdım dedim, amin emojisi atmış, sence bu top buradan döner mi?
Döner
Napcam peki. Bak 5 gün geçti hiç gelişme olmadı, bende yazmadım tabi bir daha
Hayır
Ne hayır
O kişi size yazsa görüldü atacak kadar tutar mısınız kendinizi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?