biz öğretmenlik okuyoruz branşlarımız farklı, bugün diyor "atanmak zor" ama geçen yıl 2000 atama yapmış bölümü, diyorum "çalışınca başarırsın sen" diye "çalışmak istemiyorum içimden gelmiyor" falan diyor "ne istiyorsun" diyorum "bir şey istemiyorum bir planım da yok" diyor çok umutsuz çok kötümser boş yaşıyor gibi
dün de kötü bir tartışma yaşadık "ruhumu sıkıyorsun git" falan dedi sonra daha da kalp kıran şeyler, gittim ama arkamdan geldi sarıldık yürüdük biraz
son günlerde depresyonda mı bilmiyorum fiziksel bakımını da boşverdi dağınık geziyor hatta annesi bugün dedi "sen iyi misin yüzün iyi durmuyor hasta gibi" falan diye "iyiyim" diyor ama hiç iyi değil
ne yapmalıyım? ben ne desem boş gibi, nasıl çözülecek bu durum?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer