Aÿrılan da benim üzülen de ne saçma bir iş bu böyle ne yapayım?

İlerisi yok diye hata yapmamak için severken ayrıldım ama acıyı da üzuntüyü de ben çekiyorum o da arada dertli şarkılar paylaşıyor ama bana değildir diye dusunüyorum doğru mu yaptığım
Güncellemeler
+1 yıl
Doğru değil mi yaptığım
Aÿrılan da benim üzülen de ne saçma bir iş bu böyle ne yapayım?
Cevapla