Tek bir kişinin tavrıyla ilgilenirim o da hayatımdaki adamın tavrı. Baktım inceden hoşuna gidiyor egosunu okşuyor kızı geldiği yere gönderemiyor falan direkt totoya tekme 🤦🏻♀️ Hayatımdaki adam kıza tavrını net bir şekilde koyduysa ben devreye girip uğraşamam valla , kıza hiçbir şey yapmam Adam benimse benimdir anca uzaktan bakar hanfendi
Bana fiziksel temasta bulunursa yüzünü eline veririm de böyle sıkıntılı insanlarla önceden beraber olup beni muhattap ettiğinden biraz soğuma sebebi, hatta niye onla tartismiyorsun, kavga etmiyorsun diyen kadını bile gördü bu gözler 😄 büyük saygısızlık direk uzaklaşma sebebi.
En İyi Cevaplar