Hesabım zaten herkese acık fotom da net bir şekilde asla paylaşmam , her takip edenle konusmadıgım gibi , buradaki herkesle konuşamam instamı buradan en fazla kızlara vermişimdir 💁🏻♀️
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
aman knk erkeklere verme 10 tanne erkekten 9 u bozuk buradakilerin
aynen knk aman aman sakın verme fotoğrafını da atma. çoğu sapık 100 kişi varsa ancak 1 tqanesi normaldir ben de atmamayı tercih ediyorum fotoğraf sosyal medyada sadece avukat olduğuna 100 de 100 emin olduğum bir çocuk vardı ona attım fotoğrafımı
knk ben kimseye hesap vermemiştim instgramdan birisi beni bulup yazmıştı. bir gece normal sohbet ettik. baktım çocuk sorunlu konuşmak istemediğim için daha engellledim. 2 tane fake hesaptan bana yazdı fotoğraflarımı falan çalmış normal giyinik internette paylaşacakmış da beni tehtit ediyor sevgili olacakmışız haftasonu yanıma gelecekmiş, evlenecekmişiz ilerde de :D aileme söylediğimi söyledim sildi
knk ben kimseye hesap vermemiştim instgramdan birisi beni bulup yazmıştı. bir gece normal sohbet ettik. baktım çocuk sorunlu konuşmak istemediğim için daha engellledim. 2 tane fake hesaptan bana yazdı fotoğraflarımı falan çalmış normal giyinik internette paylaşacakmış da beni tehtit ediyor sevgili olacakmışız haftasonu yanıma gelecekmiş, evlenecekmişiz ilerde de aileme söylediğimi söyledim sildi ne tehlikesi mi çocuğun birisi de onu sevmediğim için çıkma teklifini reddettim diye normla fotomu çalmış yüz çıplak fotoşop uyapacakmış öyle tehtit ediyordu andavallar
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Hayır ben kimseye vermiyorum ve tanışmıyorum da zaten.
Hesabım zaten herkese acık fotom da net bir şekilde asla paylaşmam , her takip edenle konusmadıgım gibi , buradaki herkesle konuşamam instamı buradan en fazla kızlara vermişimdir 💁🏻♀️
aman knk erkeklere verme 10 tanne erkekten 9 u bozuk buradakilerin
Benim hesabım yoktu zaten ama değer verdiğim birisi için açmıştım. Duruyo şimdilik silmiyorum, takılmıyorumda. Kimseyede vermem ondan başka.
Veriyorlar ben vermiyorum pek tercih etmiyorum.
aynen knk aman aman sakın verme fotoğrafını da atma. çoğu sapık 100 kişi varsa ancak 1 tqanesi normaldir ben de atmamayı tercih ediyorum fotoğraf sosyal medyada sadece avukat olduğuna 100 de 100 emin olduğum bir çocuk vardı ona attım fotoğrafımı
Veririm , Instagramdan ne zarar gelir ki ne yapabilir ki
valla kızlar için hiç öyle olmuyor
Engellersiniz en fazla
knk ben kimseye hesap vermemiştim instgramdan birisi beni bulup yazmıştı. bir gece normal sohbet ettik. baktım çocuk sorunlu konuşmak istemediğim için daha engellledim. 2 tane fake hesaptan bana yazdı fotoğraflarımı falan çalmış normal giyinik internette paylaşacakmış da beni tehtit ediyor sevgili olacakmışız haftasonu yanıma gelecekmiş, evlenecekmişiz ilerde de :D aileme söylediğimi söyledim sildi
Onlar kız yoksunu ya başka hiçbir şey değil acıyorum yemin ederim hayatlarında kızlarla konusamamis birini görünce deli olan insanlar
ma.. llar ya cidden bunlar benim başıma gelmiyor bir de tek
Veririm niye vermiyim ne olacak
bizz kızlaar vermeyiz genelde tehlikelidir çünkü
Ne tehlikesi olabilir kanka instagram bu telefon değil engellersin çok rahatsız ederse biter
knk ben kimseye hesap vermemiştim instgramdan birisi beni bulup yazmıştı. bir gece normal sohbet ettik. baktım çocuk sorunlu konuşmak istemediğim için daha engellledim. 2 tane fake hesaptan bana yazdı fotoğraflarımı falan çalmış normal giyinik internette paylaşacakmış da beni tehtit ediyor sevgili olacakmışız haftasonu yanıma gelecekmiş, evlenecekmişiz ilerde de aileme söylediğimi söyledim sildi ne tehlikesi mi çocuğun birisi de onu sevmediğim için çıkma teklifini reddettim diye normla fotomu çalmış yüz çıplak fotoşop uyapacakmış öyle tehtit ediyordu andavallar
Babam avukat bu konuşmaları mahkemeye vericem de bi bok yapamaz
:D mallar ya mahkemeye vericem dedim çıktı hesabı da kapattım
Öyle olur tabi
Fake hesabı olduğu için hemen veririm yani
Hemen olmaz bi guvenmem lazim
Direkt numara veriyoruz
Ben veririm sadece fakr hesabım var zaten hdhd
Veren herkese veriyordur net
Güvendiğim biriyse veririm
Veririm
Fake veririm
Fake hesap var