Seni üzerim bana takılma dışarıda çok olta var dedi derdi ne bu adamın?

Zor bir adam kapalı kitap gibi bir türlü konuşturtamıyorum

Kimsesi yok karşı binada görüyorum mutfağa geçince öyle mutfak dolabına yaslanıp oturuyo sigara içiyo

Gece yürüyüşe çıkıyo bende çıktım tanıştık

Ama 3 ay olucak neredeyse adamı konuşturtamıyorum 1 kere bile beni eve kahveye çağırmadı

Seni üzerim bana takılma dışarıda çok olta var dedi derdi ne bu adamın?
Cevapla