Biri var ama benle ilgileniyor mu ilgilenmiyor mu anlayamıyorum, nasıl anlarım bunu?

bu kişi diğer şirketten, telefonla görüşüyoruz ben beğeniyorum, o da kendi şirketlerine bi çayımızı için bekliyorum bi gün uğrayın falan diye davet ediyor şakayla karışık ama hepsi bu, acaba benden mi bi işaret bekliyor anlamadım ki? çok hoş bir çocuk whatsapta iş için konuştuğumuzda son derece resmi konuşuyor. istese whatsaptan yazamaz mıydı?

Biri var ama benle ilgileniyor mu ilgilenmiyor mu anlayamıyorum, nasıl anlarım bunu?
Cevapla