Bir erkeğin gerçekten seveceği bir kadın olamayacağıma inandım haksız mıyım?

Karakter olarak iyi biriyim sadakatliyim asla maddi yük olarak görmem küçük şeylerle bile mutlu olurum ama hep yarabandı oldum veya bedenim için yaklaştılar o kadar gururuma dokunuyor ki bu durum artık bazen keşke öl*p gitsem diyorum cidden koskoca hiç olarak yaşıyorum
Bir erkeğin gerçekten seveceği bir kadın olamayacağıma inandım haksız mıyım?
Cevapla