Erkek elemanımız çalışıyor kız ise öğrenci çalışmıyor.. Şimdi bu erkek adamin kızı yolcu ederken onun biletini alması gerekir mi? Ya da bu şık bir hareket midir? Bunu teklif dahi etmeyen erkeğe cimri diyebilir miyiz?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılHem gidiş hem de dönüş biletini almalı; karnını doyurmalı, evi müsait değilse de otel masrafını ödemeli. Zira sevgilisinin ayağına giden kız zor bulunur ve bunlar yapılmalı. Lakin kadınları kolay elde ede bilen karakter yoksunu erkekler, genelde bu masrafları karşılamaz. Kadınları ; orta zorlukta karakter/karaktersiz veya pek elde edemeyen karakter/ karaktersiz sahibi erkekler, bu masrafları karşılar. Kolay elde edebilen erkek ise karakter sahibiyse, karşılar. Yani , erkekten erkeğe değişir. Ancak uzak mesafe ilişkiye bir bakıma soğuk bakıyorum. Şöyle ki:
UZAK MESAFE İLİŞKİDE SEVGİ, sağlam olmaz ama yine de olabilir ve NASIL TESPİT EDİLİR?
Seninle sadece cinsellik için, buluşmak istemiyorsa; her buluşmada cinsellik olmuyorsa seni seviyordur. Aksi halde, cinsellik içindir. Bu arada uzak mesafe ilişkisi, erkeklerin kesinlikle uzak durması gereken bir şeydir. Şöyle ki Uzak mesafe ilişkisinde çekici olmayan beta erkek, kadının ayağına gidiyorsa bu itici durumdur ve kadın böyle erkekten soğur. Kadınlar şöyle düşünürler, " kendi şehrinde kimse bakmıyor ki bana yürüyor. Demek ki sıradan, ultra beta erkek ve yol yakınken bunu şutlayım" der. Haklı da.. Bana da bu tür erkekler, ezik ultra beta geliyor. Ama kız, erkeğin ayağına geliyorsa; sıradan olmayan çekici alfa erkektir ve bu ilişki tutar. Zira 10/7 ve üzeri puanı olan Alfa erkek, ayağına gitmez ; getirtir. Tabi , evlilik düşünmüyorsa.. Evlilik düşünen alfa erkek, kadının ayağına da gidebilir. ÇÜnkü kendisine ve tecrübesine, güveni tamdır. Ben karizmama güvenmiyorum ve kadınlar için şehir dışına çıkmıyorum. Çünkü kendi şehrimde, zorlanıyorum
UZAK MESAFE İLİŞKİSİ HANGİ DURUMLARDA MANTIKLIDIR?
Erkeğin maddi durumu iyi çekici erkek ise, kadın kaliteli yüksek değerli ise ve evlilik ilişkisi söz konusuyla veya erkeğin çekici erkek olması nedeniyle; kadın seks yapmak ile buluşmak için erkeğin ayağına geliyorsa uzak mesafe ilişkisi tutar. Ancak erkek tecrübeli çekici bir alfa erkek değilse , evlilik düşünse bile uzak durması gerekir. Zira kendi şehrinde kadınları çekemeyen erkek, başka şehirdeki kadına da itici gelir. Çünkü Türk kadını, birbirilerinin kopyasıdır
20 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılAslında yani ilk sefer onu görmeye geldiyse böyle bir durumu varsa alması iyi olur, ama sürekli olarak gelip gitme görüşme durumları oluyorsa yani her gelip gittiğinde de erkeğin alması belli bir zaman sonra bunun alışkanlık haline gelmesi doğru olmaz. Tamam evli olsa eşi olsa onu zaten yapmak zorunda ama sevgilisine bu kadar fazla müsemma göstermesi doğru değil. Ama bu genelde kişilerin arasındaki iletişim, anlaşma şekilleri ya da erkeğin kabul edip etmediğine göre değişir. Bir de karşı tarafın bu durumu suistimal etmesinden de kaynaklanır.
22 Yorumla- +1 yıl
Karşı taraftan emin olan erkeğin de yaşadığı yere gelmiş olan kıza gösterdiği bir hürmettir bu aslında..
- +1 yıl
Elbette Yeter ki iyi niyetler suistimal edilmesin
+1 yılBu bir şık hareket değildir. Olması gerekendir. Şaşırılacak bir yanı yok. Kız çalışsa bile erkeği görmeye gitmiş erkeğin o biletleri alması lazım.
12 Yorumla- +1 yıl
En iyi görüş..👍
- +1 yıl
Teşekkürler 😊
Bu is maddiyata bakmaz gerekirse borc para bulup kizin biletini alip eslik etmeli
12 Yorumla- +1 yıl
Bu da çok doğru..👍
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
59
Cevap
99Cevap
+1 yılAlması gerekir kız öğrenci sonuçta teklif etmeden alması gerekir aksi durumda ikinci kez kızın gitmemesi gerekir
21 Yorumla- +1 yıl
Haklısın
- Aşk İlişkileri konusunda 16,9b cevap paylaştı.
+1 yılBen onun olduğum şehre giderken de biletimi onun alması gerekiyor ne çakal bu erkekler oh.. bedava dam bedava misali.
21 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle 👍
u +1 yılYa böyle şeylere takılacak biri gitmesin, görmesin.
40 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 16,9b cevap paylaştı.
+1 yılZamanı ve maddi durumu var ise iki bilet alıp onunla beraber gitmesi şık bir davranış olur..
14 Yorumla- +1 yıl
Aa bak bu harika olurdu.. nerde öyle romantikler..
- +1 yıl
Geçmişte kaldı, artık yapmıyoruz öyle şeyler..
- +1 yıl
Yaparsan haber ver izleyelim çekirdek alıp 😅 özlediğimiz şeyler
- +1 yıl
Aşık olunca basın bildirisi yapmayı planlıyorum, takipte kalın lütfen.. 😂
Aşk İlişkileri konusunda 64,7b cevap paylaştı. Erkek adam bu zahmet ödesin
24 Yorumla- +1 yıl
Emre senin çok ince olduğunu gördük zaten sitede 😅
- +1 yıl
Senin gibi arkadaşımız olmadı 😊 sevdiğimiz şarkıcının CD sini alacak nerdeeee..😎
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılEvet erkeğin ödemesi gerekir tabi ki de.. zaten onu da geçtim bence kız değil erkek gitmesi lazım.. çünkü erkeğin gitmesi daha uygun olur.. benim sevgilim olsa ben onu kız haliyle kendime çağırmazdım ben onun ayağına giderdim her zaman
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı. Öncelikle nisa taifesinin en kımıl kımıl olduğu, en ufak bir kontrolsüzlükte dünyaya yeni bir can getirme becerisini cümle aleme kanıtlama çabasındaki biyolojik sistemini kazaya kurban etme ihtimalinin bu kadar yüksek olabildiği riske girmemesi gerekir. Yani gitmeyin poh mu var? Ruhundan rahatsız bireyleri seçme ihtimalinin bu kadar çok olduğu bu sebeple pencereden balkondan atılıp, düştü" denilen, "nasılsa korunmasız denilerek toplu saldırıya kurban edilen gencecik hayatların soldurulduğu bir memlekette sevgilisinin yaşadığı şehre gitmek en iyi htimalle bu riskleri göğüslemektir..!
Hadi iyi bir yiğit çıktı, akıllı ve deli gibi seviyah emmesıkıntı emme buna da eyyi dedik, o çocuk o kızı madur edebilecek her ihtimalden korumalı.
12 Yorumla- +1 yıl
Ya azelcan.. bu eleman her ihtimalden öyle sakınmış ki kızı.. benim için sen gelme o yolu ben gelirim diyememiş.. ve bu canım kızımız babasıgile başka bir şehre gidiyorum deyip bambaşka bir şehirde inmiş.. Otobüste oğlanın biri bu başında kavak yelleri esen kıza takılmış ona laf atıp durmuş otobüste bakışlarıyla rahatsız edip durmuş.. o sırada jandarma durdurmuş otobüsü.. kız ailesinin anlayıp haber verdiğini düşünerek kalp krizi geçireceği sırada.. kızı rahatsız eden çocuğu asker kaçağı olarak otobüsten alip götürmüşler.. ah azelcan ah.. o zaman ki cesaret neyin cesaretiydi.. anlatsam roman olur derler ya o hesap..
Benim açımdan şu şekilde, erkek böyle bir centilmenlikte bulunabilir. Bulunmaması durumunda hiç sorun olmaz, ama en azından teklif edebilir yine de canı sağolsun ne diyelim. Kadının gelebilecek nakiti varsa gidecek de vardır diye düşünüyorum, sorun olmaz. Yoksa eğer zaten ödemeli, aksi türlü de kadın yardımcı olurdu adama çünkü. Sadece bu hareketle cimrilik sıfatını yakıştırmayı doğru bulmuyorum. Ödemesi de kadının herhangi bir mahcubiyet hissetmesine sebebiyet vermemeli, yeri geldiğinde her ikisi de birbiri için harcama yapabilmeli, paylaşmak ilişkide en tatlı şeydir. 😃
13 Yorumla- +1 yıl
Bu yolu giden kız zaten hiç sorun etmemiştir de.. işte.. insan bir teklif de bekliyor..
- +1 yıl
Teşekkür ederim detaylı yorumun için 👍😊
- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılBir ilişkide, her iki taraf da katkıda bulunmalı ve sorumluluklarını üstlenmelidir. Bu nedenle, sevgilisinin yaşadığı şehre giden kızın geri dönüş biletini erkek alabilir, ancak bunun tek sorumluluğu olması gerekmez.
İlişkilerde işbirliği ve karşılıklı destek önemlidir. Bu durumda, geri dönüş biletinin maliyetini paylaşmak veya sırayla bilet almak gibi bir düzenleme yapılabilir. İkisi de maddi imkanlara ve ilişkinin dinamiklerine bağlı olarak değişebilir.
Önemli olan, birlikte karar vermek ve birbirlerinin ihtiyaçlarına saygı göstermek. Eğer erkek, sevgilisinin geri dönüş biletini almak istiyorsa ve bu konuda anlaşırlarsa, bu harika bir destek göstergesi olabilir. Ancak, her iki tarafın da ilişkide eşit sorumluluklar üstlenmesi önemlidir.
10 Yorumla
+1 yılKız öğrenci olduğu için ince düşünüp alabilir. Ama almak zorunda değil. Benim bir arkadaşım vardı üniversitede o çalışıyordu. Ben öğrenci olduğum için bazı şeyleri bana hissettirmeden yapardı ve yardımcı olurdu. Bu kişi de kıza direkt biletini ben alayım mı diye sormaktansa hadi biletini alalım diyip alması daha iyi olur sanki.
21 Yorumla- +1 yıl
Doğru..
+1 yılBence bu şartlarda gidiş dönüş biletini erkek olmalı diye düşünüyorum.. Maddi konularda kadının elinin cebine gitmesi beni nedense çok rahatsız ediyor.. Belki doğru olan ya da olması gereken bu değil ama benim fikrim bu..
32 Yorumla- +1 yıl
Bir de böylesi fedakarlık yapan biri için.. gerekli aynen..
- +1 yıl
Kesinlikle katılıyorum. Buluşmada kadının erkeğe gitmesi hele de erkeğin hiç hesap ödememesi ikisi de çok çirkin benim için bu iki olay ilişkinin bitme nedenidir. Erkek erkek olsun.
+1 yılBiletini mi almadı? Bu düşüncesiz bir hareket çok bilet parası harcamak istemiyorsa sürekli bilet alıp kızın yanına taşınsın, eşimle uzak mesafe ilişkisi yaşamıştık sevgili iken doğrusu hybrid, benim olduğum şehirde tanıştık şehrine döndü bir daha geldi Aylarca yine dönmek zorunda kaldı, borç harç içinde olduğum yıllardı ailemin kötülüklerinden dolayı beni süründürdüğü, yanına giderdim yine arttırıp para bir dahakine gider gidiş dönüş alırdı, çok zorda da olsam yanımda oldu bir süre sonra borcu beraber ödeyelim dedi rahata çıkabilmem için benim, o dönem işimde geliştim yükseldim,
Şimdi 2 senedir evliyiz..12 Yorumla- +1 yıl
Adam memursa peki? .. hayırlı uğurlu olsun bu arada evliliğiniz..
- +1 yıl
Biletini almamasını açıklayamaz kız başka şehirde öğrenci ise bir de yani, mümkünse o şehre geçip ayrı eve çıkın ta da memur yılına bağlı olarak tayin ister ama bir bilet bile almaktan erinen adamla şu sorudaki gibi ise her şey, olmaz gelecek
Gizli Üye(30-35)+1 yılKızın maddi konuda kafasının rahat ferah olması elbette erkeğe yakışan durum olur. Bu böyle bir buluşmadada hayatın başka alanlarında da.
kadınlar korumacı ve sahiplenicinin ister ve rahat güvende hissetmek ister.
Erkeğin bu tarz kaygılarla muhatap etmemesidir kadını esas mesele.
32 Yorumla- +1 yıl
Doğru 👍
Cevap sahibi+1 yılTeşekkür ederim
Gizli Üye(30-35)+1 yılÜniversitedeyken arkadaşımın sevgilisi gelmişti. Dönüş biletini benden borç alıp aldılar. Borcu ödemediler bileti ben almış oldum. Başka bir zamanda çocuk doğumgünü sürprizi yaptı arkadaşıma. Pastayı alıp gelir misin dedi. Pasta, içecek vs her şeyi ben aldım. Parasını ödemedi. 😂 Valla onlar gezip tozuyordu parayı ben ödüyordum. 😂😂
14 Yorumla- +1 yıl
😅 ay ya.. olmamış bu
Cevap sahibi+1 yılAynen olmadı. yapılır mı bana? 😂
- +1 yıl
İkisi de odunmuş onların..
Cevap sahibi+1 yılAma benim gerçeği fark etmem daha fazla zaman aldı. 😇
+1 yılKesinlikle almalı. Kendisine yemek ısmarlayan birine tatlı veya kahve ısmarlamaya çalışmak hoş bir hareketti. Ona misafirliğe giderken bir şeyler almak da gerekliliktir. Bilet almama durumu sadece şu şekilde olabilir, deplasmanda olan tarafa ev sahibi taraf her şeyi ısmarlamıştır. Gidilen her yerde hesabı o ödemiştir. O durumda gidiş geliş bilet ücreti misafire aittir.
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı.
+1 yılHmmm. Cok anormal kosullar olmadiktan sonra erkek bunu odemeli. Hatta cebine harclik koymali. Ben olsam oyle yapardim. ancak kisilik olarak uzaklardan birinin beni gormeye gelmesini saglamak yerine benim ona gitmem gerekir. Ailesi sikinti etmesin isterim.
20 Yorumla Öğrenci bir kız benim için bu kadar fedakarlık yapsa öderdim elbette.
Durumu kötü mü acaba bilemiyorum imkanı olmadığı için teklif etmemiş olabilir ama kızın bu kadar fedakar olması da iyi değil
22 Yorumla- +1 yıl
Çalışan biri için.. koymaz sanırım bir bilet..
- Aşk İlişkileri konusunda 849 cevap paylaştı.
+1 yılBence yapmalı çünkü erkek adam bazı şeyleri halletmesi doğru olan davranıştır benim bildiğim yol parasını üstlenir hatta gideceği şehirin otobüsüne bindirir yolcu eder sonrasında ara sıra irtibat kurar taki evine sağ salim ulaşana kadar haberleşir olması gereken şey bence budur
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 9,6b cevap paylaştı.
+1 yılErkeğin alması güzel olur. Sonuçta kız öğrenci herhangi bir yerden geliri olmadan kendi isteğiyle gelmiş.
Lakin çocuk teklif etmiyorsa ve parayı seven biriyse cimri denebilir.
Parayı sevmeyen biriyse cebinde parası yoktur.. O yüzden teklif etmeye çekinmiştir.
Bunu bilemeyiz.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yılSevgilisi olduğu sürece onu ziyare gelmiş. Bir jest yapıversin. Kız öğrenci ne olucak ki yani. Dönüş bileti alınmıyorsa kızı sahiplenmiyor. Hatta umursamıyor.
22 Yorumla- +1 yıl
Bu doğru..
- +1 yıl
Seven erkek her zaman sahip çıkar. Sevdiğini yüzüstü kendine bırakmayı pek yakıştırmaz.
+1 yılBence cimri , yani öğrenci olmasada sırf onun için gidilmesi sebebiyle bile centilmenlik yapabilirdi, aynı şeyi bir kadında yapmalıydı yani cinsiyet ayrımı yok bu konuda bana göre , ben çok kez masada hesabı yol ücretini yol üstü alinan bir seyin parasini falan ödedim
11 Yorumla- +1 yıl
Cinsiyeti olmamalı haklısın.. sonuçta senin şehrine kalkıp geliyor aynen.. bu bir nezakettir..
Aşk İlişkileri konusunda 927 cevap paylaştı. Sadece giderken değil, hem gelirken hem de giderken jest olsun diye alırsın bileti. Gelen kişi senin için geliyor çünkü o yüzden alınması gerekiyor diye düşünüyorum
11 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle..
Hem geliş hem gidiş alırım. Kız benim yanıma gelecek ona para mı harcatırım. Bulurum buluşturum prensesler gibi ağırlarım.
23 Yorumla- +1 yıl
Bunu yapmayan sevmiyor diyebilir miyiz sence
- +1 yıl
Haklısın..
+1 yılBen tek taraflı ödemelerden rahatsız olurum..
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,3b cevap paylaştı. Elbette gerekir çünkü kız benim için o kadar yol gelmiş ve bunu benim yapmam ona olan sevgimin nasıl olduğunu da gösterir
23 Yorumla- +1 yıl
Bu sinyalleri alamıyoruz 😊
- +1 yıl
😂 çekiyorum sanki
Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. Ben oksam alırım ya da arabamla kendim bırakırım evine sağ salim. Hem yol boyunca da birlikte olurduk, seve sevişe giderdik ne güzel. 😎
14 Yorumla- +1 yıl
😅 tam senlik
- +1 yıl
Sevdiğim biriyle evet güzel olurdu..
Gizli Üye(25-29)+1 yılSevgilisinin yaşadığı şehre giden kadının, geri dönüş biletini erkek almalı mı? Erkek çalışıyor, kadın öğrenci ve çalışmıyor. Şimdi bu erkeğin kadının biletini alması gerekir mi?
Evet durumu varsa, dönüş biletini ayarlaması klas bir hareket olur.10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen ve eski sevgilim çalışıyorduk. Benim yanıma geldiğinde bile para ödetmezdi. Ben onun şehrine gittim. Uçak biletlerinden içtiğim suya bir kuruş ödetmedi. Gerçi hiçbir sevgilim ödetmedi. Ben doğru insanlar seçtiğimi düşünüyorum.
12 Yorumla- +1 yıl
Ne güzel.. böylesi herkesin kendi hayatından kesitler olan yorumları seviyorum 👍
Cevap sahibi+1 yılAslında bütün yorumları öyle bekliyorum da. Genelde herkes yalan şeyler yazıp akıl verme peşinde.
- Aşk İlişkileri konusunda 340 cevap paylaştı.
+1 yılBen olsam ederim, neden etmeyeyim ki. Kız arkadaşım sonuçta, değil biletini almak, gerekirse kendim götürürüm
13 Yorumla- +1 yıl
İşte bize bunlarla gelin 😅👍
- +1 yıl
E ama olması gereken değil mi, yahu insan sevdiği için yapmaz mı, gerekirse kucaklar yine götürür.
Ucuz değil aşk dediğimiz şey. Seven sevdiği için gerekirse dünyaya savaş açar - +1 yıl
Ne güzel bir yorum👍
+1 yılEğer kız çalışmıyor ise elbette. Hatta çalışıyor olsa bile yardımcı olurum yani.. Masraf ettirmem açıkçası. :)
11 Yorumla- +1 yıl
👍 aynen
- Aşk İlişkileri konusunda 8,6b cevap paylaştı.
+1 yılBirde sevgilisine supriz yapıp yaşadığı şehre gelip buluşmaya gelmeyen erkek müsveddeleri var burada erkeğim delikanlıyım diye geziyorlar
11 Yorumla- +1 yıl
Onlar zaten çok ayrı bir vaka..👍
Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. Bunu teklif dahi etmeyen erkek için hanım kızımız bir daha zahmet edip o kadar yol tepmesin. Onun yaptığını çorumlu bile yapmaz.
18 Yorumla- +1 yıl
😊 yıllar sonra bu riski göze alıp altı saatlik yol tepen bu kızımız çok pişman olmuştur değil mi asil..
- +1 yıl
Gömmüş gömmüş 😅
- +1 yıl
Artık saf mi akilli mı tartışılır 😅
- +1 yıl
😅.
+1 yılAlmalı mı bilmiyorum hiç bunu böyle düşünmedim çünkü genelde teklif eder yani iki kez gittim gittim zaten memleketine ama genelde arabayla dönüyoruz hiç otobüs ya da uçakla dönme gibi bir durumum olmadı
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 865 cevap paylaştı.
+1 yıldirekt arabayla birakmasi gerekiyor sgcsşmxjs ver kirmizi isikta opmesi
12 Yorumla- +1 yıl
ve her* yazmaya calistim
- +1 yıl
😅 öpe öpe yollar.. güzel olurdu
+1 yılCimri tabii ki ne güzel ya hem ayağına git hem bedava valla bu erkekleri çok şımarttınız
11 Yorumla- +1 yıl
Haklısın..
Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı. Erkek dediğin otobüs firmasını alıp öyle göndermeli
11 Yorumla- +1 yıl
😅 . o kadar da diil
Gidiş dönüş ben alırım biletini dedik, 1 kez olsun gelmedi
14 Yorumla- +1 yıl
Sevmemiş
- +1 yıl
Fedakârlık yok.. sen gitseydin
+1 yılNe diyonuz ona giden yollarda az mı yol parası döktüm erkek mi alıyordu bileti 🙄
11 Yorumla- +1 yıl
Odunlar çok..😅
+1 yılBöyle adamları bulup bulup sonra herkese trip atıyosunuz işte.
12 Yorumla- +1 yıl
😅.
- +1 yıl
Yalan mı asuman
- Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.
u +1 yılKız öğrenci olmasa bile erkek değer veriyorsa hiç düşünmeden bilet alır. Sevdiği kadın sonuçta.
11 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle
- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılBunu sormak tartışmak bile saçma olacak çünkü seven erkeğin gönlü ayağına çağırmaya bile razı gelmez
11 Yorumla- +1 yıl
Bu da doğru ya..
Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı. Evet tabii ki almalı, telifi dahi etmeyen erkeğe öküz denir ayı denir görgüsüz denir.
11 Yorumla- +1 yıl
😅👍
- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılKız öğrenci olduğu için biletleri almalı prenses erkek.
11 Yorumla- +1 yıl
😅.
Aşk İlişkileri konusunda 946 cevap paylaştı. Yani bu bi tartışma konusu olamazki o çiftin arasındaki samimiyete muhabbete bağlı bişey
112 Yorumla- +1 yıl
İlk görüşme değil tabiki bu.. birbirleriyle sevgililer..
- +1 yıl
Sence kalkıp sevdiği adamın yanına giden kız bu sebepten soğuk yapar mı..
- +1 yıl
Yapmaz da.. erkek de ince düşünceli olmalı ama..
- +1 yıl
Üzerinde paran var mı.. bulunsun yolda ola ki bir şey olur.. deyip yolcu ederken verebilir örneğin..
- +1 yıl
Neden 🙄
- +1 yıl
Direk vermeli o halde 🙄 sonuçta yol bir risk her yönden..
Aşk İlişkileri konusunda 6,3b cevap paylaştı. Hem ayagına gideceksin hemde bileti kendin alacaksın kusura bakmada kerizlik
11 Yorumla- +1 yıl
😅. Yok yok kusura bakmadım.. haklısın ne diyeyim ki..
Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. Okadar yolu çocuk için gelmiş ekonomik durumu sanıl bilmem ama alabilir tabi bileti
17 Yorumla- +1 yıl
Çalışan birinin cebinden bilet parası da çıkar sanırım..
- +1 yıl
Geçmiş gitmiş bir şey diyeyim..
- +1 yıl
Herkese örnek olsun diye tecrübe aktarıyorum burada 😅
- +1 yıl
😅👍
+1 yılGidiş dönüş almalı bence... Kız öğrenci haliyle geliyorsa beyimiz de elini cebine atsın bir zahmet.
14 Yorumla- +1 yıl
😅 evet ya..
- +1 yıl
Öyle bir sevgilim olsa para pek sorun olmazdı yani. Ama açıkçası kızlar da rahattaki poposunu kaldırıp gelmez kolay kolay :)
- +1 yıl
Giden kız enayi dimi 🙄
- +1 yıl
Yok ona can feda :)
Siz bekar mısınız bu arada
+1 yılBen olsam gidis donus biletlerini alirdim kizin. Boyle ufak seyleri ona yuk etmezdim hem de ogrenciymis ustelik. Hatta ogrenci olmasa, parasi bile olsa alirdim hicbi sekilde ona para harcatmazdim.
10 Yorumla
+1 yılBenim için benim şehrine gelen sevgiliyi dönüşte atar arabaya o yuolu beraber çeker evine kadar bırakıp tekrardan geri dönerim hatta onun şehrinde 1 gece 2 gece kalıp dönerim.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı.
+1 yılDüşünse güzel olur. Düşünmüyorsa da bir şey denmez. Kız gitme kararı almışsa geri dönüş planını da muhakkak yapmalı
20 Yorumla İkiside çalışıyorsa böyle birşeye gerek yok ama kız öğrenci ise erkekte çalışıyorsa böyle bir jest yapabilir.
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Ne olursa olsun hem biletini hem masrafini öderim. Kadin bu.. Erkek adam korumali ödemelidir.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen enayi gibi hep kendim aldım üzerine kazık yedim, kullanıldım kızlar akıllı olun böyle insanlarla vakit kaybetmeyin.
11 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle..
+1 yılgidiş dönüş biletini de almalı... çalışmadığım dönemlerde sevgilim hep öyle yaptı. Söylemeye teklif etmeye bile gerek olmamalı
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 6,8b cevap paylaştı. Ben üniversitede okurkem bile hem gidiş hem dönüş alırdım. İkimiz de öğrenci olmamıza rağmen sinema, yemek, kahve... vb ben ödeyince mutlu olurdum
10 Yorumla
+1 yılÖnce araba seçtiririm. (HEPSİ FORD) daha sonra seçtiğini alır yanıma oturtur kendim bırakırım yol boyuda severim
10 Yorumla
+1 yılBu tarz şeyler hiç masaya yatırılmamalı bile. İster kadın alsın ister erkek şartlar neyi gösteriyorsa o olur.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılYani tabi okadar gelmiş tabiki de alınmalı sorulması hata bunun
10 Yorumla Gidiş dönüş alması lazım. Erkek dediğin şanına yakışır davranır.
10 Yorumla
+1 yılEvet almalı, erkeğin maddi sorunu yoksa gidiş dönüş biletini alması bile normaldir
10 Yorumla- Devamını Gör (98)
Devamını Gör(143)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilisinin yaşadığı şehre giden kızın, geri dönüş biletini erkek almalı mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer