Sevgilimden yeni ayrıldım 1 aya yurt dısına gıdıyorum bir ay sonra gidecegımı bilen erkekler benden kacar mı
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
23Cevap
Bende yasiyorum yani zaten yari yabanciyim sevgili yapsan olur sadece anlaşilmak önemli ve dininiz ayni olmali buda önemli herkes dinine cok düskün öyle laylaylom degil
Yakında sevgili dışına yerleşiyorum yurt yapsam saçma olur mu mu?
What
What mi?
what ne demek bilmiyosun cahil
ampüle giden enerjiden vermek istemiş sana
What ne demek lan 🤠
kim bilir ne demek :)
Artık kimse ona bakmıyor ayıralan hemen başkasını buluyor aynı günde
Geçici olur. Sizin için çok da alışılmadık olmasa gerek
Seni vize olarak görenler yapışır bile merak etme ahshs
Kim kendini riske atar bile bile onu bırakıp gideceğini
Kaçmaz da düşüncesi farklı olur 1 ay koşa bir süre bence.
Aşık olsan bile sonrası var yani.
arkadas bu ne hiz bu ne eksiklik hissidir aga, ben 23 sene olacak halen bir tane olmamis sen 1 ay sonra yurtdisina gidecek dert ettigin seye bak. Gittigin ulke de yap napiyorsan
Niye kaçsınlar herkes dalgayı sıvazlar hazır olda bekler ayol saçmalama yahuuu
Benimle önce sesli sonra görüntülü konuşun birbirimize uyarsak 2 haftaya buluşuruz siz gidince belki kopar ben de gelirim
Bence saçma olur. Zaten gideceksin duygusal bağ kurmaya gerek yok.
Ben kaçmam kanka beni de götür
Götüremem ki okumaya gidiyorum 4 sene gönül işlerine mola verecegım 😂
Nereye gidiyorsun
Kırgizistana
Haa gelmem oraya kanka ya
Neden
Soğuk olur
Sence bir ayda bana aşık olucak erkek bulabılır mıyım ya aşk yaşamak istiyorum gitcegımı bilse de bana aşık olan deger veren olur mu ki
Olur ya hatta aşık olursa bekler bile
Ben evlenilecek kız değilim ki
Hayatım ben de evlenilecek biri değilim
Neden değilsin benim gibi adın mı çıktı?
Ahahahahaha yok ama bilmiyorum kendimi öyle görüyorum galiba
Sence adı çıkmış bir kıza aşık olabılır mi bir erkek
İlerisi olmadıgını bile bıle
Neden öyle görüyorsun ki 😂
Seninle geçmişi konuşan bir erkekle birlikte olma zaten aq ya
Bilmiyorum 😂
Beniö geçmişimi konuşmayan yok ki
O istese ailesi istemez yani
Kim evlenir ki ailesinin istemedıgı adı cıkmıs kızla
Seni tanımayan birini bulursun ya
Ben senin adının çıktığını bilmiyorum mesela tanımıyorum seni
Öyle düşün
İfşalarım var baya ya :(
Belki izlemişsindir bile ifşamı
Lan ifşaların hiçbirinde yüz gözükmüyor ki
Bilemiyorum
Benimkinde gözüküyor :( ben mlım cunku
İşte bu konuyu açmazsan kimse bilmez merak etme
Bunları düşünmezsen daha mutlu olursun
Sen olsan evlenır miydin böyle biriyle kimin ailesi kabul eder ki böyle birşeyi
Kabul eden olsa aıledı hayatta etmex yani
Düşünmeyip ne yapıyım ki gerçekler bunlar
Ben aşık olursam geçmişini sallamam hiç hatta biriyle sevgili olduğumda geçmiş ilişkilerini sormam bile önümüze bakarım
Ailemin de ifşadan filan haberi olmazdı zaten
Olursa ve evlenme bu kızla derse peki?
Yani şoyle yaşlı ınsanların kulagına gitmez salınıyor ama dedikodu denen bir şey var :(
Ya kankacım seni tanımayan bir aile nereden öğrenecek aq senin ailen mi söyleyecek
Sanılıyor*
Özelden yaz da konuşalım
Knk nişanlandınıx diyelim hiç akrabalarla falan tanışmayacak mı bu kız
Ee tanışınca nolcak
Hadi diyelim nişanlıyken tanışmadı evlenınce de ailenin kulagına gitse sıkıntı olmaz mi gelinlerini canından bezdırmezler mi hakaretlerıyle
Akrabalardan görn olduysa
Hem diyelim ki instada eşinle foto paylaştım 500 takipcın var bunlardan biri gorduyse?
Ay sen çok saçma düşünüyorsun ya evlendikten sonra herkesten uzakta ayrı izole bir şekilde yaşarsınız müthiş olur
Benim sosyal medyam yok bu arada 😂
Jajajajsj çok isterim bunu da boyle bir şey isteyen bir erkek var mıdır ki 😂😂
Bilmem ki
Hadi akrabalardan izole olduk diyelim. Peki ya arkadaslaro gorduyse ne derler adamla dalga gecmezler mi? Ya da yengelerine sulanmazlar mı? Hatta çocuklarımız oldu diyelim çocuk annesıyle fptosunu paylastı arkadasının babası tanıdı kızı sonra cocukla dalga gecmezler mi
Yok mudur dersin
Herkesten izole yaşamak mütiş mi sence gercekten kimsesiz 😂😂
Yapayalnız
Bence çift birbirini seviyorsa her şey harika olur
Jahahajsh açmayı fuşunmuyor musun ilerde de😂
Diyorsun
Bir iki ülkeye daha gidiyim açarım belki güzel postlar atarım ama iki yıldır yok ve mutluyum 😂
Herkes karsı gelse de çocugun ailesi de dahil, üstesınden gelebilirler mi bütün zorlukların? Ailesi kabul eder mi sonradan kızı donucta gecmıs gitmiş
Sonradan da öğrenmeleri mümkün değil ama öğrense bile cahilliktir yapmış bir hatadır diyip geçer gider diye düşünüyorum
Ahajajjs ay sen bir iki ülkeye gideyım acarım belki dıyorsun birde evlı olsan yüzde yuz acarsın o halde sanırım 😂 ay herkrs de de bir ünlü olma merakı ya dosyal medya anamı aglattı aw önceden ne guzel adın çıksa da taşınıyordun bitti gitti pof 😂
Nalaka evli olsam yüzde yüz açardım filan onu anlamadım benim şu an için açma fikrim yok ama sosyalleşemiyorum anladın mı sosyal medya o yüzden gerekiyor bir yerde
Bakalım kısmet ya
Bir iki ülkeye daha gitsem belki acarım dedin ya o yüzden. Eşinde olsa diyorum yurt dışında gezerken beraber foto cekılsenız paylasmadan duramazsın heralde onları 😂
Yoo eşimin varsa benim niye açma ihtiyacım olsun 😂
Neden sosyalleşemiyorsun ki?
Onunda yoksa 😂😂
Bilmem hep işten eve evden işe bir hayatım var
Onun da yoksa sosyal medyasız daha mutlu oluruz bence aq 😂
İnstagramın olsaydi ne değişvekti ki evden işe işten eve konusunda 😂
Bende instagram insanı daha çok eve kapatıyor
İnstadan birilerine yürürdüm heralde ya 😂
Ya benim de çok vaktimi alıyordu o yüzden kapatmıştım
Olabilir ya belki sosyal medyası olmayan ilk çift olarak tarihe falan seçersiniz 😂
Hahahahajhsjsjsjsjjdhdhshh
Kısmet 😂
Ay çok güldüm Allah da seni güldürsün
Amin amin
İnstadan yürümek sıkıntı değil mi ya herkes tanıdık kime yürüyeceksin jdodpd
Amin diyen kız geldi aklıma 😂😂biliyor musun o kızı
Sen küçük şehirde mi yaşıyorsun aq ne tanıdığı bir yerden ortak birini bulursun ya da tanımadığın birine takip atar mesaj atarsın
Hayır bilmiyorum 😂
bir şey soracağım sen neden herşeye okey diyorsun geçmişe takmıyorsun bir çok erkek hayatta kabul etmez yani
Ben böyleyim kanka benden öncesi beni ilgilendirmez
Aaa ama onu bilmen lazım çok şey kaçırıyorsun 😂
Kaçsın gitsin napıyım 😂
Amin yaz youtubeye 2.9 m izlenmesi olan videoya tıkla 😂
Tamam bakarım 😂
Ya da amın diyen kız yaz dkodpd
Seninde geçmişte hatların olmus sanırım o yuzden anlıyorsun yanliş mı dusunuyorum 😂
İzledim komikmiş 😂 yani çok bi hatam olmamıştır benim ya bilmiyorum
Melekmisin o zaman aw bu kdr empati sahibi insan pek bulunmuyor 😂düşene bir tekme daha atmak isteyen çok
Ayy evet parodılerı falan da var onlar da çok komik sjdodşldödlx
Bilmiyorum ya öyle büyütüldüm eğitildim filan heralde 😂
Ailen de mi senin gibi yani? onlar da mı geçmişe bakmazz
Aşırı güzel yalnız ya düşünce yapını çok beğendim
Bakmaz tabii sorgulamazlar da ama ailene bakarlar
Teşekkürler
Neden aileme bakarlar?
Neyine bakarlar yani
Bilmem ailesi bize uygun mu diye bakarlar galiba ben de anlamıyorum
Tam olarak neyine bakarlar bilmiyorum 😂
Çok enteresan geldi. Size uygun aile nasıl oluyor
Ya kız iyiyse ve ben seviyorsam ailem hiçbir şey demez diyemez o kadar
Ya sen hiç ailesi bize uygun mu diye bir soru duymadın mı
Şirket birleştirme durumları gibi mi hani türk filmlerinde oluyor ya 😂😂😂
Ulan filmlerde bile geçer yani 😂
İşte saçmalık yani
Ailesi uygun değilse de mi diyemez?
Erkek kadınla evleniyor aileler de birbiriyle evleniyor 😂
Nasıl diyemez. ya bu evlenirsen senınle konusmam falan derse
Ya önemli olan kız o iyiyse gerisini çok sallamazlar
Hahahajaj yok be ne gerek var 😂hem bakalım aynı şehirdeler mi aileler 😂
Öyle bir şey de demez bir tane oğlu var yani ne diyecek ahahahaha 😂
Aynen o da var 😂
Türk filmlerinde fuydum sadece ailese bize uygun mu lafını 😂😂😂😂😂😂
Ailesi*
Evet neyse ben kaçıyorum hadi görüşürüz
Gel kırgistana götüreyim seni 😂😂
Yok soğuk olur ama üç dört günlüğüne gelirim vize istiyor mu 😂
Yok istemiyor kısa sureli seyahat için. Sen beni koreye götür zaman?😂😂
Ben Japonya’ya gittim Kore’ye gitmedim 😂
Aa pardon kore sandım ppyi görünce kdldld birbirlerine çok benziyorlar ya Asyalılar. Tamam Japonya da olur Japonyada okurumm😂
Tamam anlaştık hadi görüşürüz 😂
Ee nasıl gidecez japonyaya 😂
Arkadaşım ben gidiyorum sıkıldım yorumlaşmaktan 😂
Çok mu sıkıcı konuşuyorum
Yoo özele gelmiyorsun buradan konuşuyoruz aşırı saçma geldi
Açıksan sevişirsen kabul ederler
Yapmamanı tavsiye ederim
Baya bı saçma olur hatta
1 aylık sevgili mi olur azcık da boş dur
Onu da götüreceksen kaçmaz.
FB yap geç
Aşk iştiyorum
Tamamda gidiyosun ne aşkı
1 ay yeterli bir süre 🥵her türlü takılırız
Ben aşk istiyorum
Öyle bişi diil aw
türkiyeye kaçarlar seni görünce :D
Evet saçma olur
Daha çok yapışır
Yurtdışında yap.
Sen bilirsin
1 ay boş kal
Gider gitmez sevgilimi yapcan Çokmu acil yani
İstersen o bir ayda ben senle ilgilenirim
spk mısın
Ne alaka
Sen bilirsin
Hangi ülke
Kaçmazlar.