Seni sana anlatamam kafayı yersin, bu aşka bir deli yeter dediğiniz birisi var mı? 🤩😂


Yok ya böyle birisi olmadı açıkçası yani aslında böyle birisi olduğunu sandığım insanlar hayatıma girdi çıktı da hepsinin palavra olduğunu sonradan gördüm.
Ahahah😂😂😂Şu an öyle özel anlam arz eden biri yok. Ama bir insanı kendisini kendine sayfalar dolu anlatırım analiz gözlem yorum için yaratılmışım😜😂
😂😂 biliyorum yaparsın öyle şeyler
😂😂
Cevap
5Cevap
Seni sana anlatamam isyan edersin söylediğim bir şarkı var 😂
Hayır yok öyle biri maalesef
Evey var tabiki.. @oɿƚꙅɘɒm beyfendi seni sana anlatamam.. 😍😅
Evet*..
@oɿƚꙅɘɒm kalbimi bırakayım ben buraya o zaman.. 🥰😍❤️
Yaşatmayı tercih ederim.
Güven ve sevgi oldukça şova gerek yok.
Kimseyi kimseye anlatamam herkes Kendini tanısın.
Anlatırım. Herkes kendisiyle yüzleşmeli. Acımasızca olabilir ama kaçmaktan daha iyi bir çözüm.
Şey diyorum ben "beni benden alırsan seni sana bırakmam" hahahaha. Şaka şaka 😂
Yok kardeşim ben kendi kendime anlatıyorum hep😂
Nerdesin başımın tacı 🤣🤣
Gördüm ben otobüs bekliyordu 😂
🤣
Belki vardır belki yoktur. :D
Yoo o kadar uzun uzun anlatamam😀
Olabilir de olmayabilir de. d
Hayır yok öyle biri
Yohtur vallahi
Hayır yok
evet var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?