Evliyken nasıl olduğunu anlayamadan başka birine aşık oldunuz mu?

Yargılamak isteyenler olacaktır. Hak veririm. Bende sizinle aynı fikirdeyim. Büyük konuştuğum için mi böyle bir durumun içine düşmekten çok korkup çektiğim için mi bilinmez. Düştüm bir durumun içine. Fizyolojik olarak aldatmadım ama başkasına karşı hisler beslemek, gece gündüz onu düşünmekte aldatmak bunun bilincindeyim. Engel olamıyorum. İşin kötüsü aşık olduğum kişi bana duygularını açtı. Ona bende seni seviyorum diyemedim. İnkar da edemedim. Kimseye haksızlık etmek istemiyorum. Ne yapmalıyım? Bana aklı başında olan ya da cesur birileri yol gösterebilir mi? Çocuğum yok, elimde mesleğim de var. İtiraf eden adamla şu an hiç bir şekilde telde bile görüşmüyorum, iletişim tamamen bitti ama hayatıma odaklanamıyorum. Gerçek bir duygusu var mı? Hayat düzenimi alt üst ettiğime değer mi? Aynı anda iki adamla olamam. Belki en doğrusu ikisi ile de olmadan tek olmam bilmiyorum. Çıkmazdayım.

Evliyken nasıl olduğunu anlayamadan başka birine aşık oldunuz mu?
Cevapla