Arkadaşlar benim için dönüm noktası lütfen yardımcı olur musunuz?

Merhaba! Arkadaşlar. Bundan 4 ay önce 5 yıllık ilişkim bitmişti sebebi ise basit bir olayın aile ortamında hararetlenmesi. İlişki içinde ilgisiz beni boğuyorsun diyordu, sıfır ilgisiz değil ama ilişki içinde olduğumu sorguladığım dönemler olmuştu. Kavgalı barışmalı bir yandan her şeyi paylaşmalı bir ilişkiydi. Neyse ayrılırken ikna etmek çok uğraştım ama istemiyorum biz evlensek bile yapamayız boşanırız, önüme bakıcam hayatıma odaklanıcam ama bunu sensiz yapıcam deyip gitti. Ve 4 gün önce çıkıp geldi ben senin kıymetini bilemedim beni affet sana çok kötü davranmışım üstüme titrediğin için götüm kalkmış sensiz olamayacağımı anladım ben seni istiyorum ben herkesi karşıma almaya hazırım ne istersen o şekilde olacak her şey ailemin yaptıkların da farkındayım. Hata yaptım büyüklük sende kalsın bana son bi şans ver falan diyor bunlar yaşanırken çevreden halinin çok kötü olduğunu duyuyorum hep. Her neyse her şeyi toparlayacağını eskisinden güzel olacağını söylüyor. Arkadaşlar ne yapacağım insanlar değişir mi?

Arkadaşlar benim için dönüm noktası lütfen yardımcı olur musunuz?
Cevapla