Biriyle 1.5 yıl ayni evde yaşa o seni bir kız yüzünden bıraksın ama o kızın başkasıyla evleneceğini duysun?

İlahi adalet kendimi okadar çok kötü hissediyordum ki. Ben hayatımda ilk defa böyle bir şey yaşadım. biriyle aynı evde kalmak gibi. Ve yani sanki eşimden ayrılmışım gibi bir his var. Sadece ağlıyorum. Ve utanmaz gibi bir de kahkaha attığı fotoğrafı sürekli değiştirip değiştirip koyuyor

Biriyle 1.5 yıl ayni evde yaşa o seni bir kız yüzünden bıraksın ama o kızın başkasıyla evleneceğini duysun?
Cevapla