Hayalimizdeki insanı bulacağız diye ya doğru insanı kaçırdıysak?

Kafamda bir karakter beliriyor ve sadece öyle birisiyle mutlu olacağıma inanıyorum. Sıradan evlilikler yapmak sırf evlenmek için evlenmek istemiyorum ya da yalnız kalmayım diye ilişkiye başlamak istemiyorum. Öyle biri olsun ki diyorum birdaha gelsem dünyaya yine onu seçerdim diyeyim. Herkes artık birisiyle dene, nereye kadar diyor ama yalnızlığımı takmıyorum çünkü o kadar inanıyorum ki beklediğime değeceğine sonra diyorum ki ya sen kendini kendi kafanda çok büyütüyorsan , ya sadece hayalse bunlar ya öyle biri yoksa ya doğru insan geldi ama ben geri çevirdiysem?

Hayalimizdeki insanı bulacağız diye ya doğru insanı kaçırdıysak?
Cevapla