AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
61Cevap
Hala ona aşık
Bitirmiş ama onu çoktan ilişki içinde bitirmiş bunu konuştuk onunla sürekli kavgayla tartışmayla geçmişte ilişkileri sonra da bitirmiş nişanlım
Onu unutamasa niye benimle nişanlansin ki
Unutamadığı onu unuttuğu için
Eyvah eyvah
Noldu
Aldatmak için
Nasıl
Öyle
Nişanlımla eski sevgilisi konuşmuş. Saygı çerçevesinde konuşmuşlar öncesinde konuşamamışlar bazı şeyleri tamam bişey demedim. 2 saat falan konuşmuşlar. Helallik falan almışlar en sonunda kız da numaramı sil daha konuşmayalım demiş ama nişanlım hala silmemiş kızın numarasını. Niye silmiyor olabiliir?
Aldatır
Napmaya çalışıyor sence
Aldatmaya
Aklı onda mıdır sence
Evet
Ama bitirmiş çoktan ilişki içindeyken bitmiş duyguları çok yıpranmış sonra zaten nişanlım bitirmiş. Çok yıpranmış ilişkide iletişimsizlik varmış o yüzden o zaman konuşamamislar bazı şeyleri. Bunu ortak arkadaşımız dedi
Kız sil diyince WhatsApp profilini kaldırmış. Aynı gün kaldırdı tesadüf olduğunu sanmıyorum pek kızın numarasını kıza karşı silmiş süsü vermek için öyle yaptı gibi geldi bir yandan ama bilemedim
İşte geçmişte bazı şeyleri konuşamamışlar içinde kalmış nişanlımın helallik almak istemiş kendini açıklayıp
Anladim. hayirlisi olsun
Akli ondadir
Bitirmiş ama onu çoktan ilişki içinde bitirmiş bunu konuştuk onunla sürekli kavgayla tartışmayla geçmişte ilişkileri sonra da bitirmiş nişanlım
Bitmisse neden numara duryor
Nişanlımla eski sevgilisi konuşmuş. Saygı çerçevesinde konuşmuşlar öncesinde konuşamamışlar bazı şeyleri tamam bişey demedim. 2 saat falan konuşmuşlar. Helallik falan almışlar en sonunda kız da numaramı sil daha konuşmayalım demiş ama nişanlım hala silmemiş kızın numarasını. Niye silmiyor olabiliir?
Eski değildir
En doğru yorum bu bak 🤔 demek ki hâlâ eski Memiş görüşüyorlar bir şeyler yaşıyorlar ve dahası muhtemelen aldatılıyorsun. O nişanı atmamak için neyi bekliyorsun Boynuzlarının kapıdan geçemeyeceğin kadar uzamasını falan mı 🤔
Hâlâ eskimemiş**
Aldatmiyor tabii ki de o kadar da değil aramız iyi sıkıntı yok
Arkadaşım numarası duruyormuş kızın? Nasıl bu kadar eminsin aldatılmadığına
Nişanı atmak için neyi bekliyorsun ***
Güveniyorum numara da öylesine duruyordur
@Peripellonis sakın ol şampiyon 🥸🥸🙃
Sakinim sakinim de gerçekleri söylüyorum ben belki 🤔 kandırılmasına engel olmaya çalışıyorum da halinden oldukça memnun görünüyor. Bak hayatım şüphe bu hayattaki insanın hayatını da içini kemiren en büyük zehirdir.
İçini de **
@Peripellonis kesinlikle katılıyorum
Bir kere şüphe edersen artık güvenmezsin
Nişanlımın WhatsApp profilinde bizim nişan fotoğrafımız vardı. Eski sevgilisi onu görüp bir şeyler yazmış evlenecektin madem öncesinde söyleseydin ümit vermeseydin bana gibisinden sonra nişanlım 2 hafta sonra fotoğrafımızı kaldırıp onu aramış içim rahat etmedi kendimi açıklama gereği duydum dedi. Kız da açmamış telefonu ama. Birkaç senelik geçmişleri varmış kıza evlenelim demiş ama kız istememiş hemen okulu varmış. Son yılları hiç iyi gitmiyormuş sürekli kavgayla tartışmayla geçmiş. İlişki içindeyken belliymiş bir şeylerin olmayacağı. Sonra bitirmiş nişanlım ondan 6 ay sonra biz nişanlandık. Kız öyle yazmış işte. Kıza zamanında açıklama yapmamış hiç ve bu yüzden içi el vermemiş kendini açıklama gereği duymuş o yüzden aramış. Sizce?
Ya fotoğrafı kaldırdı kıza açıklama yaptı diyorsun, kıza değer verdiği apaçık ortada. Tüm bunlara inanacak kadar saf olduğunu söyleme bana lütfen. Bir ablan olarak görebilirsin beni Yanlış anlama fakat bu adam düpedüz o kadını elinde tutmaya çalışıp seni de ayakta uyutma derdinde
Evlenirsen nolur ben söyleyim ki hazırlıklı ol. Seninle evlenir onunla sevişir aldatılırsın sen de. Yemin ederim çocuğu dövesim geldi Gönder sen onu bana 😂
Üzülme ama acilen bırak onu
Bir zamanlar hayatında olan kıza açıklama bile yapmadan kaçmış yetmemiş bir de nisanlanmis seninle
Çok acı bir şey
Bu da başka bir bakış açısı. Ama benimle birlikte olup kızın tekini arayan adamı ben yakarım sen naparsın bilmiyorum
@Peripellonis kızın teki dediğin 3 yıl vaktini çalmış resmen kızın
Bir ilişki kolay olmuyor
Çok kolay harcanıyor h
O adam benim hayatımdaysa benimle bir yola girdiyse gerisi berisi ilerisi herşeyi "teki" oluyor Fikrine kendine sakla
Fikrini
@Peripellonis yanlış anladın
Tasvip ettiğimden değil. Ama bir başkasına yapan bana da yapar diye düşünmesi lazım insanın
Ayrıca yanlış anladın ama şunu belirteyim
Fikrim zaten benimle
Kimseye de empoze etme derdim yok
Eğer tartışma üslubun yoksa lütfen gereksiz sataşma
Kimsenin de aklını bulandirma
Benim üslubım velev ki yok istediğini düşünebilirsin bu konuda. Ama kadın resmen sevgilisinin eski sevgilisiyle aldatılıyor şu an sen kalkıp da şeytan üçgenin 3. Ferdi kadını savunur tarzda yazıp kadını üzen sensin asıl
@Peripellonis savunmuyorum ki ben düşünmesini sağlamak için ona bunu yapmisken sana da yapar yapabilir potansiyel var demeye getiriyorum.
Üzmek derken saf mısın hala görmüyor musun diye kadını üzen de sensin senin mantık çerçevenden bakınca neyse..
Senin açından mantık da olmasın bende problem değil ben kendimi biliyorum 🤦🏻♀️
İkiniz de kendinize göre haklısınız
Bana göre de öyle
Nişanlımla da aram iyi bilmiyorum iyi de davranıyor bana
@Peripellonis yani bir tek sen kendini biliyorsun öyle mi
🤣😆😆 Neyse az ötede konuş
Mümkünse cümle içinde geçirme bile.
Tüm mesele bu zaten
Ne peki
Seni muhatap alan yok zaten ben kıza yazdım, senin yorum vasıtasıyla oldu Lafa karışan sendin. Sonradan üzüleceğine şimdiden gör diye uğraştım hayatım ben de aldatıldım
@Peripellonis
Benim yorumumun üzerine atlayıp SONRA lafa karısanin benim olduğunu mu söylüyorsun.
Bak kin ve nefret dolu olabilirsin canın yanmış olabilir ama bu herhangi bir başka birine atıp tutma Hakki vermez sana
Her acı çeken aldatılan sağa sola saldırısın o zaman
Kaos çıkar yeminlen
Geçmiş olsun kardeş ikinizede
Unutmayın hayattaki tek gerçek süphedir iyi geceler esen kalın
Geçmiş olsun ne ya karşı tarafa söyleyeceksin onu bana değil Yalvaran ben değilim sen bir de karşıyı gör falan 😂😂 neyse. Sana bilendim az ötede konuşlar falanlar filanlar Sana mı soracağım pardon da? İyigecelerrr
@Peripellonis sormaaaaa
Güle güle
Sensin o tamam;)
Aynen aynen
@Peripellonis 😆😆🤣🤣🤣
Hayırdır klavyenin üstüne mi oturdun 🤔
@Peripellonis ihtisas alanıma girmiyor
Nişanlımla eski sevgilisi konuşmuş. Saygı çerçevesinde konuşmuşlar öncesinde konuşamamışlar bazı şeyleri tamam bişey demedim. 2 saat falan konuşmuşlar. Helallik falan almışlar en sonunda kız da numaramı sil daha konuşmayalım demiş ama nişanlım hala silmemiş kızın numarasını. Niye silmiyor olabiliir?
😀 kırmızı balık oyununu oynamak istiyor
Nasıl
Kırmızı balık kaç kaç
Kırmızı balık kaç kaç kaç ,😪🤣😀
Bence terket
Neden ki
Yedekte tutuyor
Nasıl yani
Sen ayrılırsan tekrar ona geri gider yanı ilerde lazım olur diye silmemiştir
Bitirmiş ama onu çoktan ilişki içinde bitirmiş bunu konuştuk onunla sürekli kavgayla tartışmayla geçmişte ilişkileri sonra da bitirmiş nişanlım
Eğer güveniyorsan ve numarayı sildikten sonra birdaha kayıt etmiyorsa sıkıntı yok sana güzel bi taktik verim onun telefonunu al kendi telefonundan wahatsap wep ye aç yanı watsapını takıp etmiş olursun
Nişanlımla eski sevgilisi konuşmuş. Saygı çerçevesinde konuşmuşlar öncesinde konuşamamışlar bazı şeyleri tamam bişey demedim. 2 saat falan konuşmuşlar. Helallik falan almışlar en sonunda kız da numaramı sil daha konuşmayalım demiş ama nişanlım hala silmemiş kızın numarasını. Niye silmiyor olabiliir?
Ona sor
Nişanlımla eski sevgilisi konuşmuş. Saygı çerçevesinde konuşmuşlar öncesinde konuşamamışlar bazı şeyleri tamam bişey demedim. 2 saat falan konuşmuşlar. Helallik falan almışlar en sonunda kız da numaramı sil daha konuşmayalım demiş ama nişanlım hala silmemiş kızın numarasını. Niye silmiyor olabiliir?
Silmeye kıyamıyo
Niye ku
bilmiyorum
Nişanlımla eski sevgilisi konuşmuş. Saygı çerçevesinde konuşmuşlar öncesinde konuşamamışlar bazı şeyleri tamam bişey demedim. 2 saat falan konuşmuşlar. Helallik falan almışlar en sonunda kız da numaramı sil daha konuşmayalım demiş ama nişanlım hala silmemiş kızın numarasını. Niye silmiyor olabiliir?
Offff çok kötüüüü
Neden
Nişanlımla eski sevgilisi konuşmuş. Saygı çerçevesinde konuşmuşlar öncesinde konuşamamışlar bazı şeyleri tamam bişey demedim. 2 saat falan konuşmuşlar. Helallik falan almışlar en sonunda kız da numaramı sil daha konuşmayalım demiş ama nişanlım hala silmemiş kızın numarasını. Niye silmiyor olabiliir?
Yedekk
Neden ki
Ona sor
Nişanlımla eski sevgilisi konuşmuş. Saygı çerçevesinde konuşmuşlar öncesinde konuşamamışlar bazı şeyleri tamam bişey demedim. 2 saat falan konuşmuşlar. Helallik falan almışlar en sonunda kız da numaramı sil daha konuşmayalım demiş ama nişanlım hala silmemiş kızın numarasını. Niye silmiyor olabiliir?
Nee nee nee
Noldu
Bosverin evlenin siz
Ne diceksiniz
Sence neden
Bilmiyorum
Sana sadık olmadığı belli değil mi sence izin verme sana bunu yapmasına
Bitirmiş ama onu çoktan ilişki içinde bitirmiş bunu konuştuk onunla sürekli kavgayla tartışmayla geçmişte ilişkileri sonra da bitirmiş nişanlım
Aldatıyor seni
Neye göre
Ayrıl knk
Neden
Yazdığın Bütün yorumları okudum ve sen Sana üzüldüm yani bu kadar kör olamazsın adam halen eski sevgilisi Bir de 4 yıllık bir geçmişi var numarasını silmiyor Sen nereden biliyorsun belki gizli gizli konuşuyorlar veya çocuk onun WhatsApp'tan durumlarına bakıyorum Belli ki halen unutamamış ve sen halen kendini avutuyorsun neden kendine bunu yapıyorsun açık açık sorsana halen aklın eskisinde mi Sana bir şey söyleyeyim mi Eğer sen böyle kendine avutmaya devam edersen evlendiğinde de bu Üzüntüyü hissedeceksin ve düşüneceksin diyeceksin ki acaba hala haklı onda mı Çünkü halen senin içine bir soru işareti var belli ki evleneceğin kişinin de aklında o kız var belki aklında yok Ama kalbinin bir köşesinde var demek ki Çünkü bir insan evleninceye kadar dururken neden hala eski sevgilisi yani nişanlısını takip eder ki numarası neden onda olsun ki çok saçma Bence kendini avutma gerçekleri iş dünyamla konuş ve nişanlına açık açık sor erkekler Bizim gibi değil kolay kolay unutamazlar sevdikleri kızlara sadece seni avutur yalan söyler unuttum unutmasaydım seninle nişanlanırdım ama hala numarası var bu ne demek
Aklı onda
Derken ne anlamda
Unutamamış hatıralarını
Niye benimle nişanlansin ki o zaman
Öyle oluyor genelde çünkü
Onu unutamasa niye benimle nişanlansin ki
Unutamamış olsa
Anlamazsın sen şimdi ama aklı onda
Neden anlamicam
Anlamazsın Üşeniyorum şimdi anlatmaya boş ver ama aklı onda
Anlat merak ettim düşüncelerini
Yav yok dedim uykum var
Öffff
Koca karı gibi ortaya laf atıyon sen de
He he