Yalnız gezmeyen kıza nasıl yaklaşacağım?

Arkadaşlar kızla bir süredir bakışıyoruz. Ben arkadaşlarımla satranç oynarken karşıma geçti, 5 tur ardı ardına yenildi ama hiç moral bozmadı. Ben kalkıp derse girmek zorunda kaldım, yoksa 6 7 8 devam ederdi. Yazı tura attım, takip isteği attım. Kabul etti, iki gün önce, bir akşam 3 saat gül gibi konuştuk. Tekrar satranç oynamak istedi, ama öğretmenimden izin alamadım, bunu ona söylemek için yanına gitmekten başka bir şey gelmedi elimden. Normalde erkeklerle hiç konuşmaz. Sadece kız arkadaşları var. Bugün kız arkadaşlarından bitiyle sohbet ediyordu. Sorun o kızın erkek bir arkadaşı da masadaydı, ve anlaşıyorlar gibiydi. Kızın benimle daha fazla vakit geçirmesi lazım, bunu farkettim bunu görünce, yüreğim acıdı, ciğerim yandı. Sorun şu: yanında diğer arkadaşları varken utanıyorum. Ondan değil, arkadaşlarından. Onu hiç yalnız görmedim. Şimdi farkediyorum da, ben de hiç yalnız gezmiyorum. Sizce onları takmayıp kızla sanki hep konuşuyormuş gibi doğal bir şekilde muhabbete girmeli miyim? Ona yazıp bir yerde onu bekleyeceğimi, biraz baş başa takılmak istediğimi desem, arkadaşlarından utandığımı itiraf etsem aşırı kaçar herhalde. Beni hiç kırmıyor. 15 takipçisi 15 takibi var. 2 erkek var biri ben diğeri de abisi/babası (emin değilim). Açık giyinmiyor, gözleri çok güzel. Allah'tan daha ne isteyebilirim ki. Lütfen yol gösterin, cidden onu kaybetmek istemiyorum. Arkadaşlarım onun da beni istediğini söylüyor. Ben bakmazken onu beni keserken yakalamışlar, yine de temkinli olmalı bence.

Güncellemeler
+1 yıl
Konuştum. Gençler boşverin konuşun. Siz sevilmek istiyorsunuz ya, he işte o da istiyor. Gidin, ona onu istediğinizi hissettirin. Arkadaşlarından kurtulacaktır. Kurtulmazsa emin değil demektir.
Yalnız gezmeyen kıza nasıl yaklaşacağım?
Cevapla