%25
sg 311- çek çirkinsen hiçsin
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Öncelikle yaşın kaç olursa olsun, sevgilin olmamış olması tamamen normal ve yaygın bir durumdur. Kendini bir şekilde "çirkin" olarak tanımlamak ise seni gerçekten yansıtmayan bir düşüncedir. Herkesin kendine özgü güzellikleri vardır ve insanların çekici bulduğu şeyler çok farklılık gösterebilir. Kendine saygılı ol özgüven ve kendine saygı en önemli pozitifl bir düşünce olduğunu düşünüyorum. Kendine güvenin olsun, ilgi gösterdiğin şeylerde kendini geliştir ve kendinle barışık ol. İçsel güzellik her zaman dış güzellikten daha önemlidir. Sevgilin olması konusunda endişelenme, doğru kişi bir gün olacaktır nasip kısmet olduğunu unutma ve kadere inan kendini sev.
Cevap
0Cevap
Her körün bir topal alıcısı olur kardeşim bulursun elbet birini tipin kötüyse fiziğini düzelt özgüvenli ol para kazan peşinde kuyruk olurlar
Olmelisin
o belli olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?