Nasibinizde varsa o sizi bulur deniyo ya çok saçma değil mi?

Eğer nasibinizde biri varsa o yemendede olsa gelir sizi bulur diyolar nasibin için endişelenme diyolar. Abi iyi güzelde sen nasibinde ne var ne yok bilmiyosun ki, nasibimde sevdiğim kızın olduğunu bilsem ben niye endişeleneyim bunu bilmediğim için endişe ediyorum zaten
Nasibinizde varsa o sizi bulur deniyo ya çok saçma değil mi?
Cevapla