Sevgilimden birşey sakladım anlatmaya gerek duymadığım birşeydi ve öğrendi olanlar oldu?

Sevgilimle ortak iki tanıdığımız vardı bunlardan biri benim en yakın arkadaşımın 5 yıllık sevgilisi ayrıldıktan sonra bn yine çocukla görüştüm çok ykın arkştık snradan bana karşı bşyler hissettiğini söyledi ve ben arama mesafe kydm görüşmeyi kestim sevgilim bunu nerden tanıyosn diye sorduğundada yakın arkşımın 5 ylılık sevgilisiydi bnmde yakın arkşımdı ama eskisi kdr görüşmüyorum iyi çocuktur dedim ve geçtim ayrıntıya girip 2 sene önce olan çocukca bir muhabbeti açmak anlatmak istemedim açıkcası fakat sevgilim bunu öğrenmiş bendende duymak istedi sanırım.. bende anlattım benden ayrıldı. güç bela barıştık ama tabiki bana inanmıyor güvenmyor ve soğuk davranıyor ama seviyor biliyorum eminim. diğer ortak olduğumuz arkşı ise abi kardeş gibi bir ilişkimiz olup siz li bizli öylesine muhabbet ettiğimiz ve 6 senedir tanığım birisi birker buluştuk sadece ikimizde değildik onn bir arkşı daha vardı snra biz onlara gidip alkol aldık ve ben evlerine kustum:) sabahta evlerinden çıkıp gittim herkes ayrı odada yattı yani ne bişey yaşadım ne elim eline değdi uzun suredir görüşmeyen üç arkadaş gibiydi o gece biz bu ikincisinide anlatırsam beni bırakır diye korkuyorum anlatmam gerektiğini biliyorum ben anlatmasamda illaki birgün biyerden çıkacak bununda farkındayım ama bişey yaşamadığma inanmaz oyzden benden ayrılır işte benden bundan korkuyorum. neyapmalıyım yardım edin.
Sevgilimden birşey sakladım anlatmaya gerek duymadığım birşeydi ve öğrendi olanlar oldu?
Cevapla