• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Bu şehir sensiz olmuyor dediğin bir aşk hikayen oldu mu? (Sayfa 2)

Cendere1910 u
Cendere1910 Takip Et
FenomenMaster Yaş: 37
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
156
Yapay Zekaya Sor
Bu şehir sensiz olmuyor dediğin bir aşk hikayen oldu mu?
Cevapla
Aşk Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
23 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

78

Cevap

32

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • Dilarainan474
    Dilarainan474 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 42 , eic 100%
    +1 yıl

    Vardır illaki herkesin bir keşkesi

    1
    13 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Keşkeler olur hep peki iyi bir keşkemiydi

      Yorumla
    • Dilarainan474
      Dilarainan474
      +1 yıl

      Keşke olarak kaldığına göre yaşanmamıştır

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ama şu keskelerde yaşanması lazım tecrübe için

      Yorumla
    • Dilarainan474
      Dilarainan474
      +1 yıl

      Keşke 😃

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ama sana bir keşke gelir soleyim büyük konuştun 😂

      Yorumla
    • Dilarainan474
      Dilarainan474
      +1 yıl

      Başım üstüne 😂😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani olsa yasican maşallah ok gelcek o bana inan 😂

      Yorumla
    • Dilarainan474
      Dilarainan474
      +1 yıl

      Espiri yapıyorum gelmesin kimse gelecek olan da gitmek için gelmesin

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kalmak için gelsin ozaman burdan duyuralım kalan gelsin 😂

      Yorumla
    • Dilarainan474
      Dilarainan474
      +1 yıl

      Yok bee dur sarma başıma kimseyi 😃

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Belki bir beyaz atli prens cikcak olabilir 😂

      Yorumla
    • Dilarainan474
      Dilarainan474
      +1 yıl

      Benim bir ayak mezarda 😂😂 kocadım artık

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Korkma bakiyosan kendine kocamazsin😌

      Yorumla
  • realexodya
    realexodya Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 97%
    +1 yıl

    Olan olmuş, ölen ölmüş. Hepsi geçti.

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Doğru diyosun üstüne toprak atmak lazım

      Yorumla
  • tugce082000
    tugce082000 Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 96%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 736 cevap paylaştı.

    Yooo 🤨🤣 asıl bu şehir bensiz olmaz 🤨🤨

    1
    107 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Niye bakım 😂

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      🤨 çünkü ben tekim 🤣okula gitmedim mi telefonum çalar hemen

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sen aşka bak okulu at 😂

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Tek dert o olsun bee🤣 çevre de sevilmek daha önemli bence

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çevrede herkes sevse ne olcak ki aynı boş olur

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Ama cenazem oldu mu hasta oldum mu geliyorlar cenazeye öğretmenlerim okulun müdürü tüm sınıf gelmişti destek olmuştu

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      O ölüm onada bir kere gelirler sonra kimsenin umrunda olmaz unutma bunu birgün her canlı ölümü tadar

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Ama aşık olduğumuz kişi de gidebilir bu daha yıkıcı

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Gerçek aşık olan gitmez sanmam

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Bu devirde çok zor

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bu devir kötü devir ona denk geldik 😂

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Korkuyorum yani artık

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Korkma korkma sağlamı denk gelir birgün

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Nasip Allah hayırlısını versin

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bencede nasip herşeyden önce

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Zamanı vardır herşeyin

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ee belki dünyanın zamanı kalmadı bak oda var

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Olsun her şey Allah'tan

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani ama son sanki yakın gibi savaşla bitcek gibi

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Kıyamet mi yani

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Onun gibi sanki dünya son demlerinde içime öyle doğuyor bilemiyorum

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Allah hayırlısını versin belki başka dünya da kaldı sevmek sevilmek

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani vardır elbet o sevmek sevilmek ama şu an görülmüyor ya da gidemiyoruz

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Göremiyoruz

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Gelecek bence çok farklı olacak

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ne gibi söyle bakim

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Belki şu anda ki mutsuzluk ileri de mutluluğun habercisidir

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Güzel bakış açısı değişik bir düşünce

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Hayatta her duyguyu tatmak gerek her zaman huzurlu mutlu olamaz insan

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bak bu doğru bazıları yalan mutlulukta

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Yokuşta olur düz yolda olur normal şeyler

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yokuşta olur o nasıl oluyor 😂

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Yani hayat dümdüz değil birinden öğrenmiştim

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kimden öğrenmiştin bakim

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Bir adamdı hatta şeyde demişti kimsenin sözüne inanma yaptıklarına bak demişti

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Doğru demis bak şimdi bunu dedin aklıma bir soru sorma geldi

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      İlham perisi oldum 🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani sordum bak aklıma bir soru getirdin 😂

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      🤨aferin ama bana aferin 😂 şaka şaka sana da aferin

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Banada aferin nasıl aferin

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Sordun diye 😂😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bak sen aklıma getirdin o soru senin olsun 😂

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      🤣olsun tabi

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Olsun olsun 😂

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      💅🏼💅🏼🙆🏼‍♀️🙆🏼‍♀️

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Su oje sürme emojisini ne çok seviyorsunuz 😂

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Öyle mi len 🥴

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Öyle len herkezde bu 😂

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      🧘🏼‍♀️evet severiz😄😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yemek yapmayı sevseniz 😂

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Yoga severiz🤣🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yapiyosun yani yoga bak sen

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Meditasyon severim

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ama o yoga değil

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Evet değil o yoga ama meditasyon unsuru varmış

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Spor yap o daha iyi meditasyon

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Pilates olur mu😅

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Olur güzel ama biliyomusun oda var

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Sende mi yapıyorsun 😅

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ben yoga yapmıyorum ne yazikki

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Olsun len🧐💪🏼

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Olur olur len köy tereyağına kapatırız herşeyi 😂

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Köy tereyağı çok güzel oluyor bir ara yapmayı denerim

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Dene bana yolla 😂

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Olur kuşburnu toplayıp pekmez yapmayı da deneyeceğim

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kuşburnu vardır bak güzel

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Var var çıkınca toplayıp yaparım çayını yapıyorum genelde çok güzel oluyor

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla güzel olur dikkat et yırtıcı hayvan olmasın

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Evin arkasında hemen yakın

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İyi yakınsa tehlikeli olur ondan

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Tek çıkmam dağa korkarım zaten köpekler olur falan

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Köpekler hani seviyordu seni

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Köpekler değil benim köpeğim sever 😅 pitbull çıkarsa bitti işim

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Pitbull ne gezsin köyde

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Bazı değişikler besliyor ya üstüme neyim salarlar amaan

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Besleyen var yasak değilmi

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Yasağı kim takar değişik herkes korkarım

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ama birisine bisey olsun görürüz bakim

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Tabi başları yanar biride zevk için köpek dövüşü yapıyordu

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kimmiş o dingil

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      30 yaşlarda bir adamdı karısı bundan dolayı boşadı

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Adam olamamış o daha

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Maalesef bir kere de köpek kovaladı yola atlamıştım araba çarpacak diye yaşlı kadın nasıl bağırmıştı

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla değişik çok desene

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Maalesef her yerde var

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ozaman ihbar ededeksin bunları

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Musallat olurlar

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kmse kimseye olamaz musallat

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Kardeşimi biri darp etmişti hemde babası yaşında bir adam korktu

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ne diye etti bu darp eden şikayet etmedinizmi

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Yengem var kardeşim orada kalıyor İşte bir gün yengemi aramış kardeşim telefona geç bakmış adam gelmiş saçımdan tutup vurdu dedi çok ağlıyordu sahipsiz kaldım diye ağlıyordu

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Babam olsa gelecek öyle yapacak adam yapamazdı işte

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      O adamda adam değil bence

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Evet o yüzden kimseye bulaşmak istemiyorum

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bencede bulaşma salla

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Bir kadına t*cavüz ettiler korkuyorum bende haliyle

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sizin orada

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Evet burada

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sizin orası tehlikeliymis

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Tehlikeli insanlar var genç kesim

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Uzak dur onlardan

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Böyle diyince duygulandım ağladım yahu 🥴🥺

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Niye duygulandın bakım

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Oluyor bazen boş ver 🥴

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Üzülme kız değmez bu zamanda

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Değmez evet🥺🥴

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani hicbirseye değmez

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Yok be ne arar bizim gibi saplarda

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Olur birgun öyle düşünme kardeşim

      Yorumla
  • _Justimagineit__
    _Justimagineit__ Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl

    Oldu o da aldattı 🤮

    3
    6 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Seni birde yanlış yapmış kızdım ona şimdi 😑

      Yorumla
    • _Justimagineit__
      _Justimagineit__
      +1 yıl

      Beni beni Bihterini diyesim geldi 😂😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani bihter gibisin biliyosun hemsehrimsin o ayrı ondan torpillisin 😂

      Yorumla
    • _Justimagineit__
      _Justimagineit__
      +1 yıl

      Bihterin karakteri yok ama ben de yanlış olmasın şimdi jsndjsjaj

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sen bihterden iyisin o farklı branşta sen farklı 😂

      Yorumla
    • _Justimagineit__
      _Justimagineit__
      +1 yıl

      😂😂😂

      Yorumla
  • Yapbirkahveiçelim
    Yapbirkahveiçelim Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 374 cevap paylaştı.

    Olmuştu

    2
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Peki sonuç ne oldu

      Yorumla
    • Yapbirkahveiçelim
      Yapbirkahveiçelim
      +1 yıl

      Bitti

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kötü olmuş ozaman

      Yorumla
  • Kimolimon
    Kimolimon Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    +1 yıl

    Her an olabiliiir, takipte kalın dkssokskw

    2
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bak sen kimmiş o 😂

      Yorumla
    • Kimolimon
      Kimolimon
      +1 yıl

      Kismeler değilmiş obur kullanıcının yorumuna cevap yazmışım yhaa dkdmskekxk

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      O nasıl oluyor kız 😂

      Yorumla
    • Kimolimon
      Kimolimon
      +1 yıl

      Yanlışlıkla, ona yazdığın yorumu bana yazdın sanıp yorum yazmışım pihausjajskdmskox

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Olur öyle şeyler normal maksat yorum zaten 😂

      Yorumla
  • sensizlikzor09
    sensizlikzor09 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Bu şehir olmasada sensizlik zor dediğim kişi oldu

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Peki sonuç ne oldu

      Yorumla
    • sensizlikzor09
      sensizlikzor09
      +1 yıl

      Gitti

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kötü olmuş

      Yorumla
  • karamelizeaşk
    karamelizeaşk Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 97%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı.

    Olmadı

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İnşallah olur diyelim ozaman

      Yorumla
  • Yamaal
    Yamaal Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı.

    Hayır olmadı

    1
    4 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İnşallah olur diyelim birgün

      Yorumla
    • Yamaal
      Yamaal
      +1 yıl

      Nasip kısmet bu işler

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani nasip kısmet sen bana güven 😌

      Yorumla
    • Yamaal
      Yamaal
      +1 yıl

      😂😂🙄🙄🙄

      Yorumla
  • HrdB0X
    HrdB0X Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl

    Olmadı

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Eğer güzel olursa olur diyelim

      Yorumla
  • safak005
    safak005 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 56%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Olmadi

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İnşallah doğru bir insanla olur diyelim kardeşim

      Yorumla
  • edali_modalii
    edali_modalii Takip Et
    Xper 4 Yaş: 21
    +1 yıl

    Sevdiğimden Allah korusun ayrılırsam olur

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani şu an var Allah korusun diyosun

      Yorumla
    • edali_modalii
      edali_modalii
      +1 yıl

      Aynen

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ozaman korusun diyelim

      Yorumla
    • edali_modalii
      edali_modalii
      +1 yıl

      Amin amin

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Amin ☺️

      Yorumla
  • Blue_Star
    Blue_Star Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Yokk

    1
    2 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İnşallah olur diyelim

      Yorumla
    • Blue_Star
      Blue_Star
      +1 yıl

      Amin inşallah

      Yorumla
  • tt_Escape_tt
    tt_Escape_tt Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 97%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı.

    evet oldu

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Olduysa güzel diyelim

      Yorumla
  • _Süveyda u
    _Süveyda Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Yok olmadı

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sende öyle bir durum olmadı ben gibisin ozaman suveyda

      Yorumla
  • Smh_ngs
    Smh_ngs Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 96%
    +1 yıl

    olmadı

    1
    2 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Olur birgun diyelim inşallah

      Yorumla
    • Smh_ngs
      Smh_ngs
      +1 yıl

      eyvallah.

      Yorumla
  • BiiOgretmenBuss
    BiiOgretmenBuss Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 88%
    +1 yıl

    Sonu hüsran

    1
    4 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Neden omu gitti

      Yorumla
    • BiiOgretmenBuss
      BiiOgretmenBuss
      +1 yıl

      Evet.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      O gittiyse salla seven insan gitmez

      Yorumla
    • Helix8233
      Helix8233
      +1 yıl

      🙃🙃🙃🙃

      Yorumla
  • Korıdorlar
    Korıdorlar Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 89%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Oldu

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Olduysa güzel

      Yorumla
  • jackhans90
    jackhans90 Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 98%
    +1 yıl

    çokk şükür

    1
    4 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ozaman oldu

      Yorumla
    • jackhans90
      jackhans90
      +1 yıl

      harikaydıl

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sevindim adına ☺️

      Yorumla
    • jackhans90
      jackhans90
      +1 yıl

      eyvallah saoll

      Yorumla
  • bsrtpl
    bsrtpl Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.

    olmadi

    1
    7 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Olur diyelim depresyondan çık bak depresyonda görüyorum seni

      Yorumla
    • bsrtpl
      bsrtpl
      +1 yıl

      hahahha ne olcak beeeeh

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bak dikkatimi cekiyon ölme intihar buraya ilk üye oldunda benimm soruma yazmıştın ozaman bayağı neşe doluydun noldu sana site depresyona soktu kızı 😂

      Yorumla
    • bsrtpl
      bsrtpl
      +1 yıl

      yok be 😂
      arada bazen yükleniyor pozitif duygular😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yüklenmesinn sen cici neşeli bir kadınsın 😌

      Yorumla
    • bsrtpl
      bsrtpl
      +1 yıl

      tabi efenim😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Evet evet ondansin 😂

      Yorumla
  • özgürrkiizz
    özgürrkiizz Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 71%
    +1 yıl

    Evet oluyor

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Peki sonuc ne oldu

      Yorumla
    • özgürrkiizz
      özgürrkiizz
      +1 yıl

      Devam ediyoruz

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bak güzel bu ozaman

      Yorumla
    • özgürrkiizz
      özgürrkiizz
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Size mutluluklar dilerim ozaman 😌

      Yorumla
  • кєℓєвєкк___
    кєℓєвєкк___ Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.

    Nooo

    1
    102 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kesinlikle olmadı diyosun

      Yorumla
    • кєℓєвєкк___
      кєℓєвєкк___
      +1 yıl

      Yess

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Türkçemiz öldü sanırım Kırşehirli 😂

      Yorumla
    • кєℓєвєкк___
      кєℓєвєкк___
      +1 yıl

      Oh no sen bildin nerden kirsehirli oldugumu ben 😅

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Önceden konuşmuştuk ordan bildim ben olabilirmi 😂

      Yorumla
    • кєℓєвєкк___
      кєℓєвєкк___
      +1 yıl

      Oh yes olabülü 😂 sorry cikaramadiii ben

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çıkaramadı sen valla epey zaman oldu konuştumuz soruda sen Almanya'da yasamiyormuydun sen 😂

      Yorumla
    • кєℓєвєкк___
      кєℓєвєкк___
      +1 yıl

      Maşallah baska ne biliyorsun 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Başka ne bilmemi isterdiniz 😂

      Yorumla
    • кєℓєвєкк___
      кєℓєвєкк___
      +1 yıl

      Acik adres isim kimlik no vs 🙄😅

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yuh okadar değil 😂 fba değilim konustumuzda söylemiştin soruda Kırşehirli hafızan kurcala 😂

      Yorumla
    • кєℓєвєкк___
      кєℓєвєкк___
      +1 yıl

      Dogrudur canim dünde iki kisi sordu cok geliyor ju soru progilden kaynakli herhalde 😀 söyle izciikk sohbetten tiyo versen net hatirlarim

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Biz epey önce konuştuk bir soruda zaman bayağı geçti sen hatirlamamissin ama ben gördüğümü unutmam

      Yorumla
    • кєℓєвєкк___
      кєℓєвєкк___
      +1 yıl

      Ama ben unuttum demedimki 🫣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Hatırladın yani beni

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Nereliydim ben

      Yorumla
    • кєℓєвєкк___
      кєℓєвєкк___
      +1 yıl

      Ic anadolulu 🫢

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Orası kesin yer olarak 😂

      Yorumla
    • кєℓєвєкк___
      кєℓєвєкк___
      +1 yıl

      Eee bak hatirliyormusum isde neden saaapiyosunki aaa cok ayip 🫢😅😅

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      😂 bişey yapmadım bir onu hatırlıyon başka bişey yok 😂

      Yorumla
    • кєℓєвєкк___
      кєℓєвєкк___
      +1 yıl

      Dahasida mi vardi 🫣 samimi olcam bak ben profilini hatirliyorum ama detay yok ama muhtemelen sehirler arasi konusmusduk hatta herhalde sen memleketinde kalmiyordun calisma icin mi okuma icin mi baska yere mi gitmisdin biseyler vardi ama cikaramiyorum 🫣🫣🫣🫣🫣🫣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Haha hep yanlış 😂

      Yorumla
    • кєℓєвєкк___
      кєℓєвєкк___
      +1 yıl

      Vallaha mi ben vok samimiydim aslinda, ozmn biriylr karistirdim

      Yorumla
    • кєℓєвєкк___
      кєℓєвєкк___
      +1 yıl

      Eee hatirlat ozmn 😊

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Benim profili hatırlıyomussun ama 😂

      Yorumla
    • кєℓєвєкк___
      кєℓєвєкк___
      +1 yıl

      Fotodan yani foto yabanci gelmedi

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çok foto değişiyorum foto dikkatini çekti yani

      Yorumla
    • кєℓєвєкк___
      кєℓєвєкк___
      +1 yıl

      Bu fotoyu gördügüme eminim,

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      E bunun boylu olanlarında koyuyorum duvarda bunun değişik veriyosunu var

      Yorumla
    • кєℓєвєкк___
      кєℓєвєкк___
      +1 yıl

      Yok benim hafizada bi bu var arka plandan eminim cünkü

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Konuştuk ondan habire foto değişirim ah bir fotom dışı ben akılda kalsaydım 😂

      Yorumla
    • кєℓєвєкк___
      кєℓєвєкк___
      +1 yıl

      🫢😂😂😂

      Yorumla
    • кєℓєвєкк___
      кєℓєвєкк___
      +1 yıl

      Ama cendere beycim hiiiiiccc yardimci olmüüünüüss

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Oluyorum nasıl olmayım hemşehrim diyodum sana bak bakım Kırşehire ne yakın 😂

      Yorumla
    • кєℓєвєкк___
      кєℓєвєкк___
      +1 yıl

      Hadi bakalim bil bakalim sen nerelisin?🙃🙃🙃

      A) Kirikkale?
      B) Yozgat?
      C) Ankara ?
      D) Nevsehir?
      E) Aksaray?

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      C şıkkı maşallah şehir sorusu olmuş 😂

      Yorumla
    • кєℓєвєкк___
      кєℓєвєкк___
      +1 yıl

      Tebrikleri dogru cevabimiz ANKARAYDI 👏👏👏😂😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani tebrikler sen bayağı neşe kaynağı olmuşsun 😂

      Yorumla
    • кєℓєвєкк___
      кєℓєвєкк___
      +1 yıl

      Sen gel bide içime sor 😃😃😃

      Yorumla
    • кєℓєвєкк___
      кєℓєвєкк___
      +1 yıl

      Sor dediysem sorma o lafin gelisiydi😂 eeee Ankara'da havalar nasil

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Buz şu an üşüdüm desem yeridir ne zmaan geliyosun Ankara 'ya 😂

      Yorumla
    • кєℓєвєкк___
      кєℓєвєкк___
      +1 yıl

      Burasida öyle ya kar yagiyor kac gündür tutmuyor o ayri ama isde, belli degil henüz ya hatiranda ya da eylülde

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Gel gel ozaman güzel olur sizi orada zaten genel hep soğuk Almanya'da

      Yorumla
    • кєℓєвєкк___
      кєℓєвєкк___
      +1 yıl

      Öyle ne yazikki, az kaldi insallah 1 ay sonra geliyorum 🤗🤗🤗

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kırşehiremi yoksa ank direk

      Yorumla
    • кєℓєвєкк___
      кєℓєвєкк___
      +1 yıl

      Yok Ankara genelde günü birlik geliriz kiracilar icin, alanyaya yazliga gideriz senede iki kez bu iki kez gelisimizde ikkinde veya sonunda max q haftaligina memlekete ugruyoruz

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bak profil Alanya'da bir gemi 😂 ank nereye geliyosuniz peki

      Yorumla
    • кєℓєвєкк___
      кєℓєвєкк___
      +1 yıl

      Ondan arka plani unutmamisim demekki😂😂

      Yorumla
    • кєℓєвєкк___
      кєℓєвєкк___
      +1 yıl

      Demetevler

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Güzel yer orada kiracilarimi yokluyosunuz biz geldik len diyerek 😂

      Yorumla
    • кєℓєвєкк___
      кєℓєвєкк___
      +1 yıl

      Ben sevemiyorum oralari ya, gibi gibi daha önce sorunlar yasadik kacan kiracilar evi mahv eden dükkani terk eden vs ondan babam her gelisinde kiracilara bi bakar hersey yerinde mi diye, birinde de suriyeliler var onlarin ev kültürü yok herhalde bilmiyorum günah da almak istemem ama degisik kulaniyorlarmis

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Onlar komple kullanıyordir bence bakın ev yerinde duruyormu 😂

      Yorumla
    • кєℓєвєкк___
      кєℓєвєкк___
      +1 yıl

      Babamda kiyamayip cikaramiyor 🤷‍♀️ elinden geldiginde bakmaya gidiyor senede 1 max 2 kez

      Yorumla
    • кєℓєвєкк___
      кєℓєвєкк___
      +1 yıl

      Duruyor duroyor 😂😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sende gel ank Kırşehirli görsün ank 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Konustumuzda yalnızdin sen halamı yalnızsın 😂

      Yorumla
    • кєℓєвєкк___
      кєℓєвєкк___
      +1 yıl

      Senede bi yeter fazlasini bünyem kaldirmaz 😅

      Yorumla
    • кєℓєвєкк___
      кєℓєвєкк___
      +1 yıl

      Aynen ben böyle tek basima yasayip gidicem 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bencede ama ben varım kaldirmasi lazım 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ben yalnızım sende hala yalnızsinn nolcak bu durum 😂

      Yorumla
    • кєℓєвєкк___
      кєℓєвєкк___
      +1 yıl

      😂😂😂😂 ismini bilmedigim hemso kaldirir herhalde belki bilmiyorumki

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Solerim burdan değil yaz soleyim sana hemso burada reklam yapmayalım ismi 😂

      Yorumla
    • кєℓєвєкк___
      кєℓєвєкк___
      +1 yıl

      Seninkini bilmem de benimki devamliligini sürdürecek 😅

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Benimkide devamlılığını sürdürecek her daim 😌

      Yorumla
    • кєℓєвєкк___
      кєℓєвєкк___
      +1 yıl

      Yanlis anlama hemso ama özelden konusmuyorum prensip seysi 🫢🫢

      Yorumla
    • кєℓєвєкк___
      кєℓєвєкк___
      +1 yıl

      Yanlis insanlarla olmaktansa kendinle dogru sekilde olmak en güzeli 🤌

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bende konuşmuyorum Hemşo burdan yazamam ordan duyarsın sonra geri silersin 😂

      Yorumla
    • кєℓєвєкк___
      кєℓєвєкк___
      +1 yıl

      Söyle yapalim ben sana bi isim takayim, hem bidahakine ben test ederim bakalim hatirlicak misin hatirlamivak misin diye 😁😁

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ne isim takcan bana bakım 😂

      Yorumla
    • кєℓєвєкк___
      кєℓєвєкк___
      +1 yıl

      Hmmm🤔🤔

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Hadi sen bana bir isim koy 😂

      Yorumla
    • кєℓєвєкк___
      кєℓєвєкк___
      +1 yıl

      Yerli mi olsun yersiz mi

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yerli olsun güzel olsun çirkin olmasın gerçek ismim güzel 😂

      Yorumla
    • кєℓєвєкк___
      кєℓєвєкк___
      +1 yıl

      Ama iki güzel isme nazar degebilir 🙄 muho olabilir

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Muho ne 😂

      Yorumla
    • кєℓєвєкк___
      кєℓєвєкк___
      +1 yıl

      şaka şaka senin adin Deniz olsun

      Yorumla
    • кєℓєвєкк___
      кєℓєвєкк___
      +1 yıl

      Muho umisde güzel isim nesini begenmedin dolu dolu bir muho bikerem cok agir bi isim

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yapma bunu 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      6 hissin kuvvetli 😂

      Yorumla
    • кєℓєвєкк___
      кєℓєвєкк___
      +1 yıl

      Ikincide tutturmus olamam dimi

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Muho değilde sağlam tutturdun bir isim 😂

      Yorumla
    • кєℓєвєкк___
      кєℓєвєкк___
      +1 yıl

      Ciddi misisn 😂😂😂😂😂😂😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Tutturdun çaktırma 😂

      Yorumla
    • кєℓєвєкк___
      кєℓєвєкк___
      +1 yıl

      Inanasim gelmedi 😂😂😂

      Yorumla
    • кєℓєвєкк___
      кєℓєвєкк___
      +1 yıl

      🤫🤫 gercekten güzelmis neyse nazar degmesin kimse duymadan senin adin muhodeniz

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İnan inan hadi ben yalnızlığı seviyorum sen peki

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Hahah onu burada deme deme , 😂

      Yorumla
    • кєℓєвєкк___
      кєℓєвєкк___
      +1 yıl

      Bende yalnizligi seviyorum 😊

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Muho de 😂

      Yorumla
    • кєℓєвєкк___
      кєℓєвєкк___
      +1 yıl

      Okey ozmn yine kaldin Muho ya 🤷‍♀️

      Yorumla
    • кєℓєвєкк___
      кєℓєвєкк___
      +1 yıl

      Cabuk kabullenfin bunu beklemiyordum 😂😂😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yok muho olmasın rüzgar olsun 😂 sen niye yalnız kalcan bakım

      Yorumla
    • кєℓєвєкк___
      кєℓєвєкк___
      +1 yıl

      Noooo rüzgar varrr muhooo 🤌

      Seviyorum yalnizligi insani üzmüyor kirmiyor canini acitmiyor mis gibi 🫠

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bende seviyorum ama olmadimi hiç beyaz atlı prensin hiç Neco 😂

      Yorumla
    • кєℓєвєкк___
      кєℓєвєкк___
      +1 yıl

      Neco kim 😂😂😂
      Olur gibisi oldu ama demekki olmamis olmus olsaydi ynaliz olmazdim dimi muho

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Öyle Neco sen 😂 niye olmadı bu

      Yorumla
    • кєℓєвєкк___
      кєℓєвєкк___
      +1 yıl

      Muhocum benim ufaktan kacmam lazim uyku bastirdi malum sabah is var.

      Iyi geceler muhocum 😃😃

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Tamam necocum konuşuruz yine iyi geceler sana 😂

      Yorumla
    • кєℓєвєкк___
      кєℓєвєкк___
      +1 yıl

      Orasi biraz karisik ve uzun birgün onuda konusuruz

      Yorumla
    • кєℓєвєкк___
      кєℓєвєкк___
      +1 yıl

      Gud nayt muho🌸

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Tamam konuşuruz dinlen uyu sen iyi uykular tatlı rüyalar 😌

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Goosld night Neco 🌹

      Yorumla
  • Bez_BheBek
    Bez_BheBek Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 95%
    +1 yıl

    Evet oldu.

    1
    7 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Peki naptınız hanfendi

      Yorumla
    • Bez_BheBek
      Bez_BheBek
      +1 yıl

      Sonra geldi mutlu mesut sevgilimle yaşıyoruz.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      şu an mutlu mesut yaşıyorsunuz ben sanki farklı demiştin barıştın sanırım

      Yorumla
    • Bez_BheBek
      Bez_BheBek
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Güzel ozaman senin için baristiysan

      Yorumla
    • Bez_BheBek
      Bez_BheBek
      +1 yıl

      Teşekkürler

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Rica ederim

      Yorumla
  • güvenikalmamış
    güvenikalmamış Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Oldu 😔

    1
    72 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Peki sonuç ne oldu

      Yorumla
    • güvenikalmamış
      güvenikalmamış
      +1 yıl

      Karışık, çözülecek gibi değil

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani umut vardır ozaman onda

      Yorumla
    • güvenikalmamış
      güvenikalmamış
      +1 yıl

      Var ama kesin değil

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Neden değil kesin

      Yorumla
    • güvenikalmamış
      güvenikalmamış
      +1 yıl

      Her an her şey olabilir çünkü... hiçbir şeyi kestiremeyiz olacak dediğimiz olmaz, olmayacak dediğimiz kişi olur..

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Doğru bu hep öyle oluyor ama genelde istediğimiz kişi olmaz

      Yorumla
    • güvenikalmamış
      güvenikalmamış
      +1 yıl

      Aynen karşına aniden biri çıkar ve o olur..

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Aniden biri olmasıda zor olsa keşke diyelim

      Yorumla
    • güvenikalmamış
      güvenikalmamış
      +1 yıl

      Aynen yok bende öyle şans :D

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sende şans yok bendede öyle bir durum yok yalnızlığı seviyor gibisin ozaman 😂

      Yorumla
    • güvenikalmamış
      güvenikalmamış
      +1 yıl

      yalnızlık Allah'a mahsustur.. bende birini istiyorum ama demek ki doğru zamanda değilim :)

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sen istiyosun nasıl biriymiş bakım istediğin birisi 😌

      Yorumla
    • güvenikalmamış
      güvenikalmamış
      +1 yıl

      beni anlayacak, saygı gösterecek, sevecek, sadık olacak, (namaz kılacak ailem istiyor ben değil), ciddi düşünebilecek öyle laylaylom hoppa biri olmaz yani.. bana ve aileme uygun birisi istiyorum.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Güzel isteklerin adam namaz kılar ama dinde dayatma olmazki isterse kılsın değilmi

      Yorumla
    • güvenikalmamış
      güvenikalmamış
      +1 yıl

      aynen de ailem illa imanı düzgün biri olsun istiyor, Allah korkusu olan karıncaya bile zarar vermezmiş..

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Nerelisiniz siz

      Yorumla
    • güvenikalmamış
      güvenikalmamış
      +1 yıl

      İzmir

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İzmir yani doğma büyüme

      Yorumla
    • güvenikalmamış
      güvenikalmamış
      +1 yıl

      evet doğma büyüme İzmir

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İzmirliler güzel olur genelde öyle bilirim

      Yorumla
    • güvenikalmamış
      güvenikalmamış
      +1 yıl

      evet öyle diyorlar

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sen kesin kapalısin

      Yorumla
    • güvenikalmamış
      güvenikalmamış
      +1 yıl

      değilim :D

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Eee baban nasıl kapartirmadi seni 😂

      Yorumla
    • güvenikalmamış
      güvenikalmamış
      +1 yıl

      istiyor da ben istemiyorum :D yarın kapancam desem hayhay der

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla sen öyle bir anlattinki ben kapalı sandım seni 😂

      Yorumla
    • güvenikalmamış
      güvenikalmamış
      +1 yıl

      :D açıklara göre kapalıyım ben jdjdjdj İzmir kızlarını görücen her yerleri belli :D

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bak sen bilirimde ben onlardan değilim diyosun 😂

      Yorumla
    • güvenikalmamış
      güvenikalmamış
      +1 yıl

      Aynen onlardan değilim :)

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Güzel ozaman bak bu özelliğin

      Yorumla
    • güvenikalmamış
      güvenikalmamış
      +1 yıl

      evet :)

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani ama görmek lazım seni

      Yorumla
    • güvenikalmamış
      güvenikalmamış
      +1 yıl

      Niye ki

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Nasıl niyeki

      Yorumla
    • güvenikalmamış
      güvenikalmamış
      +1 yıl

      Bilmiyorum ben sana sordum

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Hani ben görünüyorum ya şu an profilimde felan onun gibi

      Yorumla
    • güvenikalmamış
      güvenikalmamış
      +1 yıl

      Fotoğrafımı profile koyarsam ne olur bilmez misin sen 😂😂 gören erkek yazar

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      O derece diyosun yani ciddimi 😂

      Yorumla
    • güvenikalmamış
      güvenikalmamış
      +1 yıl

      E 20 yaşındaki kıza herkes koşar

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yok öyle düşünmeyelim bazıları 20sinde 40 gösteriyor oda var iyi ben bir ara görürüm

      Yorumla
    • güvenikalmamış
      güvenikalmamış
      +1 yıl

      Ben 15 gösteriyorum

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yuh okadarda değildir 😂

      Yorumla
    • güvenikalmamış
      güvenikalmamış
      +1 yıl

      O kadar gören liseye gidiyorum sanıyor

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çok kucuksen sen daha evlenme ozaman

      Yorumla
    • güvenikalmamış
      güvenikalmamış
      +1 yıl

      Daha gencim zaten düşünmüyorum

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani bencede dusunme bayağı iddalisin burcun ne senin

      Yorumla
    • güvenikalmamış
      güvenikalmamış
      +1 yıl

      Başak

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Başak anladım aslan oğlak sandım biran seni

      Yorumla
    • güvenikalmamış
      güvenikalmamış
      +1 yıl

      😂😂😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani onlari zannettim bende bir oğlagim beni astin 😂

      Yorumla
    • güvenikalmamış
      güvenikalmamış
      +1 yıl

      Başak burcum ama 😅😅

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Olsun basakla idare edecez 😂😂

      Yorumla
    • güvenikalmamış
      güvenikalmamış
      +1 yıl

      Ha ha 😂 başağı kiçümseme sakın

      Yorumla
    • güvenikalmamış
      güvenikalmamış
      +1 yıl

      *küçümseme

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Niye ne yaparki başaklar 😂

      Yorumla
    • güvenikalmamış
      güvenikalmamış
      +1 yıl

      Tahmin edemeyeceğin şeyler

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Söyle bakım nelermis merak ettim

      Yorumla
    • güvenikalmamış
      güvenikalmamış
      +1 yıl

      Aklıma gelmedi 😂😂😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Hiçmi gelmedi 😂

      Yorumla
    • güvenikalmamış
      güvenikalmamış
      +1 yıl

      Genelde aniden geliyor fikirler

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Fikirler aniden geliyor güzel fikirlerin var ozaman

      Yorumla
    • güvenikalmamış
      güvenikalmamış
      +1 yıl

      Evet :D

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bak sen İzmirli sevdim seni İzmirli 😂

      Yorumla
    • güvenikalmamış
      güvenikalmamış
      +1 yıl

      Sağoll :D

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ne demek gözümün önünden ayrılma 😂

      Yorumla
    • güvenikalmamış
      güvenikalmamış
      +1 yıl

      Tamam :D

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Anlaştık adın ne senin

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Güzel isim dur sileyim bilmesinler adını burada

      Yorumla
    • güvenikalmamış
      güvenikalmamış
      +1 yıl

      Tamam :D sağol

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani sildim benim bilmem kafi 😌

      Yorumla
    • güvenikalmamış
      güvenikalmamış
      +1 yıl

      aynen

      Yorumla
  • kepwlspwlğwp
    kepwlspwlğwp Takip Et
    Xper 1 Yaş: 25
    +1 yıl

    asansörde uyumuştuk

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla ilk defa böyle duydum güzelmiş asansör korkmadin yani

      Yorumla
  • Havadasuvar
    Havadasuvar Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 98%
    +1 yıl

    Olmadı

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ozaman olursa eğer saglamm bırakmayan olsun

      Yorumla
  • MaşaKocaAyıı
    MaşaKocaAyıı Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 97%
    +1 yıl

    Olmadı

    1
    11 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ozaman olsun sana ama kavuscan olsun 😌

      Yorumla
    • MaşaKocaAyıı
      MaşaKocaAyıı
      +1 yıl

      Olmasada olur. Ben kimseyi sevemiyorum. Sevgimi hakeden görmüyorum.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sende ben gibisin ben olma benden bir tane yeter 😂

      Yorumla
    • MaşaKocaAyıı
      MaşaKocaAyıı
      +1 yıl

      Ben senden daha uyanık biriyim.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ben safim diyosun sence ben safmiyim okadar taniyosun beni 😌

      Yorumla
    • MaşaKocaAyıı
      MaşaKocaAyıı
      +1 yıl

      Evet😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sen bakma ben saf gibi davranirim bazen bunu unutma 😂

      Yorumla
    • MaşaKocaAyıı
      MaşaKocaAyıı
      +1 yıl

      Şaka şaka☺️🌸

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sen iyisin ama unutma seni anlamıyorlar ben farkediyorum

      Yorumla
    • MaşaKocaAyıı
      MaşaKocaAyıı
      +1 yıl

      O sizin iyiliğiniz☺️🌸

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ne demek reca ederim 🌹

      Yorumla
  • yorgunyalniz
    yorgunyalniz Takip Et
    Guru Yaş: 42 , eic 32%
    +1 yıl

    hayır olmadı.

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      O zaman inşallah birgün olması dileğiyle diyelim

      Yorumla
    • yorgunyalniz
      yorgunyalniz
      +1 yıl

      İnşallah

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Amin diyelim

      Yorumla
  • cαssíєєє u
    cαssíєєє Takip Et
    Master Yaş: 102 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,1b cevap paylaştı.

    Hayır olmadı

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ozaman olması dileğiyle diyelim

      Yorumla
    • cαssíєєє u
      cαssíєєє
      +1 yıl

      Durduk yere niye aşk acısı çekiyoruz yahu olmasın istemem.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yok bu aşk acısı olmasın bu kavuşma tarzı olsun ayrılmadan 😂

      Yorumla
  • BloodyGamer
    BloodyGamer Takip Et
    Mentor Yaş: 35
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 44,6b cevap paylaştı.

    Olmadı bea.

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bizde zor oluyor be kardeşim😌

      Yorumla
  • opSiyoNəLdəLi8
    opSiyoNəLdəLi8 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 39
    +1 yıl

    Unutmak iyi ki var yoksa insan kafayı yer. Valla herkessiz olur ama bir kaç kişi hariç.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Aşkı batsın hepsi yalan

    2
    42 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bende öyle diyorum ama inananlarda var

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İnanlar bir gün uyanır

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ne zaman uyancaklar peki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Banane ben kendimden sorumluyum

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sen neden inanmiuosun peki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Çünkü Günaydın oldu

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sen eskisin sanırım burada

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Niye ki

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İçimdeki his diyelim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Doğru ozaman

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Anlarım genelde

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Maşallah

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ama yeni nick güzel olmuş

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Direk aklıma geldi tereddüt ettim ama bende beğendim saol

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Eski neydi peki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Gizli

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Gizli anladım sır diyosun 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yorumu siler misin rica etsem çok uzun görüş sevmiyorum takıntım var 😅

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      O neden 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sevmiyorum yorumlaşmayı 😀

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yorumlastin adam benim sıradan birisi değil 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yahu ne fark eder adamlarla yorumlaşmayı sevmiyorum muhabbet uzadı ))

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Adam 😂 tamam kestim tamam adam dedi 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tamam silersen sevinirim daha çok buradayız sorularına geliriz 😀

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yok onla sıkıntısı yok gelip gelmemen le alakasi yok ama resmin yok yenisin neyinden cekiniyorsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Takıntım var uzun yorum sevmiyorum yoksa niye çekineyim kimse tanımaz etmez

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sana ilginç gelebilir ama öyle

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bence onu takma benim cevaplar hep uzun olur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Cidden siler misin yarın x2 olunca gizliyede geçebilirim ama silersen sevinirim

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Silerim su yorumlar bitsin unutursam yaz hatırlat bana

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tamam hatırlama 🚨

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hatırlatma ⏰

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sen hatırlat sen 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Gıcık oldum bi daha soruna gelmeceğim gün gelir hatırlarsın 😀

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Gelirsin o ayakalr o parmaklar buraya getirir gicigim napim huyum bu 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İyi geçmesin gecen

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Haha yuh beddua ediyor 😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Amin

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Amin diyor öldür beni öldür vicdansız 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      sözünde durmayan ölüdür

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kadın edebi ile
      Adam sözü ile bilinir

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ama silcem dedim demi ama ışım bitince 😂

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Olsa burada olmazdım

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Olsa onun şehrinde olurdun

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Olmazmı oldu

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sonuç ne oldu peki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Buluşacağız az kaldı

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ozaman güzel senin için

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Aşka uzağım

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Neden aşka uzaksın şimdi bende uzağım ama diyosun bu bana niye soruyor 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sizinle konuştuk başka sorunuzda bunları

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Anladım gizlisin bilemiyorum ki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bilmeye gerek yok çünkü, ne siz ne de ben kimseye tahammül edemiyoruz yalnızlık favorimiz bu yüzden bilmek önemsiz

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Tamam tanıdım seni ok

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Olmaz olaydı

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çokmu kötüydü

      Yorumla
  • Eziremsem
    Eziremsem Takip Et
    Master Yaş: 57
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 24,4b cevap paylaştı.

    Olmadi

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İnşallah olur diyelim olursa

      Yorumla
  • irinity
    irinity Takip Et
    Xper 2 Yaş: 26
    +1 yıl

    Olmadı

    1
    6 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İnşallah olur diyelim ozaman

      Yorumla
    • irinity
      irinity
      +1 yıl

      Var aslında ya

      Yorumla
    • irinity
      irinity
      +1 yıl

      İnşallah deme

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Var şu an birisi şimdi var mı yokmu 😂

      Yorumla
    • irinity
      irinity
      +1 yıl

      Mlsf ya

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Neden maalesef kötümü olan kişi

      Yorumla
  • patlıcannreçeli
    patlıcannreçeli Takip Et
    Xper 3 Yaş: 33
    +1 yıl

    Oldu.

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sonuç ne oldu peki

      Yorumla
  • sarıkırmızıaslan1
    sarıkırmızıaslan1 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Maalesef olmadı

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İnşallah sevecegin bir tarzda seni seven bir insan olur kardeşim diyelim

      Yorumla
    • sarıkırmızıaslan1
      sarıkırmızıaslan1
      +1 yıl

      Teşekkür ederim inşallah herkesin öyle olur

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Rica ederim Amin diyelim kardeşim ☺️

      Yorumla
  • olumbakgitttt
    olumbakgitttt Takip Et
    Xper 2 Yaş: 114
    +1 yıl

    Oldu ne yazık ki

    1
    4 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Peki sonuç ne oldu

      Yorumla
    • olumbakgitttt
      olumbakgitttt
      +1 yıl

      Hüsran

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Üzüldüm inşallah bundan sonra güzel olur diyelim

      Yorumla
    • olumbakgitttt
      olumbakgitttt
      +1 yıl

      İnşallah

      Yorumla
  • Tinkiivink
    Tinkiivink Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36
    +1 yıl

    Olmadı

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İnşallah olur diyelim

      Yorumla
  • Durmuş_Beyin
    Durmuş_Beyin Takip Et
    Xper 3 Yaş: 40
    +1 yıl

    Evet

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Peki sonuç ne oldu

      Yorumla
    • Durmuş_Beyin
      Durmuş_Beyin
      +1 yıl

      Hikaye onsuz devam etti ne olacak

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Güzel hikayen olur diyelim bundan sonra ozaman

      Yorumla
    • Durmuş_Beyin
      Durmuş_Beyin
      +1 yıl

      Teşekkürler Cendere, senin de 👍😘

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Tskrler dikkat et kendine

      Yorumla
  • Vincenzocorleone
    Vincenzocorleone Takip Et
    Xper 6 Yaş: 66
    +1 yıl

    Hayır olmadı

    1
    6 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ozaman inşallah birgün olur diyelim

      Yorumla
    • Vincenzocorleone
      Vincenzocorleone
      +1 yıl

      Yo niye beddua atmw

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yok bu ayrılmama niyeti olsun ötekisi değil olsun ama hep seninle olsun manasında 😂

      Yorumla
    • Vincenzocorleone
      Vincenzocorleone
      +1 yıl

      Olmasın hocam parayı yolda bulmadık

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Tamam sen diyosun bunlar bizi sömürür anladım 😂

      Yorumla
    • Vincenzocorleone
      Vincenzocorleone
      +1 yıl

      😀😀😀😀😀

      Yorumla
  • oguzterece
    oguzterece Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    +1 yıl

    Oldu

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Peki sonuç ne oldu kardesim

      Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Bu şehir sensiz olmuyor dediğin bir aşk hikayen oldu mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Mahalle aşkı yaşadınız mı hiç? 22 cevap verildi
Hiç gitmediğiniz bir şehri sırf sevdiğiniz birileri o şehirli diye sevdiniz mi? (Bir öğretmenim... 4 cevap verildi
Bizimki Masaldı Gerisi Hikaye Dediğiniz Bir Aşk Yaşadınız mı? 8 cevap verildi
Başka şehirdeki birine aşık oldunuzmu? 14 cevap verildi
İlk görüşte aşık olduğun bir o şehir? 58 cevap verildi
Tek kişilik miydi bu şehir ❤️ sen gidince bomboş kaldı 🖤dediğiniz biri oldu mu? 37 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Saçlarınızın doğal rengini seviyor musunuz?
  • Renklerin cinsiyeti var mı, pembe kız rengi mavi erkek rengi mi gerçekten?
  • İnstagramda tatile çıkıp belgesel çeker gibi her yeri çekip anlatan storyler atan kişiler hakkında ne düşünüyorsunuz😅?
  • Yasadıgınız yerde deniz var mı?
  • İnsanlarda ilk dikkat ettiğiniz özellik nedir?
  • Sağlıklı içecekler içince kendinizi sağlıklı hissediyor musunuz?
  • En kolay ev işi nedir?
  • Bir insanın size neler kattığına mı neler götürdüğüne mi bakarsınız?
  • Aşk için savaşmak mı, vazgeçmek mi?
  • Ne sıklıkla karpuz yiyorsunuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨