AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
32Cevap
Vardır illaki herkesin bir keşkesi
Keşkeler olur hep peki iyi bir keşkemiydi
Keşke olarak kaldığına göre yaşanmamıştır
Ama şu keskelerde yaşanması lazım tecrübe için
Keşke 😃
Ama sana bir keşke gelir soleyim büyük konuştun 😂
Başım üstüne 😂😂
Yani olsa yasican maşallah ok gelcek o bana inan 😂
Espiri yapıyorum gelmesin kimse gelecek olan da gitmek için gelmesin
Kalmak için gelsin ozaman burdan duyuralım kalan gelsin 😂
Yok bee dur sarma başıma kimseyi 😃
Belki bir beyaz atli prens cikcak olabilir 😂
Benim bir ayak mezarda 😂😂 kocadım artık
Korkma bakiyosan kendine kocamazsin😌
Olan olmuş, ölen ölmüş. Hepsi geçti.
Doğru diyosun üstüne toprak atmak lazım
Yooo 🤨🤣 asıl bu şehir bensiz olmaz 🤨🤨
Niye bakım 😂
🤨 çünkü ben tekim 🤣okula gitmedim mi telefonum çalar hemen
Sen aşka bak okulu at 😂
Tek dert o olsun bee🤣 çevre de sevilmek daha önemli bence
Çevrede herkes sevse ne olcak ki aynı boş olur
Ama cenazem oldu mu hasta oldum mu geliyorlar cenazeye öğretmenlerim okulun müdürü tüm sınıf gelmişti destek olmuştu
O ölüm onada bir kere gelirler sonra kimsenin umrunda olmaz unutma bunu birgün her canlı ölümü tadar
Ama aşık olduğumuz kişi de gidebilir bu daha yıkıcı
Gerçek aşık olan gitmez sanmam
Bu devirde çok zor
Bu devir kötü devir ona denk geldik 😂
Korkuyorum yani artık
Korkma korkma sağlamı denk gelir birgün
Nasip Allah hayırlısını versin
Bencede nasip herşeyden önce
Zamanı vardır herşeyin
Ee belki dünyanın zamanı kalmadı bak oda var
Olsun her şey Allah'tan
Yani ama son sanki yakın gibi savaşla bitcek gibi
Kıyamet mi yani
Onun gibi sanki dünya son demlerinde içime öyle doğuyor bilemiyorum
Allah hayırlısını versin belki başka dünya da kaldı sevmek sevilmek
Yani vardır elbet o sevmek sevilmek ama şu an görülmüyor ya da gidemiyoruz
Göremiyoruz
Gelecek bence çok farklı olacak
Ne gibi söyle bakim
Belki şu anda ki mutsuzluk ileri de mutluluğun habercisidir
Güzel bakış açısı değişik bir düşünce
Hayatta her duyguyu tatmak gerek her zaman huzurlu mutlu olamaz insan
Bak bu doğru bazıları yalan mutlulukta
Yokuşta olur düz yolda olur normal şeyler
Yokuşta olur o nasıl oluyor 😂
Yani hayat dümdüz değil birinden öğrenmiştim
Kimden öğrenmiştin bakim
Bir adamdı hatta şeyde demişti kimsenin sözüne inanma yaptıklarına bak demişti
Doğru demis bak şimdi bunu dedin aklıma bir soru sorma geldi
İlham perisi oldum 🤣
Yani sordum bak aklıma bir soru getirdin 😂
🤨aferin ama bana aferin 😂 şaka şaka sana da aferin
Banada aferin nasıl aferin
Sordun diye 😂😂
Bak sen aklıma getirdin o soru senin olsun 😂
🤣olsun tabi
Olsun olsun 😂
💅🏼💅🏼🙆🏼♀️🙆🏼♀️
Su oje sürme emojisini ne çok seviyorsunuz 😂
Öyle mi len 🥴
Öyle len herkezde bu 😂
🧘🏼♀️evet severiz😄😄
Yemek yapmayı sevseniz 😂
Yoga severiz🤣🤣
Yapiyosun yani yoga bak sen
Meditasyon severim
Ama o yoga değil
Evet değil o yoga ama meditasyon unsuru varmış
Spor yap o daha iyi meditasyon
Pilates olur mu😅
Olur güzel ama biliyomusun oda var
Sende mi yapıyorsun 😅
Ben yoga yapmıyorum ne yazikki
Olsun len🧐💪🏼
Olur olur len köy tereyağına kapatırız herşeyi 😂
Köy tereyağı çok güzel oluyor bir ara yapmayı denerim
Dene bana yolla 😂
Olur kuşburnu toplayıp pekmez yapmayı da deneyeceğim
Kuşburnu vardır bak güzel
Var var çıkınca toplayıp yaparım çayını yapıyorum genelde çok güzel oluyor
Valla güzel olur dikkat et yırtıcı hayvan olmasın
Evin arkasında hemen yakın
İyi yakınsa tehlikeli olur ondan
Tek çıkmam dağa korkarım zaten köpekler olur falan
Köpekler hani seviyordu seni
Köpekler değil benim köpeğim sever 😅 pitbull çıkarsa bitti işim
Pitbull ne gezsin köyde
Bazı değişikler besliyor ya üstüme neyim salarlar amaan
Besleyen var yasak değilmi
Yasağı kim takar değişik herkes korkarım
Ama birisine bisey olsun görürüz bakim
Tabi başları yanar biride zevk için köpek dövüşü yapıyordu
Kimmiş o dingil
30 yaşlarda bir adamdı karısı bundan dolayı boşadı
Adam olamamış o daha
Maalesef bir kere de köpek kovaladı yola atlamıştım araba çarpacak diye yaşlı kadın nasıl bağırmıştı
Valla değişik çok desene
Maalesef her yerde var
Ozaman ihbar ededeksin bunları
Musallat olurlar
Kmse kimseye olamaz musallat
Kardeşimi biri darp etmişti hemde babası yaşında bir adam korktu
Ne diye etti bu darp eden şikayet etmedinizmi
Yengem var kardeşim orada kalıyor İşte bir gün yengemi aramış kardeşim telefona geç bakmış adam gelmiş saçımdan tutup vurdu dedi çok ağlıyordu sahipsiz kaldım diye ağlıyordu
Babam olsa gelecek öyle yapacak adam yapamazdı işte
O adamda adam değil bence
Evet o yüzden kimseye bulaşmak istemiyorum
Bencede bulaşma salla
Bir kadına t*cavüz ettiler korkuyorum bende haliyle
Sizin orada
Evet burada
Sizin orası tehlikeliymis
Tehlikeli insanlar var genç kesim
Uzak dur onlardan
Böyle diyince duygulandım ağladım yahu 🥴🥺
Niye duygulandın bakım
Oluyor bazen boş ver 🥴
Üzülme kız değmez bu zamanda
Değmez evet🥺🥴
Yani hicbirseye değmez
Yok be ne arar bizim gibi saplarda
Olur birgun öyle düşünme kardeşim
Oldu o da aldattı 🤮
Seni birde yanlış yapmış kızdım ona şimdi 😑
Beni beni Bihterini diyesim geldi 😂😂
Yani bihter gibisin biliyosun hemsehrimsin o ayrı ondan torpillisin 😂
Bihterin karakteri yok ama ben de yanlış olmasın şimdi jsndjsjaj
Sen bihterden iyisin o farklı branşta sen farklı 😂
😂😂😂
Olmuştu
Peki sonuç ne oldu
Bitti
Kötü olmuş ozaman
Her an olabiliiir, takipte kalın dkssokskw
Bak sen kimmiş o 😂
Kismeler değilmiş obur kullanıcının yorumuna cevap yazmışım yhaa dkdmskekxk
O nasıl oluyor kız 😂
Yanlışlıkla, ona yazdığın yorumu bana yazdın sanıp yorum yazmışım pihausjajskdmskox
Olur öyle şeyler normal maksat yorum zaten 😂
Bu şehir olmasada sensizlik zor dediğim kişi oldu
Peki sonuç ne oldu
Gitti
Kötü olmuş
Olmadı
İnşallah olur diyelim ozaman
Hayır olmadı
İnşallah olur diyelim birgün
Nasip kısmet bu işler
Yani nasip kısmet sen bana güven 😌
😂😂🙄🙄🙄
Olmadı
Eğer güzel olursa olur diyelim
Olmadi
İnşallah doğru bir insanla olur diyelim kardeşim
Sevdiğimden Allah korusun ayrılırsam olur
Yani şu an var Allah korusun diyosun
Aynen
Ozaman korusun diyelim
Amin amin
Amin ☺️
Yokk
İnşallah olur diyelim
Amin inşallah
evet oldu
Olduysa güzel diyelim
Yok olmadı
Sende öyle bir durum olmadı ben gibisin ozaman suveyda
olmadı
Olur birgun diyelim inşallah
eyvallah.
Sonu hüsran
Neden omu gitti
Evet.
O gittiyse salla seven insan gitmez
🙃🙃🙃🙃
Oldu
Olduysa güzel
çokk şükür
Ozaman oldu
harikaydıl
Sevindim adına ☺️
eyvallah saoll
olmadi
Olur diyelim depresyondan çık bak depresyonda görüyorum seni
hahahha ne olcak beeeeh
Bak dikkatimi cekiyon ölme intihar buraya ilk üye oldunda benimm soruma yazmıştın ozaman bayağı neşe doluydun noldu sana site depresyona soktu kızı 😂
yok be 😂
arada bazen yükleniyor pozitif duygular😂
Yüklenmesinn sen cici neşeli bir kadınsın 😌
tabi efenim😂
Evet evet ondansin 😂
Evet oluyor
Peki sonuc ne oldu
Devam ediyoruz
Bak güzel bu ozaman
Evet
Size mutluluklar dilerim ozaman 😌
Nooo
Kesinlikle olmadı diyosun
Yess
Türkçemiz öldü sanırım Kırşehirli 😂
Oh no sen bildin nerden kirsehirli oldugumu ben 😅
Önceden konuşmuştuk ordan bildim ben olabilirmi 😂
Oh yes olabülü 😂 sorry cikaramadiii ben
Çıkaramadı sen valla epey zaman oldu konuştumuz soruda sen Almanya'da yasamiyormuydun sen 😂
Maşallah baska ne biliyorsun 😂
Başka ne bilmemi isterdiniz 😂
Acik adres isim kimlik no vs 🙄😅
Yuh okadar değil 😂 fba değilim konustumuzda söylemiştin soruda Kırşehirli hafızan kurcala 😂
Dogrudur canim dünde iki kisi sordu cok geliyor ju soru progilden kaynakli herhalde 😀 söyle izciikk sohbetten tiyo versen net hatirlarim
Biz epey önce konuştuk bir soruda zaman bayağı geçti sen hatirlamamissin ama ben gördüğümü unutmam
Ama ben unuttum demedimki 🫣
Hatırladın yani beni
Nereliydim ben
Ic anadolulu 🫢
Orası kesin yer olarak 😂
Eee bak hatirliyormusum isde neden saaapiyosunki aaa cok ayip 🫢😅😅
😂 bişey yapmadım bir onu hatırlıyon başka bişey yok 😂
Dahasida mi vardi 🫣 samimi olcam bak ben profilini hatirliyorum ama detay yok ama muhtemelen sehirler arasi konusmusduk hatta herhalde sen memleketinde kalmiyordun calisma icin mi okuma icin mi baska yere mi gitmisdin biseyler vardi ama cikaramiyorum 🫣🫣🫣🫣🫣🫣
Haha hep yanlış 😂
Vallaha mi ben vok samimiydim aslinda, ozmn biriylr karistirdim
Eee hatirlat ozmn 😊
Benim profili hatırlıyomussun ama 😂
Fotodan yani foto yabanci gelmedi
Çok foto değişiyorum foto dikkatini çekti yani
Bu fotoyu gördügüme eminim,
E bunun boylu olanlarında koyuyorum duvarda bunun değişik veriyosunu var
Yok benim hafizada bi bu var arka plandan eminim cünkü
Konuştuk ondan habire foto değişirim ah bir fotom dışı ben akılda kalsaydım 😂
🫢😂😂😂
Ama cendere beycim hiiiiiccc yardimci olmüüünüüss
Oluyorum nasıl olmayım hemşehrim diyodum sana bak bakım Kırşehire ne yakın 😂
Hadi bakalim bil bakalim sen nerelisin?🙃🙃🙃
A) Kirikkale?
B) Yozgat?
C) Ankara ?
D) Nevsehir?
E) Aksaray?
C şıkkı maşallah şehir sorusu olmuş 😂
Tebrikleri dogru cevabimiz ANKARAYDI 👏👏👏😂😂
Yani tebrikler sen bayağı neşe kaynağı olmuşsun 😂
Sen gel bide içime sor 😃😃😃
Sor dediysem sorma o lafin gelisiydi😂 eeee Ankara'da havalar nasil
Buz şu an üşüdüm desem yeridir ne zmaan geliyosun Ankara 'ya 😂
Burasida öyle ya kar yagiyor kac gündür tutmuyor o ayri ama isde, belli degil henüz ya hatiranda ya da eylülde
Gel gel ozaman güzel olur sizi orada zaten genel hep soğuk Almanya'da
Öyle ne yazikki, az kaldi insallah 1 ay sonra geliyorum 🤗🤗🤗
Kırşehiremi yoksa ank direk
Yok Ankara genelde günü birlik geliriz kiracilar icin, alanyaya yazliga gideriz senede iki kez bu iki kez gelisimizde ikkinde veya sonunda max q haftaligina memlekete ugruyoruz
Bak profil Alanya'da bir gemi 😂 ank nereye geliyosuniz peki
Ondan arka plani unutmamisim demekki😂😂
Demetevler
Güzel yer orada kiracilarimi yokluyosunuz biz geldik len diyerek 😂
Ben sevemiyorum oralari ya, gibi gibi daha önce sorunlar yasadik kacan kiracilar evi mahv eden dükkani terk eden vs ondan babam her gelisinde kiracilara bi bakar hersey yerinde mi diye, birinde de suriyeliler var onlarin ev kültürü yok herhalde bilmiyorum günah da almak istemem ama degisik kulaniyorlarmis
Onlar komple kullanıyordir bence bakın ev yerinde duruyormu 😂
Babamda kiyamayip cikaramiyor 🤷♀️ elinden geldiginde bakmaya gidiyor senede 1 max 2 kez
Duruyor duroyor 😂😂
Sende gel ank Kırşehirli görsün ank 😂
Konustumuzda yalnızdin sen halamı yalnızsın 😂
Senede bi yeter fazlasini bünyem kaldirmaz 😅
Aynen ben böyle tek basima yasayip gidicem 😂
Bencede ama ben varım kaldirmasi lazım 😂
Ben yalnızım sende hala yalnızsinn nolcak bu durum 😂
😂😂😂😂 ismini bilmedigim hemso kaldirir herhalde belki bilmiyorumki
Solerim burdan değil yaz soleyim sana hemso burada reklam yapmayalım ismi 😂
Seninkini bilmem de benimki devamliligini sürdürecek 😅
Benimkide devamlılığını sürdürecek her daim 😌
Yanlis anlama hemso ama özelden konusmuyorum prensip seysi 🫢🫢
Yanlis insanlarla olmaktansa kendinle dogru sekilde olmak en güzeli 🤌
Bende konuşmuyorum Hemşo burdan yazamam ordan duyarsın sonra geri silersin 😂
Söyle yapalim ben sana bi isim takayim, hem bidahakine ben test ederim bakalim hatirlicak misin hatirlamivak misin diye 😁😁
Ne isim takcan bana bakım 😂
Hmmm🤔🤔
Hadi sen bana bir isim koy 😂
Yerli mi olsun yersiz mi
Yerli olsun güzel olsun çirkin olmasın gerçek ismim güzel 😂
Ama iki güzel isme nazar degebilir 🙄 muho olabilir
Muho ne 😂
şaka şaka senin adin Deniz olsun
Muho umisde güzel isim nesini begenmedin dolu dolu bir muho bikerem cok agir bi isim
Yapma bunu 😂
6 hissin kuvvetli 😂
Ikincide tutturmus olamam dimi
Muho değilde sağlam tutturdun bir isim 😂
Ciddi misisn 😂😂😂😂😂😂😂
Tutturdun çaktırma 😂
Inanasim gelmedi 😂😂😂
🤫🤫 gercekten güzelmis neyse nazar degmesin kimse duymadan senin adin muhodeniz
İnan inan hadi ben yalnızlığı seviyorum sen peki
Hahah onu burada deme deme , 😂
Bende yalnizligi seviyorum 😊
Muho de 😂
Okey ozmn yine kaldin Muho ya 🤷♀️
Cabuk kabullenfin bunu beklemiyordum 😂😂😂
Yok muho olmasın rüzgar olsun 😂 sen niye yalnız kalcan bakım
Noooo rüzgar varrr muhooo 🤌
Seviyorum yalnizligi insani üzmüyor kirmiyor canini acitmiyor mis gibi 🫠
Bende seviyorum ama olmadimi hiç beyaz atlı prensin hiç Neco 😂
Neco kim 😂😂😂
Olur gibisi oldu ama demekki olmamis olmus olsaydi ynaliz olmazdim dimi muho
Öyle Neco sen 😂 niye olmadı bu
Muhocum benim ufaktan kacmam lazim uyku bastirdi malum sabah is var.
Iyi geceler muhocum 😃😃
Tamam necocum konuşuruz yine iyi geceler sana 😂
Orasi biraz karisik ve uzun birgün onuda konusuruz
Gud nayt muho🌸
Tamam konuşuruz dinlen uyu sen iyi uykular tatlı rüyalar 😌
Goosld night Neco 🌹
Evet oldu.
Peki naptınız hanfendi
Sonra geldi mutlu mesut sevgilimle yaşıyoruz.
şu an mutlu mesut yaşıyorsunuz ben sanki farklı demiştin barıştın sanırım
Evet
Güzel ozaman senin için baristiysan
Teşekkürler
Rica ederim
Oldu 😔
Peki sonuç ne oldu
Karışık, çözülecek gibi değil
Yani umut vardır ozaman onda
Var ama kesin değil
Neden değil kesin
Her an her şey olabilir çünkü... hiçbir şeyi kestiremeyiz olacak dediğimiz olmaz, olmayacak dediğimiz kişi olur..
Doğru bu hep öyle oluyor ama genelde istediğimiz kişi olmaz
Aynen karşına aniden biri çıkar ve o olur..
Aniden biri olmasıda zor olsa keşke diyelim
Aynen yok bende öyle şans :D
Sende şans yok bendede öyle bir durum yok yalnızlığı seviyor gibisin ozaman 😂
yalnızlık Allah'a mahsustur.. bende birini istiyorum ama demek ki doğru zamanda değilim :)
Sen istiyosun nasıl biriymiş bakım istediğin birisi 😌
beni anlayacak, saygı gösterecek, sevecek, sadık olacak, (namaz kılacak ailem istiyor ben değil), ciddi düşünebilecek öyle laylaylom hoppa biri olmaz yani.. bana ve aileme uygun birisi istiyorum.
Güzel isteklerin adam namaz kılar ama dinde dayatma olmazki isterse kılsın değilmi
aynen de ailem illa imanı düzgün biri olsun istiyor, Allah korkusu olan karıncaya bile zarar vermezmiş..
Nerelisiniz siz
İzmir
İzmir yani doğma büyüme
evet doğma büyüme İzmir
İzmirliler güzel olur genelde öyle bilirim
evet öyle diyorlar
Sen kesin kapalısin
değilim :D
Eee baban nasıl kapartirmadi seni 😂
istiyor da ben istemiyorum :D yarın kapancam desem hayhay der
Valla sen öyle bir anlattinki ben kapalı sandım seni 😂
:D açıklara göre kapalıyım ben jdjdjdj İzmir kızlarını görücen her yerleri belli :D
Bak sen bilirimde ben onlardan değilim diyosun 😂
Aynen onlardan değilim :)
Güzel ozaman bak bu özelliğin
evet :)
Yani ama görmek lazım seni
Niye ki
Nasıl niyeki
Bilmiyorum ben sana sordum
Hani ben görünüyorum ya şu an profilimde felan onun gibi
Fotoğrafımı profile koyarsam ne olur bilmez misin sen 😂😂 gören erkek yazar
O derece diyosun yani ciddimi 😂
E 20 yaşındaki kıza herkes koşar
Yok öyle düşünmeyelim bazıları 20sinde 40 gösteriyor oda var iyi ben bir ara görürüm
Ben 15 gösteriyorum
Yuh okadarda değildir 😂
O kadar gören liseye gidiyorum sanıyor
Çok kucuksen sen daha evlenme ozaman
Daha gencim zaten düşünmüyorum
Yani bencede dusunme bayağı iddalisin burcun ne senin
Başak
Başak anladım aslan oğlak sandım biran seni
😂😂😂
Yani onlari zannettim bende bir oğlagim beni astin 😂
Başak burcum ama 😅😅
Olsun basakla idare edecez 😂😂
Ha ha 😂 başağı kiçümseme sakın
*küçümseme
Niye ne yaparki başaklar 😂
Tahmin edemeyeceğin şeyler
Söyle bakım nelermis merak ettim
Aklıma gelmedi 😂😂😂
Hiçmi gelmedi 😂
Genelde aniden geliyor fikirler
Fikirler aniden geliyor güzel fikirlerin var ozaman
Evet :D
Bak sen İzmirli sevdim seni İzmirli 😂
Sağoll :D
Ne demek gözümün önünden ayrılma 😂
Tamam :D
Anlaştık adın ne senin
Güzel isim dur sileyim bilmesinler adını burada
Tamam :D sağol
Yani sildim benim bilmem kafi 😌
aynen
asansörde uyumuştuk
Valla ilk defa böyle duydum güzelmiş asansör korkmadin yani
Olmadı
Ozaman olursa eğer saglamm bırakmayan olsun
Olmadı
Ozaman olsun sana ama kavuscan olsun 😌
Olmasada olur. Ben kimseyi sevemiyorum. Sevgimi hakeden görmüyorum.
Sende ben gibisin ben olma benden bir tane yeter 😂
Ben senden daha uyanık biriyim.
Ben safim diyosun sence ben safmiyim okadar taniyosun beni 😌
Evet😂
Sen bakma ben saf gibi davranirim bazen bunu unutma 😂
Şaka şaka☺️🌸
Sen iyisin ama unutma seni anlamıyorlar ben farkediyorum
O sizin iyiliğiniz☺️🌸
Ne demek reca ederim 🌹
hayır olmadı.
O zaman inşallah birgün olması dileğiyle diyelim
İnşallah
Amin diyelim
Hayır olmadı
Ozaman olması dileğiyle diyelim
Durduk yere niye aşk acısı çekiyoruz yahu olmasın istemem.
Yok bu aşk acısı olmasın bu kavuşma tarzı olsun ayrılmadan 😂
Olmadı bea.
Bizde zor oluyor be kardeşim😌
Unutmak iyi ki var yoksa insan kafayı yer. Valla herkessiz olur ama bir kaç kişi hariç.
Aşkı batsın hepsi yalan
Bende öyle diyorum ama inananlarda var
İnanlar bir gün uyanır
Ne zaman uyancaklar peki
Banane ben kendimden sorumluyum
Sen neden inanmiuosun peki
Çünkü Günaydın oldu
Sen eskisin sanırım burada
Niye ki
İçimdeki his diyelim
Doğru ozaman
Anlarım genelde
Maşallah
Ama yeni nick güzel olmuş
Direk aklıma geldi tereddüt ettim ama bende beğendim saol
Eski neydi peki
Gizli
Gizli anladım sır diyosun 😂
Yorumu siler misin rica etsem çok uzun görüş sevmiyorum takıntım var 😅
O neden 😂
Sevmiyorum yorumlaşmayı 😀
Yorumlastin adam benim sıradan birisi değil 😂
Yahu ne fark eder adamlarla yorumlaşmayı sevmiyorum muhabbet uzadı ))
Adam 😂 tamam kestim tamam adam dedi 😂
Tamam silersen sevinirim daha çok buradayız sorularına geliriz 😀
Yok onla sıkıntısı yok gelip gelmemen le alakasi yok ama resmin yok yenisin neyinden cekiniyorsun
Takıntım var uzun yorum sevmiyorum yoksa niye çekineyim kimse tanımaz etmez
Sana ilginç gelebilir ama öyle
Bence onu takma benim cevaplar hep uzun olur
Cidden siler misin yarın x2 olunca gizliyede geçebilirim ama silersen sevinirim
Silerim su yorumlar bitsin unutursam yaz hatırlat bana
Tamam hatırlama 🚨
Hatırlatma ⏰
Sen hatırlat sen 😂
Gıcık oldum bi daha soruna gelmeceğim gün gelir hatırlarsın 😀
Gelirsin o ayakalr o parmaklar buraya getirir gicigim napim huyum bu 😂
İyi geçmesin gecen
Haha yuh beddua ediyor 😂😂
Amin
Amin diyor öldür beni öldür vicdansız 😂
sözünde durmayan ölüdür
Kadın edebi ile
Adam sözü ile bilinir
Ama silcem dedim demi ama ışım bitince 😂
Olsa burada olmazdım
Olsa onun şehrinde olurdun
Olmazmı oldu
Sonuç ne oldu peki
Buluşacağız az kaldı
Ozaman güzel senin için
Aşka uzağım
Neden aşka uzaksın şimdi bende uzağım ama diyosun bu bana niye soruyor 😂
Sizinle konuştuk başka sorunuzda bunları
Anladım gizlisin bilemiyorum ki
Bilmeye gerek yok çünkü, ne siz ne de ben kimseye tahammül edemiyoruz yalnızlık favorimiz bu yüzden bilmek önemsiz
Tamam tanıdım seni ok
Olmaz olaydı
Çokmu kötüydü
Olmadi
İnşallah olur diyelim olursa
Olmadı
İnşallah olur diyelim ozaman
Var aslında ya
İnşallah deme
Var şu an birisi şimdi var mı yokmu 😂
Mlsf ya
Neden maalesef kötümü olan kişi
Oldu.
Sonuç ne oldu peki
Maalesef olmadı
İnşallah sevecegin bir tarzda seni seven bir insan olur kardeşim diyelim
Teşekkür ederim inşallah herkesin öyle olur
Rica ederim Amin diyelim kardeşim ☺️
Oldu ne yazık ki
Peki sonuç ne oldu
Hüsran
Üzüldüm inşallah bundan sonra güzel olur diyelim
İnşallah
Olmadı
İnşallah olur diyelim
Evet
Peki sonuç ne oldu
Hikaye onsuz devam etti ne olacak
Güzel hikayen olur diyelim bundan sonra ozaman
Teşekkürler Cendere, senin de 👍😘
Tskrler dikkat et kendine
Hayır olmadı
Ozaman inşallah birgün olur diyelim
Yo niye beddua atmw
Yok bu ayrılmama niyeti olsun ötekisi değil olsun ama hep seninle olsun manasında 😂
Olmasın hocam parayı yolda bulmadık
Tamam sen diyosun bunlar bizi sömürür anladım 😂
😀😀😀😀😀
Oldu
Peki sonuç ne oldu kardesim